*****Emm aku rasa aku perlu berubah ,berubah demi alisa ..sampai bila aku nak hidup mcm ini ?Aku dah ada alisa ..walaupun aku baru je kenal dia sehari ..Tapi jiwa aku dengan mcm sebati ..inikah jodoh ?Aku sayang dia ..bila ingat dia ..jantung aku berdegup laju ..ye ..dia jodoh aku .
3:50am
1/1/2020
Tengah sedap2 nak tidur ,ada satu call masuk ..Cepat2 tengok2 kot2 alisa ..rupanya bukan ..umairah yang call .
"Awk tak tidur lagi ke? "
"Tadi dah tidur ..Ni terbangun awk call ..Kenapa umairah? "
Aku sengaja buat suara mcm orang stim tidur .
"Takde apa2..saya tak boleh tidur la ,asyik teringat pasal siang tadi je"
"Hahaha ..Yeke ..Habis tu ni awak tengah buat apa ?Suara lain je ..Mesti tengah gentel biji kan"
"Haah ..stim sangat bila ingat awak buat saya pancut tu"
Aku suruh dia bayangkan macam siang tadi ,aku suruh dia berbogel ..sebab aku pun dah mula stim dengar suara dia ..aku suruh dia gentel slow2..aku pun mula lancap slow2.
Ahhh ...ahhh ...Mai sudah mula .
Mai cakap nak video call ..dia nak tengok konek aku ,Aku on je ..Dia nak lancap sambil tengok konek aku .
"Besar batang awak kan..mcmana la kalau masuk ni ..ahhh ...sedapp..urmmm..Saya tak tahan la awakkk ...Ahhh"
Aku suruh dia try masukkan jari dalam lubang cipap ,dia try ..tapi .."Sakit la sayang ..taknak lah"
Aku pesan kat dia ,gentel laju2..masa nak pancut tu tahan kejap ..lepas tu lepaskan air terus .
Mai ikut cakap aku ,aku pun lancap laju depan dia ..Sama2 lancap ..ahhh ..sedap .
Laju mai gentel bji dia ..Dan akhir nya .
Ahhh !... Ahh ..!.. Air mani mai terpancut pancut deras ..! Zerrr .. .zerrr... ! Banjir habis cipap dia ..aku tengok geram ..aku lancap laju2..
Ahhh . .Ahhh ..Aku pancut !..
Cret ....Cret ....Cret. ...!Ahhh .
Mai happy tengok aku pancut ,dia puas hati katanya ..aku dgn mai baring keletihan
Lalu aku tertidur tanpa mematikan talian .
*****
4:50am
1/1/2020
🎶Rampas semua !Badan ku belah lah duaaa .. 🎶ambil semua ku adaaaa ..ikutkan sahaja hati ...atau ..Apa yang kau rasaaa🎶...( caller ringtone)
"Sapa pula la call aku pagi2 buta ni ?!semak !"
Aku paling tak suke orang kacau time aku tidur .
"Hello ..haa botak ?pehal call ni ?"
Aku tengok jam ..4.50pagi..jarang oncall time2 camni .
"Bro !Awek lu exsiden !Cepat datang hospital ..teruk tu wa tengok ,cepat bro !"
Terbeliak biji mata aku ,terus segar ..Awek ..awek mana ni ..aku blur kejap .
"Exsiden ??siapa bro ..siapa bro ?Alisa ke ?"
"Haaa laaa ..siapa lagi! Cepat la datang! "
*****
Alisa !
Aku capai apa yang patut je ..terus stat kereta pergi hospital ..dalam perjalanan aku berdoa sangat alisa tidak ada apa2 yang serious .
"Ya Allah ..please selamatkan alisa please "
Masa ni baru aku ingat Allah ,selama ni mana ada ingat ..Kalau dah seharian mcm ni ..Bayangkan semingu ?Sebulan ..setahun .? Aku rasa ..aku dah lama sangat tak solat jumaat ,walaupun solat tu semingu sekali .
Tiba2 Jantung aku ?Semakin laju ..kenapa ni ??
Dup !Dup !Dup !
Allah sakitnyaaa ...Aku tahan ,aku nak tengok alisa .
"Ya Allah ,Kalau lah ni petanda aku nak mati ,bagi la aku lihat keadaan alisa dahulu ..tolonglah"
Berpeluh seluruh badan aku ..tapi aku terus kan tekan pedal minyak ,supaya aku dapat melihat keadaan alisa .
*****
5:00am
1/1/2020
Berlari aku pergi wad kecemasan ,aku nampak botak ..Botak jerit2 panggil aku .
"Bro awek lu bro ....aku tak tahu nak cakap apa bro ..Kau pergi la tengok bro ..Cepat bro !"
Alisa ...Alisa aku .
Alisa. .. . Tidak ..Tidakkk .!!.Dah mati kah dia ?Kenapa.. Kenapa kau pergi dulu sayang..
SAYANGG !!
Aku melutut disisi nya ..aku dah tak boleh handle perasaan sendiri ..aku tak hirau dah sesiapa yang ada kat situ .
Alisa ...!bangunn ...!!
*****
T/B
Punca alisa exsiden
3:50am 1/1/2020
*****
"Aduh sakitnya kepala aku ,arghh !"
Dalam kepala alisa sekarang hanya ada amer .. Lalu dia call amer .
Berkali kali..tapi line problem
(Amer sedang bergayut bersama umairah)"Maafkan aku amer .. "
Mata alisa mula kabur ..akhir nya alisa pengsan semasa memandu ,kereta nya terbabas lalu merempuh sebatang pokok .
Alisa sebenarnya mahu beritahu amer tentang sesuatu ..Tapi dia sendiri tak jangka yang dia akan pergi secepat itu.
Alisa sebenarnya sudah lama ada pendarahan dalam otak ,agak serious ..memerlukan pembedahan ..Tapi mati itu pasti ..Allah ada sebab kenapa dia di panggil secepat itu ..Hanya allah yang tahu .
*****
Aku ..?
Aku masih tak boleh terima semua ini .
"Menyesal aku kenal kau sayang ..!aku dah sayang kau sayang !...kenapa kau tinggal aku secepat ni sayanggg ! ! Kenapa .! "
Arghh . ..!
#berubah la amer ,mati itu pasti ..pasti ada hikmah disebalik semua ini .
#TAMAT
#sorry kalau ending tak best
YOU ARE READING
mengenalimu satu penyesalan✔✔✔
Random** aku selalu tersenyum..bayangkan kita hidup berdua,berjalan berpegangan tangan..tak akan ku lepaskan..kan ku cerita pada dunia..kau sekarang milik aku ** #hope korang enjoy sambil melayan jiwa masing2...fly.... #like and vote sekali guys #cerita...