♡ Taehyung ♡

57 6 0
                                    

Piknikezés szerelmeddel
.
.
.
.
.
.
.
.
-----------------------------
Taehyung elvitt egy romantikus randira a Han folyó közelébe. Szeretett volna egy kis idōt tölteni veled, mivel a munka mindig közétek állt. Szereti a munkáját, amit teljesen meg is értesz, de mostanába tényleg elhanyagolt. Persze azért sosem voltál egyedül mivel Yeontan vigyázott rád. És mivel ilyen gondoskodó kis jószág, ōt is magatokkal hoztátok a randevúra.
Kerestetek egy fát a folyó közelében, ahol szépen letelepedtetek. Egy puha lepedōt leterítettetek és arra leültetek. Yeontan is szépen lefeküdt valahol a fa környékén ti pedig elōpakoltátok az ételeket.
Nagyon szép idō volt. Sütött a nap, és meleg szellō fújt. A folyó szép tiszta volt és nagyon lenyugtató volt a hangja. A város távolabb volt a park szerūségtōl, de tisztán lehetett látni az emeletes házakat. Gyönyörū volt a táj, de a te jóképū pasidtól semmi nem szebb. Rápillantottál párodra kit elfoglalt a kaja pakolása. Te csak a gyönyörū arcát figyelted. Imádtad, hogy Tae egy sexy pasi volt, de mégis annyira aranyos tud lenni még akkor is ha nem csinál semmit. Hosszú barna haja belelógott a szemébe, amit te könnyen elsöpörtél. Rádmosolygott és adott egy csókot.

-Mit szeretnél enni jagi?-kérdezi mosolyogva.

-A sonkás szendvicset. Amibe van sajt azt kereds!-nézted, ahogy keresgél a táskában, majd márvelō is vette kívánságod.

Boldogan csomagoltad ki az ételt. Taehyung mellé csusszantál, mivel eddig elōtte voltál, és vállára döntötted a fejed.
Aprókat haraptál a szendvicsedbe és élvezted a Taevel töltött idōdet. Elōvettél egy üveg kólát is majd kibontva ittad szendvicsed mellé.

-Megkóstolod az enyém?-kérdezed a szedvicsedre mutatva.

-Igen!-harap egy hatalmasat a kenyérbe.

-Hé! Mekkorát harapsz mán' a kajámba!-húzod el rögtön az ételt.

-Akkor most te is adsz a tiedbōl.-mondod lebigyesztett ajkakkal.

-Tessék!-forgatja meg szemeit Tae.

Kinyitottad a szád és lassan haraptál a kenyérbe. Csak, hogy nem haraptad el, hanem kikaptad Taehyung kezébōl gyorsan felálltál és futni kezdtél. Tae rögtön utánad szaladt míg te csak röhögtél.

-Te éhenkórász! Gyere csak ide!-kiált utánad nevetve.

Sajnos vagy nem sajnos sikerült elkapnia. Szorosan megölelt és adott egy csókot. Te mosolyogva pusziltad meg arca összes pontját, majd pedig fejed melkasába fúrtad.

-Tudod... már nagyon hiányzott ez.-sóhajtasz fel mosolyogva.

-Nekem is.-puszilja meg fejed búbját.

-Na gyere! Élvezzük tovább a kint töltött idōt!-fogja meg a kezed és húz vissza Yeontanhoz aki már ülve figyelt benneteket, hogy mit csibáltok.
.
.
.
.
.
♡♡♡

Daydream || BTS littlesWhere stories live. Discover now