Αλεξ POV
Είναι Δεκέμβριος και μόλις τελείωσαν τα σχολεία για Χριστούγεννα
Θα με ρωτάτε τι έγινε όλον αυτόν τον καιρό
Θα σας πω αν και δεν έγινε κάτι σοβαρό
Η Λίζα τότε στο νοσοκομείο βγήκε την επόμενη μέρα και δόξα τω Θεό είναι μια χαρά. Απο τότε μακριά απο ύψος όχι μόνο επειδή φοβάται εκείνη αλλα επειδή δεν αντεχω να την ξανά δω σε αυτή την κατάσταση. Η απειλή της Χρύσας απορρίφθηκε με επιτυχία και αυτό διότι μας είδαν live την μεθεπόμενη μέρα. Οσο θυμάμαι τα μουτρα της μου έρχεται να ξεσπάσω σε γέλια. Από τότε είμαστε πολύ καλά μαζί. Οι γονείς μας συναντήθηκαν, γνωρίστηκαν, έγιναν φίλοι και απο τοτε μια φορά το μήνα βρισκόμαστε όλοι μαζί. Νομίζω αυτά έγιναν δεν θυμάμαι κάτι άλλο οπότε μάλλον δεν έχει νόημα.
Σήμερα είναι 3 μέρες πριν τα Χριστούγεννα και σε λίγο θα πάω από το σπίτι της.
Οι γονείς μας θα πανε μαζί στην Κέρκυρα και εμείς είπαμε να μείνουμε σπίτι μόνοι μας.
Κοιτάω το ρολόι μου και είναι ώρα να πάω θα ξανα βγούμε σε εκείνη την ταράτσα στο μέρος μας απλα αυτή την φορά δεν θα πάμε στην άκρη θα κάτσουμε στο κέντρο της ταράτσας. Υπερβολικός λεει η φωνούλα μέσα μου αλλα την αγνοώ.
Όταν αγαπάς και νοιάζεσαι κάποιον γίνεσαι υπερβολικός (με την καλή έννοια).
Λίγα λεπτά είμαι σπίτι της. Εξάλλου μένουμε κοντά.
Χτυπάω και ανοίγει σχεδόν αμέσως.
Α:Γεια σου μωρό μου
Λεω και την παίρνω αγκαλιά
Λ:Γεια σου αγάπη μου
Λέει και με φιλάει
Α:Πάμε;
Λ:Ναι. Λοιπόν σκέφτηκα να πάμε πρώτα για...
Α:Θα πάμε για πίτσα μετά για παγωτό και μετα για μπύρες στο μέρος μας.. Οχι στην άκρη στην μέση της ταράτσας.
Την διακόπτω και της λεω το πρόγραμμά για σήμερα
Λ:Διαβάζεις τις σκέψεις μου; Αν εξαιρέσεις το παγωτό τα ίδια θα έλεγα λεει και χαμογελάει
Α:Που ξέρεις; Την πειράζω
Λ:Χμμ λεει και αφήνει ενα πεταχτο φιλί στα χείλη μου
Α:Πάμε;
Λ:Ναι έτοιμη είμαι μισο να πάρω χρήματα.
Α:Δε χρειάζεται αφού εγώ θα πληρώσω λεω και σηκώνω τους ώμους μουΣτριφογυρίζει τα μάτια της και βγαίνουμε έξω μαζί.
Πάμε παίρνουμε πίτσα, παγωτό και δυο μπύρες και κατευθυνομαστε στην ταράτσα.
Α: Στη μέση θα κάτσουμε.
Λ:Χμ καλά αν και..
Α:κουβέντα. Δεν θα το διακινδυνέυσω να μου πάθεις κάτι.
DU LIEST GERADE
Becoming the good girl
FantasyΤο σκληρό κορίτσι που καπνίζει και έχει αλλάξει επειδή έχει πληγωθεί και το καλό και ντροπαλό -εν μέρη- αγόρι. Τι θα γίνει όταν συναντηθούμε? Μπορεί η αγάπη του να διώξει τις πληγές της; Την σκληρότητα της; Διαβάστε για να δείτε 💞 Start:30/03/20...