Yıldız'dan
Uyandığımda karşımda Kuzey yatıyordu.
Ayağa kalkarak mutfağa giderken jeton daha yeni düştmüştü.Benim evimde Kuzey koltukta uyuyordu ve ben hiç bişey yapmamıştım.Uyku sersemliğinden olsa gerek diye düşündüm.Sahi ben ne zaman uyudum ki ? En son Nahide ve Pembe var-
Tabi yaaaa.Nasıl anlamadım ki? Yoksa Pembe buraya neden gelsin? Eee hadi beni uyuttular diyelim.Peki Kuzey? Offf yenge offf Pembe.
Neyse şu öküzü uyandıralım.Yıldız:Heyy Kuzey oküzü galk bakayim.
Kuzey:Yaww azıcık daha Gırmızı Gafa.
Yıldız:Kuzeeyyy.
Kuzey:Tamam be kalkıyo-
Laaan!Benim burda ne işim var?Yıldız:Bende sa soracadum.Senin burda ne işin var?
Kuzey:Nahide telaşla bana geldi.Yıldız bayıldı koş dedi.Sonra buraya geldim,gerisi yok.
Yıldız:Uhheyyy. Oyuna getirmişler ya bizi.
Kuzey:Hem de çok pis getirmişler.Nerde bunlar ya? Nahideee , abla açın kapıyı.
Yıldız:Heyy yenge aç ula kapıyı.
Nahide:Ne var be başumu ağruttunuz yaw.
Yıldız:Kapıyı açmazsan daha çok ağrıyacak o başun yenge.
Kuzey:Gırmızı gafa haklı.Çocukluk etmeyi bırakın da açın kapıyı.
Nahide:Asıl siz çocukluk etmeyün.Geldiğinden beri kavgadan başka bişey yapmadunuz.Şimdi adam gibi gonuşacaksunuz.Yoksa hiç açmam gapuyu ona göre.Yaparım bunu bilesünüz.Neden?Çünkü Nahideyim ben Nahide.Çahtunuz? Hadi bayyy.
Yıldız:Ula Nahide sa yapacağımı biliyom ben.
Kuzey:Kaldık burda.20 yıl sonra aynı evin içindeyiz Gırmızı Gafa.
Yıldız:20 öncesi de sonrası da ilgilendirmiyi beni Kuzey.
Kuzey:Peki.Bişey sormayacak mısın bana?
Neden terkettiğimi? Neden döndüğümü?Yıldız:Sorsam diner mi kalbimin acısı?
20 yıldan söz ediyoruz Kuzey.Senin zevk içinde geçirdiğin,benim acımla öldüğüm 20 yıl. Artık geçen yıllar hakkında bişey sormak istemiyorum.Kuzey:Ne diyeceğimi bilemiyorum Yıldız.
Ama bir de benim gözümden bak. Daha genç yaşımda babam bana evleneksin dedi.Bir de kiminle? Aile dostumuzun kızıyla. Babama karşı çıkamadım,
çıkamazdım da zaten.Hem senin o gözlerindeki sevgiyi de görünce hepten kaldım öyle?Yıldız:Sen de çareyi kaçmakla buldun.
Kuzey:En zoru buydu aslında.Ailemden, memleketimden ayrı kaldım.Keşke böyle olmasaydı ama yapacak birşey yok.
Yıldız:Ben de sen itiraz etmeyince seviyosun sanmıştım.Ne kadar da salakmışım.
Kuzey:Seviyordum ama kardeş gibi.Kamer neyse sen de oydun benim için.Ama senin bana aynı gözle bakmadığını gördüğüm gün sana veda ederek gidersem gidememekten korktum Yıldız.
Yıldız:Demek o kadar sevmedin beni.Ben o zamanlar hep seni düşünürdüm.Her gün her gece hayaller kurardım.Bana verdiğin pusulaya gelecekteki seninle olan hayallerimizi anlatırdım ama böyle olacağını bilseydim doğmak bile istemezdim.
Kuzey:Söyleme öyle Yıldız.
Yıldız:Sen beni terk ettiğinde kaç gün etkisinden çıkamadım.Dedim Yıldız kendine gel noluyo sana ? Unutursun bir kaç güne yoluna bakarsın dedim ama o geçen günler içerisinde daha çok özledim seni, daha çok ağladım, daha çok aşık oldum.Yıllar geçti ama hala unutamamıştım seni.Ailemin karşısında güçlü durmaktan yorulmuştum.Onlarlayken güçlü Yıldız'ı oynuyordum.Kendi evime gelince zayıf,masum Yıldız'dım.Benim tek içimi açtığım yer burasıydı.Hala da öyle.Beni tek karşılıksız dinleyen,tek huzur veren yer burasıydı.Bir de can yoldaşım,pusulam.
Senden bana kalan tek hatıra.Çünkü senin kaçıp gittiğin gün anılar da gitti.Benim yanımda kalan tek oydu.Önceleri ona bakıp seni hatırlardım.Şimdi ise bakıp ne kadar aptal olduğumu.İşte 20 yılın özeti.
Şimdi sana diyebileceğim tek şey sen benim için yok hükmündesin.Merak etme bundan sonra seninle kavga bile etmeyeceğim.Kuzey:Yıldız ben-
Yıldız:Açıklama yapmana gerek yok.
Yengeee aç ula kapıyı .Nahide:Gonuştunuz mu he gonuştunuz mu ?
Yıldız:He yenge he. Aç kapıyı da Kuzey evine gitsin.
Nahide:Ama Yıl-
Kuzey:Nahide aç kapıyı bacım zorlama.
Nahide:Tamam ya of açuyom.
Nahide kapıyı açar. Kuzey Yıldız'a baktığında Yıldız yere bakıyordu. Kuzey hızla evine gitti.
Nahide:Noldu gonuştunuz mu Yılduzum? Ne gonuştunuz?
Yıldız:Yenge uykum var sonra gonuşsak? Hadi iyi geceler.
Nahide:Hadi öyle olsun bakalum.
Yıldız odasına çıkar ve yatağa oturur.Pencereye doğru baktığında Kuzey'in evini görür.Pencereye doğru ilerler ve karşı eve bakar.O sırada camda Kuzey'i görür.Kuzey'de kendisine bakıyordur.Yıldız perdeyi hızla çeker ve yatağına girip uyumaya çalışır.
Kuzey ise Yıldız'ın bu yaptığına ufak bir tebessüm eder.O da perdeyi kapatıp yatağına gider.Yıldız ile konuşmaları aklına gelir.Yıldız ne kadar da acı çekmiş,bu acıların karşısında ne kadar da güçlü durmuş diye düşündü.Yıldız ile bundan sonra kavga edecekler miydi? Yoksa arkadaş olabilecekler miydi? Bu soruların cevabını yaşayarak görücez diye geçirdi içinden.Ve uykuya dalmak için gözlerini kapattı.
Selaaam.Bu bölüm kısa oldu.Yetiştirmek için attım yoksa daha güzel yazmayı planlıyordum😕
Neyseee.Hepinize iyi okumalar❤