Περπαταγαμαι για ώρες μέχρι που φτάσαμε σε μια πλατιά με τεράστιους κίονες που στόλιζαν πανέμορφα μια λιμνούλα. Διαφορά φυτά στόλιζαν την πλατιά γύρο γύρο ενώ η φωνές τον άγγελον της έκανε πανέμορφες...
???? - γδύθητε ειπα..
?? - όχι...
???? - με αφυσβητης σκουλικη
?? - ΒΟΗΘΕΙΑΗ μυτερά μου ορμιξε και άρχισε να χτυπά έναν άντρα που ήταν πεσμένος στο πάτωμα και αιμοραγουσε...
Ξαφνικά μαυρα σίδερα εμφανίστηκαν και σήκωσαν την μάνα μου ψηλάΜπασταρδε πας και παρενοχλείς 16 λύσε με αν σε βαστάει. "" σκασε γτ θα κάνω πολλά περισσότερα από αυτό... Μια πουτανα είσαι απορώ πως είσαι στο παράδεισο "" αυτό θα έπρεπε να το λέω εγώ... Απορώ ο Άρης δεν κάνει κτ για αυτό "
Ξαφνικά ο πατέρας μου εμφανίζεται εξωργισμενος με άλλους δύο άντρες...
Αποτι κατάλαβα από μια μικρή σηζητηση με την μάνα μου εκτείνει έχει φτιάξει κάτι σαν ασπίδα που δεν μπορούν να καταλάβουν πια είναι οστε να μην ήπαρξει κίνδυνος να μας εντοπισουν.Μπορώ να μάθω τι γίνεται εδώ "
" κύριε Άρη αφτο εδώ το ξοανο αρχισε να με χτυπά μπροστά από ολόκληρη την πλατιά "
" Δέσποινης μπορώ να μάθω γτ το κάνατε αυτό "" ε... Εγώ απλά π.. Προσπαθουσα να "
" λοιπόν το αφήνω εδώ αυτό αλλά θα παρακαλούσα να έρθετε μαζί μου "" μα γτ εξοχωτατε"
" μου φέρνετε αντιρρήσεις δεσποινίς ξέρετε θα μπορούσα να σας φερθψ πολύ άσχημα αν ήθελα αλλά επειδή ξέρω πως και ο Βαγγέλης δεν είναι και ο ποιο ηρεμος άγγελος σας ζητάω να έρθετε μαζί μου και εσύ και ο γιος σου έγινα ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ? "
" ΜΆΛΙΣΤΑ "****
Οταν φτάσαμε στο παλάτι ο πατέρας μου πήγε σε ένα δωμάτιο με την μητέρα μου και εμένα με έβαλαν να κάνω βόλτες σαν μην πω τώρα τι...
Το ξέρω μικρό κεφάλαιο αλλά θέλω να πω ένα συγνώμη για τα ορθογραφικά μιας που έχω διαλέξεια
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ματωμένα φτερά
ParanormalΤι γίνεται όταν ξυπνάς και βλέπεις φτερά στην πλάτη σου 1# paradise