Η πρωτη ημέρα στο σχολείο

926 39 3
                                    

Ντρινννν
  "Ποιος περνει πρωινιατικα ;Άλλη δουλειά δεν έχει μόνο να περνει τηλέφωνο;"μονολόγισα καθώς γυρνουσα να πιασω το κινητό μου από το κομοδίνο.

Και τώρα εσείς θα αναρωτιέστε ποια είμαι εγώ. Και καλά κάνετε. Τι με νοιάζει;
Καλά καλά θα σας πω.
Λοιπόν με λένε Ελισσαβετ αλλά επειδή το σιχαίνομαι αυτό το όνομα με φωνάζουν Λίζα. Είμαι 16 και παω 2α λυκείου. Δηλαδή σήμερα ξεκινάω να παω αλλά υγεία. Ναι που είχαμε μείνει;Α ναι λοιπόν είπαμε πως με λένε και ποια είμαι οπότε τώρα δεν θα έχετε απορίες. Γι'αυτό συνεχίστε να διαβάζετε.

Όταν πλεον έπιασα το κινητό μου βλέπω ότι η ώρα ήταν 7:00 και αυτό που χτυπουσε τόση ώρα ήταν το ξυπνητήρι στο κινητό μου. Σηκώθηκα βρίζοντας αυτό το πραγμα που λέγεται σχολείο και πηγα στο μπάνιο έριξα λίγο νερό στη μουρη μου και πήγα μπροστά από την ντουλάπα μου πήρα το μαυρο μου τζιν και μια άσπρη κοντομάνικη μπλούζα και την adidas ζακέτα μου. Κατεβαίνω κάτω και παω στην κουζίνα να φάω κάτι. Είδα τους δικους μου στο τραπέζι τους χαιρέτησα και πηρα μια κρεπα έβαλα μια κουπα καφέ και μόλις την ήπια έφυγα από την κουζίνα και κατευθυνθήκα προς την πορτα , πήρα την τσάντα μου απο τον καναπέ και κλειδιά. Το σχολείο ηταν λίγα λεπτά από το σπίτι οπότε πηγα με τα ποδια.
..
Μόλις μπαίνω στο σχολείο καποιοι έρχονται και με χαιρετάνε και κάποιοι -τα φλωράκια- με αποφεύγουν αν και καλύτερα δεν τους πάω.
Πάω στη παρέα μου και λέω στον Κώστα
Λ(ιζα): Κωστακη φέρε ένα τσιγάρο ρε τα δικά μου μάλλον τα ξέχασα στο σπίτι .
Δεν τα είχα ξεχάσει απλά ήταν στη τσάντα και αφου είχε εκείνος το πακετο έξω του ζήτησα.
Με κοίταξε με ένα δολοφονικό βλέμμα από αυτά που ρίχνουμε εμείς μεταξύ μας και μου έκανε νόημα να παρω. Παίρνω το τσιγάρο και το βάζω στο στόμα μου.
Ντρινννν
Χτυπάει το κουδουνι
Πω ρε πουστη μου ποιος με γκαντεμιάσε ; Ουτε καν πρόλαβα να το ανάψω. Αυτό γίνεται δηλαδή εδώ και τρεις μέρες.
Πάω στο χώρο πισω από το σχολείο όπου κάνουμε προσευχή και κάθομαι στο τέλος.
Αφου γίνει ότι γίνεται κάθε χρόνο την πρώτη ημέρα του σχολείου. Μετά βγήκε η διευθύντρια και λέει τα τμήματα που θα μπουμε.
Δ(ιευθύντρια):Παπα, Βασιλειάδη ... Και Νικολάου στο Β1 .
Λέει και σκουντάω όποιον βρω μπροστά μου ώστε να περασω .
Εν τω μεταξύ σκέφτομαι ότι μέσα στα όνομα ανέφερε και ένα που δεν το έχω ξανά ακουσει στο σχολείο μας. Υγεία. Θα ναι κανας καινούργιος.
Μπαίνουμε στη τάξη και παω και κάθομαι στο τελευταίο θρανίο όπως παντα άλλωστε.
Η θέση δίπλα μου ηταν κενή, τα παιδια που κάνω παρεα κάποια ήταν στην άλλη τάξη και κάποια ήταν μεγαλυτερα 1χρονο.
Δε περιμέναμε πολυ αφου ήρθε η καθηγήτρια  και άρχισε να μας λέει τι μαθήματα θα κάνουμε αυριο. Μετά βγήκαμε ανά 3 και πηγαμε στην αίθουσα που υπήρχαν τα βιβλία.
Τα βλέπω και λέω τι ναι όλα αυτά; Δε περιμένουν να τα παρουμε όλα σήμερα ; Καλά και σήμερα να τα παρουμε θα τα αφήσω κάπου και θα τα παρω αυριο, μεθαύριο, ποτε .. Μμ καλή ιδέα ποτε .
Μπαίνω και περνω την σακουλα με τα βιβλία και βγαίνω παω σε ένα παγκακι γιατί όπως λένε έπρεπε να δουμε αν ήταν όλα. Που μπλεξαμε;

Αφου τα μέτρησα κάνω σήμα στον υπέυθυνο ότι είναι οκ και τα σερνω μέχρι έξω όπου τα πεταω σε μια άκρη και αράζω στο παγκακι περιμενοντας τα παιδιά να έρθουν. Βγάζω το κινητό και μπαίνω Messenger. Στελνω σε κατι παιδιά που είναι 3 χρόνια μεγαλυτερα από μένα και μιλάμε. Κάποια στιγμή βγαίνουν τα παιδια και έρχονται δίπλα μου πετωντας και αυτά τα βιβλία δίπλα στα δικά μου.

Έρχεται προς εμάς ένας άγνωστος ή όχι δεν είναι άγνωστος είναι ο καινούργιος μαθητής που ηρθε στην τάξη μας. Αυτός που δεν ειχα ξανά ακουσει το όνομα του. Ενιγουει καταλάβατε ποιον λέω καλά και αν δεν καταλάβατε θα καταλάβετε.
Αφου είχε πλέον έρθει μπροστά μας με κοίταξε και είπε :
"Άγνωστος": Γεια, είμαι ο Άλεξ ο καινούργιος μαθητής. Είδα ότι είμαστε στην ίδια τάξη και ήρθα να σου πω αν θες να μου δώσεις ... εμ να... τον αριθμό σου ώστε αν θέλω κάτι να σε παρω να μου πεις.
Λ: Εμ γεια Λίζα λέω αδιάφορα και βγάζω το κινητό μου. Πες τον αριθμό σου και θα σου κάνω αναπάντητη να μείνει ο αριθμός μου.
Μου λέει τον αριθμό και αφου φευγει γυρνάω στα παιδιά και με κοιτάνε σα να μου λένε "τι παιζει ;" Γυρνάω εκνευρισμένη και φευγω -αφου πρωτα παρω τη τσάντα με τα τουβλα -.
Περπατάω προς το σπίτι και σκέφτομαι πως τους περασε απο το μυαλό ότι θα γίνει κάτι με τον Άλεξ και με τον κάθε Άλεξ αφου ξέρουν τον λόγο που έγινα όπως είμαι σήμερα..

______________________________________________
Γεια σας
Τι κάνετε?
Τα νέα σας?

Λοιπόν αυτό είναι το καινούργιο μου βιβλίο και είπα αντί να κάνω την ιστορία με το καλό κορίτσι που ερωτεύεται τον αλήτη αφου έχουν τσακωθεί 500 φορές να κάνω αυτό εδώ.

Μπορεί να υπάρχουν ελάχιστα υβριστικά σχόλια στα κεφάλαια γιατί η ιστορία αναγκαστικά τα χρειάζεται (😂)
Λοιπόν σοβαρέυομαι
Αν σας άρεσε μην ξέχασε 🌟 και στα σχόλια την γνώμη σας ή οτιδήποτε άλλο θέλετε.

Τα λεμε στο επόμενο κεφάλαιο.

Φιλακια 💕

Becoming the good girlWo Geschichten leben. Entdecke jetzt