"Szeretlek" ┊ 김 태형
"Y/N igyekezz. Indulnunk kell!" mondta Taehyung miközben sietve vette fel a cipőjét.
"Várj!" mondtam majd befújtam magam a kedvenc parfümömmel.
Taehyungnak fellépése lesz ma V szerepében.
Nálam aludt ma és tőlem indulunk a helyszínre.
Taehyung felkapta a kocsikulcsot és egy sapka és egy maszk kíséretében kiment az udvaromban parkoló kocsijához.
Odaszaladtam és én is felvettem a cipőmet majd követtem Taet a kocsihoz.
A pulcsit szaladva felvettem amit még Taehyungtól loptam egy ideje, majd beszálltam a kocsiba.
Bekötöttem magamat majd végre ellazítottam a testem.
"Húzós egy reggel volt.." sóhajtottam.
"Még időben vagyunk, az a lényeg." szegezte a szemeit az útra.
"Nagyon izgatott vagyok!" mondtam mosolyogva.
Még csak pár hónapja járunk Taevel és sosem volt időm elmenni egyik fellépésére sem.
Mindig közbejött a munka és még meg sem fordulhatott az eszemben a gondolat, hogy megnézzem élőben fellépni.
Nehéz titkárnőként dolgozni egy híres cégnél, úgy hogy minden munkát nekem kell megcsinálnom.
De ma végre úgy jöttek ki az időpontok, hogy szabin legyek.
"Mik az elvárásaid?" kérdezte a semmiből Tae, méh mindig az útra fókuszálva.
"Már sok előadásotokat és koncertjeiteket láttam, és biztos vagyok benne, hogy akármi is fog történni a színpadon, az elképesztő lesz." mosolyogva pillantottam rá.
Láttam, ahogy egy apró mosoly kúszik a szájára.
De aranyos....
"Itt vagyunk!" jelentette ki.
Mind a ketten kiszálltunk és felhúztuk a maszkunkat.
De izgatott vagyok!
Bementünk az épületbe ahol a staffok már küldték is Taehyungot a sminkes lányhoz.
Én addig elővettem a telefonom és leültem az egyik kanapéra.
Picit megugrottam mikor is valaki mellém ült.
Jimin már a fellépő ruhájában, és kész sminkkel leült mellém és rám mosolygott.
"Jajj, hogy én ehhez soha nem fogok hozzászokni." kezdett el jobban dobogni a szívem.
"De hát mi is csak emberek vagyunk.." nevetett fel egy aprót.
"De akkor is..." mondtam halkan.
"Mit nézel?" hajolt a telefonom felé megnézve a képernyőt.
"Semmit..." ezzel ki is kapcsoltam a telefonom.
Leülepedett a kínos csönd, ezért is mondtam el három imát mikor Jungkook is csatlakozott hozzánk.
"Y/N! Te is itt vagy?" mosolyodott el a maknae.
"Jó nézel ki Kook." néztem végig a srácon.
"Köszönöm..." mondta halkan, kicsit elpirulva.
Szemeim levándoroltak ingének gallérjához, ahol a nyakkendő volt.
Borzalmasan volt megkötve így úgy döntöttem megigazítom.
"Kook, a nyakkendőd." mutattam oda, ezzel arra késztetve a fiút, hogy szemeit odavezesse.
Mikor hozzáértem a nyakkendőhöz, Jungkook ismét zavarba jött és pedig mosolyogva megigazítottam azt.
"Tessék, kész is!" tettem kezeim a vállaira.
Rámosolyogtam, ő pedig egy halk "köszönöm"-et elmotyogott az orra alatt.
Szemeim Taehyungra vezettem aki szemeivel pontosan engem nézett.
Egy komoly arckifejezés az arcán, nem engedve nekem azt, hogy leolvassam gondját az arcáról.
Csak nem féltékeny..?
Taehyung pont készen lett a sminkkel és már a stylistja vitte is el.
Ő is megkapta a ruháját majd az átvette pont a szemeim előtt.
Persze nem őt néztem... de még is mit akar csinálni?
"4 perc kezdésig." jelentett be egy staff.
Mindenki sietni kezdett, de már majdnem mindennel készen voltak.
Odasétáltam Taehez és megöleltem.
Nem ölelt vissza, de nem bántam mert aranyosnak találtam, hogy féltékeny.
Felnéztem rá, még mindig semmi érzés nincs az arcára írva, de feltápászkodok és egy puszit nyomok a szájára.
"Szeretlek..." suttogtam ajkaira, majd szemei hatalmasra nyíltak.
"Indulás, mindenki!" kiabálta az egyik staff.
Elmosolyodtam magamon, majd a még mindig sokkban lévő Taehyung megindult a színpad felé, hátra-hátra nézegetve.
Én elsétáltam onnan meglepődve magabiztosságomon.
Az első szeretlek...
ESTÁS LEYENDO
Daydream || BTS littles
Fanfic|| Unalom ūzō egyrészesek. Aranyos storyk a tagokkal, tele csókokkal és ölelésekkel. Hallgass hozzá valamilyen BTS ASMR és chillelj egy kicsit. || ♡A részek nagyon rövidek. Számíts ilyen 300 szavas kis gondolatokra!♡ ♡Ritka updatek! Csak akkor írok...