****12pm
Aku cari Omar .. Aku nak pinjam motor ysuku dia ,rare sikit ..Bawa docter makan naik motor ..budak2 office memang dah tahu aku Dengan sue rapat tapi rapat macamana tu hanya aku je yang tahu .
"Pinjam motor kau kejap ,kejap je"
"Boleh,kirim bandung soda satu"
Sue dah call dia tunggu kat kereta dia ..Aku terus merempit pergi sana ..sue keluar dari kereta ,terus naik belakang aku ..dia Tanya satu soalan .
"Helmet saya ??"
"Aduh ..baby !lupa..Mcmana ni"
Sue cubit aku sekuat hati !Arghhhh sakit !
"Naik kereta saya jelah ..geram betul tau ..Main2,ajak main kang "
"Hahaha ..Ala sorry la baby ..main ??Haa jom2..hahaha"
Dari nak makan port biasa nasi ayam berempah ,tukar plan ..Makan mcd je ..Tu pun drive true ..Jadi laa .
Makan dalam kereta je di parking khas utk docter ..Sana memang clear ..Jauh dari orang ,kereta dia pun tinted gelap ..on ..Port ni la biasanya aku dgn sue beromen ..selesai mkn mcm biasa ,tangan aku merayap ..tangan dia pun gatai jugak ..Buka zip aku ,lancap2kan konek aku..aku pulak kalau lancap2 ni memang lama nak pancut ..tapi kalau dia cepat pulak climax ,aku hisap puting dia ramas2 tetek dia yang comel tu..getel2 bji kentit dia ..gentel laju2..sampai terangkat bontot ..terus air dia terpancut laju . Aku puas tengok dia mcm tu ,aku happy .
*****
1pm
Naik office ..Omar Tanya pasal air dia kirim ..Hahaha ..Memang takde la Jawapnya ..
Aku siapkan document apa yang patut Sebelum mulakan tugas sesi petang ..Aku cium tangan ,bau air pepek sue ..lupa nak basuh ..Hahaha ..sambil2 berborak dengan budak2 office ,alisa call ..aku belum save lagi number dia ..tapi aku ingat number dia .
"Amerrrrr....!buat apa tu ?"
Ceria betul budak alisa ni .
"Buat bodoh.. Hahaha ..Baru blk dari lunch ni ,awk buat apa ?Dah makan ?"
"Dah ..makan magie je ,malas nak beli "
"Kenapa beli ..masak la "
"Saya tahu masak magie je awak ..hahaha"
"Apa ni ..mcmana nak kawen ni kalau masak pun tak tahu"
"Cari la laki yang tau masak ..Chef ke ..Hahaha ..Emm malam ni jadi tak ?Awak nak ambil saya pukul berapa ..Jangan la malam sangat ,saya bosan la ..Kat rumah sorang2"
"Ok2..saya ambil awak lepas magrib ,awak siap2 je ..Ok sayang"
*****
1:30pm
Aku mula bergerak ke lokasi ..mcm penat pulak harini ..mood mcm nak balik je ..Dah terbayang muka alisa je dalam kepala otak .
Aku nak ajak dia tengok wayang ..makan2..layan bunga api ..Kalau ada la ..Kalau takde ..Lepak2 je ..Tu plan asal ,tak tahu la kalau2 ada plan B . hahaha .
Maybe orang perasan yang aku mcm takde mood ..sorang staf nurse wad 11 tegur ..Dia ni aku nak try jugak ,tapi dia mcm jual mahal ..Lagipun dia ada bf dah ..Wallpaper pun muka dorg ..tinggi sikit dari aku ,umur aku tak tahu berapa ..Yang buat aku tertarik pasal dia ni ,bibir dia Dengan kening dia ..tebal bhai ..Aku terbayang kalau kiss dgn dia ..Mcmana la agaknya eh ..Hahaha ..Dia umairah ..Sn umairah .
"Haih..Muka lemau je .."
"Mood takde la mai..Rasa nak balik je ..Hahaha"
"Jom la balik ..saya pn nak balik ni"
Aku tengok jam ..2:00pm .memang time dia balik pun .
"Saya ni kalau ikut awak balik ..Susah hidup awak mai ..Hahaha"
"Apa susah nya ..ikut jelah ,Hahaha .."
"Main2 eh ..Nak balik ke ?Tunggu la kejap ..tunggu saya siap keje dulu ..kite lepak2 minum air kelapa ..Nak ?"
"Air kelapa kat jalan sakeh tu ke ?Dekat rumah tu ..Jom la ..Saya tunggu kat sana ..On ?"
"Ok on ..bagi saya masa setengah jam ..Tunggu tau"
Aku terus jumpa Omar .
"Aku bayar ko ..Settelkan kan kerja aku . Aku ada hal sikit laa "
"Double jalan"
"On . "
****
2:30pm
Aku rempit naik motor Omar ..Jalan agak jem time2 sekarang ..so naik motor senang ..Sampai sana aku tercari2 budak umairah ni ..Mana entah pergi ..Entah2 aku kena prank ..Tak guna .
Tengah2 panas ni ,aku layan sorang air kelapa pun takde hal ..sedap melayan air kelapa baru aku perasaan si umairah ni datang sambil tersengeh2 datang dekat aku ..aku rasa dia balik rumah dulu ni tukar baju .
"Awk balik dulu eh ? Bukan nak bagitahu eh ..Dia ni kan .."
"Hahaha ..Ala kejap je kan . Rumah saya taman depan tu je ..Halah ..lagipun saya mana la tahu number tel awak ..Nama awk pun saya tak tahu"
"Serious la awak tak tahu nama saya ..Kecik hati dengar ."
"Mengada la ..Sapa nama awk ?Hahaha"
Budak umairah ni buat aku sakit perut ketawa..Dia pandai melawak ..Untung bf dia dapat gf macam ni ,sporting gila .
Lepak lama jugak ,3 cawan besar jugak layan ..tak sangka aku ,budak mai ni happy go lucky orangnya ..jadi gf aku bagus ni ..tibe ..Hahaha .
Nak balik tu dia teman aku sampai motor ..Aku tercari2 kereta dia ..
"Mana kereta awk? "
"Ada kaki watpe nak naik kereta.. Rumah dekat tu je haaa"..dia tunjuk satu lorong .
"Laa yeke ..Jom la saya hantar ..Panas2 ni jalan ..Hitam nanti "
"Baik hati nau ..jangan nak main brek2 pulak ek "
Aku bawa slow je ..Sekali2 tu aku brek ,terasa jugak tetek dia..tibe2 keras konek aku ..Senang nau terangsang aku ni ..Haih .
Dia suruh aku lalu satu lorong ..Belakang rumah dia kot ..lepas tu dia tepuk2 bahu aku suruh berhenti .
"Sini2..ok ..ni rumah saya ..Belakang rumah ,kalau lalu depan nanti kecoh jiran depan tu ..Bawang india punya orang ..hahaha"
"Awk ni ..Ada je eh ..Sakit perut saya ketawa tau tak ..ni yang rasa nak pinjam toilet ni"
"Eleh ..Sengaja kan ..Tak boleh ,nanti awak rogol saya ..saya dara lagi tau"
"Apalah ..takpelah ..Saya balik dulu la mcm tu"
"Merajuk ..hahaha ..jom la sini ..kencing je tau"
Aku lock motor trs masuk membontoti dia dari belakang ..wahh ..besar rumah dia ,dapur cantik ..Dia menunjukkan toilet . Aku terus masuk toilet .
Keluar toilet ,mai duduk di bar dapurnya yang cantik ..Sambil meminum air masak ..Aku duduk di sebelahnya ..Aku tengok baju dia ..rasa tadi baju lain ..ni baju lain ..Cepat betul tukar baju ..dan yang pasti ,kali ni dia memang tak pakai bra ..nampak jelas tetek dia yang bulat tu ,konek aku mula mengeras sedikit demi sedikit .
"Haa kenapa amer ..Tengok apa ..hahaha ..Nampak eh ..saya kat rumah memang selesa mcm ni ..Mak ayah takde ..Adik beradik saya semua perempuan ,semua macam ni ..mak saya pun sama ..dia la ajar anak2 dia mcm ni ."
Aduh sakit perut aku gelak ..Aduh family ni .
Cerita punya cerita ..jam dah pukul 3pm..Aku pula sengaja masukkan cerita blue sikit ..saje buat perbualan makin hot.. Konek aku mula mengeras kembali.
YOU ARE READING
mengenalimu satu penyesalan✔✔✔
Sonstiges** aku selalu tersenyum..bayangkan kita hidup berdua,berjalan berpegangan tangan..tak akan ku lepaskan..kan ku cerita pada dunia..kau sekarang milik aku ** #hope korang enjoy sambil melayan jiwa masing2...fly.... #like and vote sekali guys #cerita...