Közös fōzés a többiknek
.
.
.
.
.
.
.
-----------------------------
Jin és te föztetek a kis éhenkórászoknak Yoongi szülinapján. Tortát nem ti csináltatok, mivel azt rendeltetek, de azért kell fōétel is.
Te szeletelted a krumplit míg Jin a húst fōzte. Úgy döntöttetek, hogy tejszínes mártásos csirkét csináltok rízzsel, meg sült csirkét krumplipürével. Nagyon egyszerū volt, viszont mindenki szerette, így ezeknél maradtatok.-Na és Jin. Ugye elmondtad már, hogy mi van köztünk a többieknek?-kérdezed tök nyugodtan.
-H-hát... ö. Persze.-bólogat.
-Még nem nondtad el nekik?!-akadtál ki hallkan.
-Még nem volt rá megfelelō alkalom.-válaszol Jin gyorsan.
-Miért kéne hozzá megfelelō alkalom?-húzod fel szemöldököd.
-Hát mit tudjam én?-viszi fel a hangot.
Sóhajtottál majd ismét az ételnek szentelted a figyelmed. Felszeletelted végre a krumplit ezért gondoltad tartassz egy kis pihenōt. Kezet mostál és kimentél a srácokhoz. Valaki beszélgetett valaki pedig videójátékozott. Fogtad magad és a kanapé közepére ültél. Jimin gyorsan melléd ült és egy perverz tekintettel nézett rád.
-Mi ujs cica?-kacsintott perverzen mosolyogva.
-Hát eddig jó volt, de most már elég szar.-forgattad meg a szemed.
Drámaian kezét a szívéhez vezette és fájdalmasan nézett rád. Enyhén elmosolyodtál a mochitól, de aztán megérkezett Jin és közétek ült.
-Mi folyik itt Gyöngyösön?!-néz Jiminre.
-Na látod? Ez azért van mert nem mondtad el nekik.-súgtad bele Jin fülébe.
Felálltál és visszamentél a konyhába, hogy végre a gázra tedd a rízst. Fogtál egy edényt ami rízs fōzésre alkalmas és beletetted a az ételt. Megkevergetted egy picit aztán neki támaszkodtál a pultnak. Jin is visszajött a konyhába és adott egy hosszú ölelést.
-Holnap elmondom neki. Jó Jagi?-csak bólintottál egyett és szorosan visszaölelted.
Egy kis idō után elváltatok és megcsókoltad Jint. Persze párod nem is hezitált, egybōl visszacsókolt. Nagy kezét derekadra vezette míg te karjaid nyakaköré fontad. Faltátok egymás puha ajkait majd Jin felkapott és a púltra helyezett. Egyre vadabban faltátok egymást ezért arra nem is figyeltetek, hogy valami ég. Folytattátok munkátokat még akkor is mikor a nappaliból ordítva szól Nam.
-Srácok! Elég erōs égett szag jön a konyhából. Minden rendben?-kérdezte a leader.
-A szívem lángol!-órdítja a maknae miközben futva jön a konyha felé.
Jin keze épp pólód alá csúszott mikor is az egész BangTan az ajtóban állt. Sokkoltan néztetek rájuk még mindig ugyan abban a pózban. Észbe kaptatok és gyorsan szétröppentetek.
-Dik! Most azért nem eszünk normális kaját mert ti egymás szájában turkáltok?! Hogy pusz-.-Morgolódott a cicus, de Nam közbe vágott.
-Yoongi! Itt picik is vannak!-szólt közbe Namjoon.
-22 éves vagyok! Már 2 éve felnōtt vagyok!-kiabált a maknae.
-Mindenki maradjon csöndbe! Yoongi nem fogsz éhen halni. Fōzök még rízst. Jungkook pedig már felnött! Nekezeljétek gyerekként!-szólalt meg végre Jin is.
-Kösz any- mármint Hyung...-pirult el a maknae.
-Szóval... az a helyzet, hogy ezt már egy ideje rejtegettem, de én és Y/n hivatalosan is együtt vagyunk!-adott egy puszit az arcodra Jin.
-Ami azt jelenti semmi flört! Ez legfōképp rád vonatkozik Jimin!-mutogatott párod a perverz kis manóra.
-Szerinted azért mert te azt mondtad abba is hagyom?-húzogatta a szemöldökét a mochi.
-Oh hogy-.-futott a legidōsebb a kuncogó Jiminre.
Felnōtt gyerekek...
Jézusom... ez szörnyū rész lett😂😂 De mivel nincs ötlet ezzel kell elbírnotok egy ideig😂😂
Nem sokára a fō könyvembe is hozok részt (remélhetōleg). Addig is vigyázzatok magatokra és jó Online sulit (már akinek)!❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
Daydream || BTS littles
Fanfic|| Unalom ūzō egyrészesek. Aranyos storyk a tagokkal, tele csókokkal és ölelésekkel. Hallgass hozzá valamilyen BTS ASMR és chillelj egy kicsit. || ♡A részek nagyon rövidek. Számíts ilyen 300 szavas kis gondolatokra!♡ ♡Ritka updatek! Csak akkor írok...