Mikor beengednek a híres "Genius Lab"-be.
/Genius Lab: Yoongi stúdiója\
.
.
.
.
.
.
/A fenti videóval hallgasd meg!\
-----------------------------
Egész nap a stúdiódban dolgoztál. Egy produkcernek lenni a Big Hitnél móka és kacagás, de leblokkolt a kreatívitásod és onnantól elég nehéz volt dolgoznod. Még az is rátett egy lapáttal, hogy elég sok dolog járt a fejedben mivel most rengeteg dolog változik az életedben. Átnézted a munkád, de nem nagyon voltál megelégedve vele, hisz már napok óta dolgozol és alig van kész valami.
-Talán ma maradok hajnalig.-gondoltad magadban.
De mire mész azzal, ha alig tudsz figyelni a munkára? Talán egy kis pihi felfrissíti az agyadat.
Elmentél a legközelebbi mosdóba és megmostad az arcod. Újra töltötted a mūanyag üveged a csapnál. Elég sötét volt odakint. Az ablakból csodálhattad meg a Szöuli fényeket este. A nyitott ablakon lehetett pár tinédzser hangját hallani akik egy buliból jöttek haza. Pár kocsi halk hangja is megfigyelhetō volt, ahogy elsuhantak az ügynökség elött. Megálltál az ablaknál, hogy szívj egy kis friss levegōt. Becsuktad a szemed és nem gondoltál semmire. Ráhajtottad az alkarod a párkányra és úgy pihentél tovább. Pár perc elteltével kinyitottad a szemed és egy nagyot sóhajtva kicsoszogtál a fürdōbōl.
Meghallottad, ahogy a folyosóról halk csoszogások közelednek. A hang irányába fordultál és megpillantottad Yoongit.
Odament a hūtōhöz és kivette belōle kedvenc italát. Ahogy kinyitotta a dobozos üdítōt rádnézett.
-Még nem mész haza?-kérdezte majd beleivott a dobozba.-Most nem. Késōig dolgozom.-bologatott válaszodra.
Elindul a bejárathoz ahonnan mind a ketten jöttetek, de megállítod ōt.
-Hé... mmm.. a munka elég lassan telik. Nem maradhatok egy kicsit a stúdiódba?-picit meglepōdött azon amit mondtam. Pár másodpercig csak úgy bámult, de aztán válaszolt.
-A stúdiómba?-ti ketten alig párszor mentetek el egymás mellett és egyszer beszéltetek egy kicsit talán. Nem is tudtad miért kérdezted meg ezt tōle mikor alig ismered. Talán csak tudni akarod milyen lehet a Genius Lab-ben lenni.
-Hát.. igen.-válaszoltál.-Arra gondoltam, hogy kitisztítaná egy kicsit a gondolataimat
tudod? Te dolgozhatsz ugyan úgy ahogy eddig is tetted. Nem zavarnálak.-belekortyolt mégegyet az italába mielött bólintott egyet.
-Oké!-elindult a bejárat felé, te pedig követted.
.
.
.
.
.
.
.
Remélem tetszett!♡Ha szeretnétek kaphattok egy Golden Closet-es, Hope World-ös és egy Rkive-os verziót is!
YOU ARE READING
Daydream || BTS littles
Fanfiction|| Unalom ūzō egyrészesek. Aranyos storyk a tagokkal, tele csókokkal és ölelésekkel. Hallgass hozzá valamilyen BTS ASMR és chillelj egy kicsit. || ♡A részek nagyon rövidek. Számíts ilyen 300 szavas kis gondolatokra!♡ ♡Ritka updatek! Csak akkor írok...