/Eléd tárul a Hope World\
.
.
.
.
.
.
.
-----------------------------
Otthon lazítottál míg párod keményen dolgozott a stúdiójában. Lelkiismeret furdalásod volt, mivel te nem csinálsz semmit ō pedig halálra dolgozza magát. Ma mint általában eléggé sokáig dolgozott és gondoltad már ma nem is alszik itthon. Megelégelted Hoseok távollétét ezért fogtad magad, felöltöztél és elindultál a Big Hit-hez. Elég sötét volt és azért féltél, hogy valami ittas férfivel találkozni fogsz, de meglepetésedre Szöul utcái kihaltak voltak. Néha pár autó elsuhant melletted, vagy esetleg pár tinédzser beszélgetését lehetett hallani. Lehetett érezni a frissen esett esō illatát és pár pocsoját is felfedeztél a járdán. Utad közben betértél a sarki éjel-nappaliba, hogy vegyél pár finomságot párodnak. Sós, édes nasikat vásároltál és persze az el nem maradhatatlan Sprite-ot. Egy mūanyag szatyorral a kezedbe haladtál tovább és kb. 3 perc séta után sikerült megpillantanod az ügynökség hatalmas épületét. Szépen ki volt vílágítva az emeletes építmény. Az egész út az ō fényétōl volt megvilágítva. Átsétáltál az úton majd beléptél a hideg építménybe. Utadat a lift felé vetted. Megnyomtad a lift hívó gombot, majd vártad, hogy megjöjjön a fülke. Kinyílt elōtted a vas ajtó és szépen beléptél az üres 'dobozba'. Megnyomtad Hobi stúdiójának az emeletének a gombját és vártad, hogy felvigyen a lift. Kiléptél a liftbōl és egyenesen a Hope World irányába indultál. Kopogtál az ajtón, de semmi válasz. Kopogsz mégegyszer. Semmi. Fogtad magad és benyitottál. Megláttad barátod hátát, ahogy épp valami számon dolgozik. A fejhallgató rajta volt, így esélytelen volt az, hogy meghalljon. Bezártad az ajtót magad mögött és lassan odasétáltál Hoseokhoz. Legugoltál mellette és megpusziltad a karját óvatosan. Feléd kapta fejét meglepetten. Levette a fejhallgatót és feléd fordult egész testével.-Y/n? Miért vagy itt ilyen késōn?-kérdezte miközben egy puszit nyomott a fejemre.
-Hiányoztál.-áltam fel.
Enyhén elmosolyodott majd megölelt. Hoztam magamnak egy széket amit mellé helyeztem és rá ültem a bútorra.
-Nézd! Hoztam neked kaját.-tettem fel a szatyrot az asztalra.
-Köszönöm jagi!-adott egy csókot.
Kibontott egy zacskó csipszet, amit persze megkínáltatott veled, és büszkén kezdett magyarázni az új munkájáról. Néha mutatott neked pár spoilert, de csak pár másodperc volt értelemszerūen. Mosolyogva figyelted ahogy Hobi dolgozik a számítógépen. Viszont nem sokáig bírtad szemedet nyitva tartani így elnyomott az álom.Wow ez nagyon random volt viszont nekem tetszik. Remélem ti is így vagytok vele♡
ESTÁS LEYENDO
Daydream || BTS littles
Fanfic|| Unalom ūzō egyrészesek. Aranyos storyk a tagokkal, tele csókokkal és ölelésekkel. Hallgass hozzá valamilyen BTS ASMR és chillelj egy kicsit. || ♡A részek nagyon rövidek. Számíts ilyen 300 szavas kis gondolatokra!♡ ♡Ritka updatek! Csak akkor írok...