Just Chill /Yoongi\

59 5 0
                                    

/Twice-Fancy, de 1988 van és egyedül vagy egy bálon kívül a tornatermen.\
.
.
.
.
.
.
.
.
-----------------------------
1 nap van az évzáró bálig. Még nem hívott el senki, de nem vagy szomorú e-miatt.
A szekrényedben pakoltál, mikor valaki becsapta azt. Megfordultál, hogy megnézd ki volt az az agyhalott. Mikor megpillantottad Yoongit elállt a lélegzeted. Soha az életben nem szólt hozzád. Volt hogy rád kacsintott, de nem nagyon foglalkoztál vele. Szépen lassan napról napra kezdtél beleszeretni ebbe a szívtipróba.
-Lenne kedved eljönni velem y/n?-kérdezte majd kezét a szekrényeknek támasztotta.-Igen! Szeretnék.-mosolyogtam rá kedvesen. Rám kacsintott majd otthagyott.
#Time Skip#
Itt vagy. El se hiszed, hogy végre itt vagy. Épp a suli legjóképübb pasijának a kezét fogod. És mindenki titeket néz. Mindenki fotóz és súgdolóz mellettetek. Megpillantottad Yoongi ex barátnōjét is. Hamar elhúztad a fejed, mivel elég mérgesnek tūnt. Tovább mentetek majd elkezdōdött a zene. A fények lecsukódtak és mindenki partizni kezdett.
-Yoongi. Szomjas vagyok. Hozzak neked is valamit?-álltál meg a táncból.-Jajj hagyjad! Majd megyek én!-suhint a kezével. Bólintottál majd Yoongi eltünt. Táncoltál tovább, de Yoongi még nem jött vissza. Elindultál, hogy megkeresd ōt. A pultok felé vetted az irányod ahol meg is talátad. Ott volt ō... és az exe. Könnyek szöktek a szemedbe. Nem akartál jelenetet csapni ezért kiviharoztál a tornaterembōl. Kint kerestél egy padot és átadtad magad a fájdalomnak. Elég sokáig tartott mire lenyugodtál, de már elsírtad az összes könnyed. Elōvettél dgy zsepit és kifújtad az orrod. Leült tél majd hallodtad, hogy elindul az egyik kedvenc számod a Fancy. Mindenki megōrült. Az ajtót becsukták, te pedig csak hallgattad tovább a számot. Megcsörrent a telefonod. Anya volt kiírva, de te hamar kinyomtad. Sóhajtottál párat.
Onnan kintrōl meghallgattad a számot, majd utána haza mentél.

Remélem tetszett!♡

Kérhettek részeket, ha vannak ötleteitek.

Daydream || BTS littlesWhere stories live. Discover now