0.2

69 7 0
                                    

Επ ο αλεξ .. Τι πράγμα Παναγία μου πάμε να φύγουμε τώρα <είσαι καλά.. Μίλα μου πες κάτι > < στρίψε λίγο > < ναι αμέσως αλλά γτ > < μου μπαίνει ο ήλιος στα μάτια > σηκώθηκα και πήρα την βλαμμένη την Αμαλία και φιγαμε όχι θα καθόμουν βρε αι σιχτηρ... Γαμιμενει σφουγγαράκι εσύ φταιες....

Φτάνω σε ένα σουβλατσιδικο και πήραμε από 3 σουβλάκια η κάθε μία.. Τι ρε παιδιά 2 μέτρα γυναίκα πρέπει να τρώω... Φτάνουμε και καθόμαστε σε ένα εξωτερικό τραπέζι... Και μαντέψτε ποιος έρχετε για την παραγγελία...

Ο Γιαννάκης εεε όχι είναι να τρελένεσέ με κηνηγανε δεν εξηγείται αυτό....
< καλημέρα στα αγγελάκια μας > < Μπαρντίν?? > έκανε η Αμαλία προφανώς για να κριψει την ταυτότητα μας < Αμαλία από εδώ ο Γιάννης Γιάννη από εδω η Αμαλία η κολλητή μου... Αμαλία ο Γιάννης ειναι άγγελος οπότε τσιλ > άφησα μια ανάσα στο τέλος και ο Γιάννης χαμογέλασε 

Μετά από 15 λεπτά ήρθαν τα σουβλάκια... Ευχαρίστησα τον Θεό για το θαύμα του.. Και μπουκοθηκα...

< αφρουλα > < ε όχι ρε πουστι μου το σκατα με μιριζεστε > φώναξα και ξαναεφαγα < και γω χαίρομαι που σε ιδα > < λοιπόν από δω η Αμαλία από εδώ η Ερμιόνη γνωριστείτε και μην με ενόχλησε τε μεχρι να τελειώσω > όπα Οπα παιδιά η Ερμιόνη κόκκινησε εεε όχι δεν πάμε καλά.... Κάτσε ρε και η Αμαλία δεν μιλάει.... Έχω πάρει τα ποπ κορν και κάθομαι να της βλέπω που είναι αμίλητες και οι δύο.... Και ξαφνικά πεταγετε ο μαλακάς ο παπαρας ο αλεξ... < Ερμιόνη τι έγινε κοκκινησαμε που πήγε η Ερμιόνη που ξέρω > βρε αντε χεσου εσύ....

< εσένα τώρα ποιος σου μίλησε > πετάγομαι εγώ σαν μην πω τώρα < Αφροδίτη ξέρεις δεν ήμουν εγώ αυτή που μπουκαρα στο μπανιω και έκανα στοματικό > < τι έκανες λέει > πετάχτηκανβκαι οι αλες οι σιουπιες < βουλοσετο μαλακά να πας στο διάβολο νομίζεις ότι μετά από 5 γαμιμενα χρόνια μπορείς να μου κατάστεβεις εσύ την ζωή, σ μάθε κάτι μου είσαι αδιάφορος > χα ε όχι που θα βγεις από πάνω βρε αντε παγενε αντε... < να σου πω μαλάκια ενο μάζεψε την γλώσσα σου γτ θα στην κόψω πουτανα > δεν το πε... Δεν το πε ε όχι εγώ είμαι πουτανα τώρα θα δεις <ΕΓΏ ΕΙΜΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑ Η ΕΣΥ ΓΑΜΙΜΕΝΟ ΜΠΑΣΤΑΡΔΑΚΙ ΠΑΣ ΚΑΛΆ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΟΥΝ ΕΓΩ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΊΠΕ ΌΤΙ ΈΧΕΙ ΠΑΙΔΙ, ΠΑΡΑΤΆΜΕ ΠΑΙΔΊ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ Ο ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟΣ ΠΟΥΣΤΙΣ ΤΟΥ ΚΌΣΜΟΥ > και μπαμ με χαστούκισε < τον Τάσο δεν θα τον πιάνεις στο στόμα σου κατάλαβες > < γτ ρε σου θιξαμε το μωρό ε βεβεα στο φόρτο σε η πουτανα που γαμηθιμες και έφυγε > < ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΛΕΣ, ΆΣΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΌ ΈΞΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΑΛΛΆ ΤΙ ΠΕΡΙΜΈΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΝΏΡΙΜΟ ΚΟΡΙΤΣΆΚΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝ ΠΟΥ ΠΑΝ ΤΑ ΤΈΣΣΕΡΑ ΚΑΙ ΖΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΩ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΠΤ ΟΎΤΕ ΓΙΑ ΜΈΝΑ ΟΎΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΈΝΑΝ ΜΑΣ, ΣΙΚΟ ΚΑΙ ΦΎΓΕ ΤΏΡΑ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΆ ΜΟΥ ΚΑΡΓΙΟΛΑ >< είσαι μεγάλος ΠΟΥΣΤΙΣ αγόρι μου δεν σε αντέχω πια  πως γίνετε ο πατέρας σου να νε τόσο καλός και εσύ τόσο μαλακάς > < γτ εγώ δεν είμαι ο πατέρας μου Αφροδίτη ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΒΛΈΠΩ ΗΛΙΘΙΑ > πως μου μιλάει έτσι... Βουρκομενη φεύγω αφού του ρίξω μια τελευταία μάτια ξέρω τα λόγια μας ήταν φρικτά αλλά εγώ.. Εγώ ακόμα πιστεβα σε αυτόν... Με πόνεσε έιχα πέσει σε κατάθλιψη εξετιας του.. Μου έλειπε μου έλειπαν τα παιχνίδια του... Τα χάδια του.... Τα φιλιά του... Αχ αυτά και Αν μου έλειπαν...

[....]

Μετά από πολύ περπάτημα έφτασα σε μια πλατειτσα που επεζαν μικρά παιδιά...

< μπασταρδακι, μπασταρδακι σε παράτησαν η γωνεις σου και τώρα μένεις με έναν που και αυτός θα σε αφήσει > ρε τι του λένε του παιδιού
< ρε βλαμμένα τι σας κάνει να πιστεύετε ότι είστε καλητερα > δεν ξέρω αλλά μιλούσα από μόνη μου < μην σας ξαναδώ να τον πειράζετε γτ θα σας κοψω τα πόδια καταλάβατε βλαμενα > δεν απαντάγαν απλά με κοίταζαν σιωπιλα όχι για να δουν με πια τα έβαλαν < σας ρώτησε κάτι δεν σας μαθαν η μανάδες σας να μιλάτε > γυρνάω και όχι βλέπω ένα εξαγριωμένο αλεξ με κόκκινα μάτια τα χέρια έτοιμα να ανοίξουν το κεφάλι τον βλαμμένο και στο κούτελο μια φλέβα ουυυ σεξι... Τι λέω Παναγία μου  ε τι περίμενε ότι θα φοβόντουσαν εμένα σαν κρουασάνακι είμαι αλαλ σεξι με την πραλινα μου με τα όλα μου... < μπαμπά.... > άκουσα τι φωνή από το αγοράκι που ενοχλούσαν...   Τι  πλάκα κανεις τι πλάσματακι είσαι εσύ βρε... Μην πάρεις από τον πατέρα σου σε ηκετευω έλεγα από μέσα μου καθώς εκείνος ήταν στην αγκαλιά του μπαμπά εμ αλεξ....

Ματωμένα φτερά Where stories live. Discover now