bab 2(docter houseman)

18K 70 4
                                    


****

11:00pagi

Sebelum balik office aku round dulu lokasi ..aku check semua ..Masa ni lah yang aku tunggu2,aku minat gila dengan dia ni ..Dari 1st aku kerja ,memang aku aim dia je ,dokter suraya ..Aku panggil dia sue .

Aku bertembung dengan sue di wad 16ccu, wad ni sama mcm Icu .

"Hi sue ..busy nampak ?"

"Hi amer..busy tu hari2..awk sihat amer ?"

"Sakit la docter ..Hati saya sudah dicuri ..Hahaha "

"Siapa lah yang berani mencuri hati si Playboy sorang ni ,cari nahas tu ..Hahaha"

"Kecik hati saya ..majuk la mcm ni ..Hahaha"

"Mengada la amer ..nanti lunch sama jom ,port biasa ..Nak tak ?"

"Boleh ..Naik kereta awk eh ,saya park cantik tu ..Betul2 depan office ,sayang nak keluar"

"Awak sayang parking tu dari saya eh ..emm saya pun malas keluar kereta ni"

"Ok ..Jom kite merempit ,ok on ?"

"Hahaha ..Serious la ..Ok on"

Sue ni rendah je orangnya ,cute ..dahi luas .kadang pakai spek kadang lens ..lagi mengancam iman bila dia pakai suar slek,menampak kan lagi dia punya bontot yang gebu tu ..tetek dia comel je ..Ahh sial la ..Stim ingat ..umur baru 26tahun .. putus tunang je kerja dia ,kerja docter ni kalau orang tak faham ..Memang susah ,lagi2 bila oncall ..tengah mantat pun kena stop tau .Hahaha ..Oncall punya penangan .

Sebenarnya aku ada kes dengan sue ni ..Sebab tu aku boleh serapat mcm ni dengan dia ,Semua orang tak tahu cerita ni .

***

Masa tu aku kena ot shif malam ,aku mcm biasa kerja aku meround ..masuk wad 16,aku lalu bilik staf oncall ..biasa docter2 je lepak bilik ni ..aku terdengar something ..aku kenal bunyi2 ni ,. Sebab aku dah biasa sangat Dengar bunyi2 ni ..aku berhenti depan bilik tu ,aku dengar betul2..tiba2 stim konek aku ,wad 16 ni memang sejuk pun .

EMMM . .EMMM . .AHHHH ...FUCK ME BABY

Konek aku semakin mengeras, ah sial la ..Docter mana pulak tengok blue ni .

Aku tak boleh tahan ,konek dah Salah parking ..terus pergi bilik air sebelah ,aku buka seluar ..aku betul2 tak selesa.

Tersembul keluar konek aku ,tegang betul !Ahh dapat cipap sedap ni ..aku cakap dalam hati je . Hahaha ..aku usap2 perlahan ,stim la sial ..tengah sedap layan .

Tibe

Aku betul2 tak perasan ,tengah sedap2 aku usap konek ..Ada orang perhati ..terkejut beruk aku !Memalukan ..Aku cepat2 pakai seluar ,dengan keadaan konek aku yang masih tenang tu .

"Eh sorry docter ..Saya nak buang air ,lupa tutup pintu "

"Eh takpe ..takpe..saya yang salah pakai masuk je ,ermm sapa nama awak ?"

"Rizal"..aku kencing ..mana tau dia nak report ke ..Mati aku ..Mati .

"Jangan la takut ..Saya cuma nak Tanya je ..Ermm boleh tak saya nak tengok awak punya tu lagi..tegang betul saya tengok"

"Apa ??Eh jangan main2 docter .saya ..."

"Saya tak main2 la ..Betul saya nak tengok ..saya rasa awak yang kat depan bilik tadi kan ?Awak dengar apa2 tak?"

"Ermm ye .. Sorry Saya tak sengaja"

"Takpe ..kesian saya tengok awak ,Buka la terus seluar tu ..dekat sini sikit"

mengenalimu satu penyesalan✔✔✔Where stories live. Discover now