♡ Namjoon ♡

79 6 2
                                    

Könyvtári tanulás Namjoon társaságában.
.
.
.
.
.
/A fenti videóval hallgasd meg!\
-----------------------------
Úgy döntöttél, hogy a könyvtárban tanulsz az elkövetkezemdō dolgozatokra. Namjoon gondolta eljön veled, hogy ne unatkozz.
Leültetek egy üres asztalhoz ketten. egymás mellett helyet foglaltatok majd elōvettétek a könyveiteket. Elō kaptad a jegyzeteid, hogy vázlatokat írhass. Átolvastad párszor a könyvet, majd néha firkantottál párat a füzetedbe. Nehéznek tartottad megjegyezni amiket leírtál ezért gondoltad veszel valami  hideg üdítōt és azt elkortyolgatod.
-Namjoon? Kérsz valamit? Veszek egy Fantát az autómatából.-áltam föl helyemrōl.-Nem köszi! Nem vagyok szomjas!-mosolygott rám és megvillantotta édes kis gödröcskéit. Kivettél pár apró pénzt majd bedobtad azt a gépbe.
Annyira szerencsétlen voltál, hogy beragadt az üdítōd. Namjoon idehívtad, hogy hát ha van nrki aprója de neki sem volt már. Elkezdte rázni agresszíven. Szólni akartál neki, hogy fejezze be, de már késō volt. Felborította az autómatát. Mindenki elkussolt a könyvtárban ti meg gyorsan elfutottatok. Visszaültetek a helyetekre és leültetek. Egy pillanatig nem szólaltatok meg, majd mind a ketten vevetésben törtetek ki.
Mikor lenyugodtatok visszatértetek a tanuláshoz. Újra elōvetted a ceruzás és jegyzetelni kezdtél a papírra. Sajnos tüsszentened kellett és egy nagyon atanyos tündér hapcira sikeredett. A papír felrepült a lavegōbe a szél miatt.
-Egészségedre!-mondta Namjoon mosolyogva.
Ezek után Namjoon befejezte a tanulást és elōvette egyik kedvenc könyvét. Míg te szorgosan tanultál ō addig újra olvasts kedvenc kötetét.

Remélem tetszett!♡

Remélem tetszett!♡

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Daydream || BTS littlesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora