Bab 45

498 18 0
                                    

Hazel meneliti pakaian yang disarungkan ke tubuh.

T shirt putih yang dimasukkan ke dalam seluar hitam dipadankan dengan jaket denim oversized.

T shirt putih yang dimasukkan ke dalam seluar hitam dipadankan dengan jaket denim oversized

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Simple.

Dia sabar menunggu Tengku Zairul datang menjemput dia.

Dia ralit bermain telefon sebelum dikejutkan dengan bunyi hon kereta dari luar.Dia segera membuka pintu sebelum dijamukan dengan pandangan yang cukup indah

Tak,ini bukan indah tapi menyakitkan mata.

Senyuman manis dan muka ceria  Hazel bertukar menjadi dingin melihat  Mairah dan  Anne  di depannya.

Hazel memeluk tubuh sebelum bersandar di sisi pintu sambil bermain lidah  di dalam mulut dan memandang mereka dengan pandangan menghina.

Aura dingin Hazel is not something people would like to see.

"talk before I kick your ass"kata Hazel apabila melihat mereka berdua masih tidak berkata apa apa.

"erm tak nak ajak kitorang masuk ke?"tanya Mairah cuba tersenyum.

"Taknak.Nanti kotor"balas Hazel selamba mematikan senyuman di wajah Mairah

"Hazel kitorang datang sini baik baik,tak boleh ke kau layan kitorang baik baik?"ujar Anne geram dengan perlakuan Hazel.

"Memang kau halau aku secara baik pun haritu kan sampai kau tak layak kena layan macam sampah"sindir Hazel yang membuatkan Anne terdiam.

"Anne kita datang sini bukan nak gaduh"tegur Mairah

"Korang nak apa datang  sini?"tanya Hazel sekali lagi.

"Erm Hazel  kitorang datang sini nak minta maaf.Kitorang tahu apa yang kitorang buat haritu melampau so that's why kitorang datang harini.Kitorang tak kesah  kalau kau memang dah  benci kitorang,kitorang just nak kau maafkan kitorang je."kata Mairah

"I know apa yang aku cakap dekat kau tu melampau.I'm really sorry.Aku tak pernah terfikir nak cakap macam tu dekat kau"kata Anne pula.

"That's all?"tanya Hazel 

Mereka berpandangan sebelum mengangguk keliru.

"So kalau macam tu aku rasa korang dah  boleh balik kut"kata  Hazel

Muka mereka berubah.Benci betul Hazel pada mereka

"Kau  maafkan kitorang tak?"tanya  Anne lambat lambat.

Hazel diam seketika sebelum menjawab

"Entah.Korang tahu aku hati batu so faham faham jelah.Lain la kalau korang memang dah lupa perangai aku macam mana,almaklumlah dah lama tak jumpa kan"

Kedengaran bunyi hon keretaTengku Zairul yang berhenti di belakang kereta milik  Mairah

Hazel melihat sekilas sebelum memandang Mairah dan Anne semula.

End Of Love ✓Where stories live. Discover now