Zeynep Bastık-Uslanmıyor bu🍫
2 gün sonra
Kuzey İstanbul'a gelmiş ve 2 saat sonraki duruşması için hazırlanıyordu.Aylar sonra onu ve kızlarını terk eden kadını görmek onu huzursuz ediyordu.Ama gerçeklerle yüzleşmesi gerekiyordu.
Bugün İstanbul'a geleli iki gün olmuştu.Bu süre zarfında Yıldız'ı ve kızları çok özlemişti.Duruşmadan önce sesini duymanın onu biraz yatıştıracağını düşünde ve telefona sarıldı.Bir kaç çalıştan sonra karşıdan duyduğu sesle gülümsedi.
Yıldız:Alo hayatım?
Kuzey:Aşkımm.Napıyorsun?
Yıldız:Kızları aldım dışarı çıktık beraber işte.Sen ne yapıyorsun?
Kuzey:Bende duruşma için hazırlanıyodum.Bi sesini duyup rahatlamak istedim.
Yıldız:İyi yapmışsın canım.Merak etme her şey çok güzel olacak.Hic moralini bozma sonuc ne olursa olsun yanındayım.
Kuzey:Tam da duymak istediğim şeyler.Teşekkür ederim mavişim.
Yıldız:Ne demek öküzcüm.
Kuzey:Neyse hayatım görüşürüz.Kızları öp benim için.Sizi seviyorum.
Yıldız:Bizde seni seviyoruz. Hoşçakal.
Kuzey telefonu kapattıktan sonra rahatlamış hissetti.Şimdi kendini daha güçlü vaziyette hissediyordu.Daha fazla oyalanmadan otelden ayrıldı ve kiraladığı arabaya binip adliyenin yolunu tuttu.
~Adliye~
Kuzey adliyeye girdiğinde karşısındaki kadını görünce birden yüz hatları kasıldı.Her ne kadar kadına belli etmemek istese de kadın artık onu ezbere bildiği için ne hissettiğini anlıyordu.
Kuzey adliye salonunun kapısında beklerken Şule ona yaklaştı ve elinu uzattı.Kuzey ilk önce uzatılan ele baktı ve bakışlarını kadının yüzüne çıkardı. Yüzünden sinsilik ve sahtelik akıyordu.Kuzey yıllarca bunu nasıl farketmediğini düşündü.Kadın uzattığı eli sıkılmayınca geri çekmek zorunda kaldı ve o da beklemeye başladı. Nihayet isimleri söylendiğinde içeri girdiler.
(Yaw ben bu kısımları atlıyorum çünkü bir bilgim yok bu konuda o yüzden devamke😉)
****
Adliye çıkışı Kuzey kendini kuş gibi hafiflemiş hissetti.Artık mavişine kavuşması için hiçbir engel kalmamıştı.Bu müjdeyi habersiz bir şekilde Ordu'ya giderek verecekti.Bu yüzden ilk iş Yıldız'ı arayıp duruşmayı 2 gün sonraya ertelediler diyerek kandırmak olacaktı.Daha sonra yarın icin uçak bileti alacaktı.
Kuzey tam arabasına binerken eski eşinin seslenişini duydu.
Şule:Artık özgürsün Kuzey Mollaoğlu.
Kuzey:Çok şükür.Tutma beni hadi yolun açık olsun.
Şule:Tekrar görüşürüz eski kocacım.
Kuzey:Allah göstermesin şırtancım.
(Diyerek arabaya binip otele gider.)
Kuzey otele geldiğinde yeni yeni akşam oluyordu.Gelmeden önce yemek yemiş ve arkadaşları ile görüşmüştü.Şu an ilk işi duş alıp Yıldız'ı aramaktı.
Duşunu aldıktan sonra üstünü giyindi ve telefonunu bulup Yıldız'ı aradı.
Yıldız:Sevgilimm.