•••

30 3 0
                                    

Bir an kaderlerimiz sanki aynı yazılmış gibi hissettim bir anda. "Peki sen neden geldin buralara" dedi. Bende gülümseyerek "senin tarafından bir medeni insanım bizimde aile planları bir takım nedenlerden" dedim. Birbirimize gülümsedik, tıp Lima'ya bakınca kopyamı görür gibiydim. Biliyordum ki ben yine benim ama Lima ile fikirlerimiz benziyordu. Yüzünden anlamıştım, içinde bir burukluk vardı. Onu daha yakından tanımak istedim, benim için çok güzel bir morel dağıtan bir aksiyon olacaktı. Bu yüzden okul çıkışı bir cafenin önünde buluşup sıcak bir şeyler içmeye karar vermiştik. Okul çıkışı bir cafede buluşmuştuk ve orta sıralarda bir yerlere oturduk. Karşıya baktığımızda çok güzel bir manzara vardı. "Çok acı bir şey bunlar" dedi bense dalmıştım, "pardon, neyi" dedim. Manzaraya baktı ve "yaşanmış veya yaşananlar" dedi. Ben hâlâ bir şey anlamıyordum, bir anda tabikide ya yaşantılarımızdan bahsediyordu. "Ha evet evet, ben yaşanmışlarımızın benzediğini düşünüyorum"dedim. Gülümsedi "Nihayet, diyerek sıcak bir şeyler içelim mi?" dedi. Gülümsedim "İyi fikir" diyip onu onayladım. Garsona seslendim "iki tane çikolatalı nescafe lütfen" diyerek içeceklerimizi sipariş ettim. Hemen siparişlerimiz geldi. Bu kez ben aldım söz hakkını "Sınıfa girdiğimde bana çok sıcak davrandın, tıp bu içtiğimiz sıcak çikolata kadar" dedim. "Teşekkür ederim, sende bir o kadar yakınsın" dedi.

Başlangıcın Ötesinde ♠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin