Σας εχει τύχη να ερωτευεσε ενα άνθρωπο που ξερεις οτι δεν μπορείτε να ειστε μαζι..
Να ξερεις πως σε θελει οσο εσυ αλλα ολα να πανε σκατα..... Να τσακονεστε και να σε αφηνει με ενα απλο ν... Η κ..... (Ε λοιπόν ετσι νιωθει η συνγραφεας μας τωρα)
Στο θεμα μας....
Πριν παω σπιτι σκευτικα να παω μια τελευταία βολτα στην παραλια....
Περπαταγα και περπαταγα και σκευτομουν γτ να ειναι η ζωη τοσο γαμιμενα σκατα να θες καποιον και απλα να μην γινετε.... Να θες να του δωσεις την καρδια σου και αφτος απλα να μην νοιάζεται να νιωθεις πως ειναι ξεχοριστως πως μπορει για μια γαμιμενει φορα να ειναι σωστο και πως αξιζει να πληγωθεις αλλα στο τελος να ποναει ποιο πολυ απο ποτε....
Και μετα σκευτικα τον αλεξ.... Δεν ξερω γτ αλλα θα θελλα να μπορουσα να του πω ξερεις κατι εισαι μαλακας αλλα σε θελω...Δεν γινονται αυτα ομως
Τελικα η ζωη μας γαμα ολους...
Αν ειχα το θαρρος να το πω στον αλεξ πως τον αγαπαω ακομα και μετα απο οτι εχει πει η κανει τα πραγματα θα ηταν διαφορετικα...
< συγνώμη δεν σε ειδα > < δεν πειραζει ουτε εγω προσεχα > ειπα στο παιδι που σκονταψε απανω μου < Μανώλη χαρηκα > < Αφροδίτη > ειπα και ετινα το χερι μου για χειραψία...
< γτ μια κοπελα μονη σαν εσενα στην παραλια > < εσυ γτ εισαι εδω> < γτ μωλις βρηκα την κοπελα μου με αλλον στο κρεβατι μας > < ουυυυ κακο > < εσυ > < εγω.... Εγω τπτ θα φιγω για το σπιτι μου > < θες να σου δωσω το τηλέφωνο μου να βρεθούμε αν θες βέβαια > < γτ οχι καλε > μετα που ανταλαξαμε τηλέφωνα πηγα σπιτι..
YOU ARE READING
Ματωμένα φτερά
ParanormalΤι γίνεται όταν ξυπνάς και βλέπεις φτερά στην πλάτη σου 1# paradise