A jsme znova na začátku.
Pov. Matyáš
Sedel jsem s Samem při tom moste a koukal se na obrovský proud vody jak se v nem odráží všechny hvězdy. Samo měl položenou ruku na té moji. Měl jsem o neho opřenou hlavu a usmíval jsem se jak sluníčko na hnoji. Dal jsem si prič hlavu a jen tak se koukal do prázdna
„Čo to robíš? V pohode?"
„Jo.“
Bylo slyšet jak můj hlas zosmutnel.
„Čo sa deje Mattem?"
„Jenom jsem si vspoměl na Domču. Vlastne je to celkem svinstvo když se zamiluješ do nesprávne osoby."
„Aha... Myslíš si že nie je ten pravý?"
„Ne. Nikdy nebyl ten pravý."
„Tak potom kto?“
„Co? Kto? Noo huh já nevím hehe to ješte asi-“
„Kľud len si s teba strielam.“
Položil jsem si obličej do svých rúk zatím co on jse smál.
„Tak poď."
„Co?"
„Poď ideme domov. Tam nám spravím čaj, porozprávame sa o tom, zahráme si minecraft alebo pôjdeme spať."
„Dobrě. Už začína být zima.“
Zvedl jsem se a šli jsme. Tentokrát jsem se sním nedržel za ruku. Bylo mi to líto. Drgnul jsem do neho a nabídl mu můj malíček. Příjmul ho tak, že jsme se drželi za malíčky. Koukal jsem se na zem a usmíval jsem se. Samo si toho všiml. Cítil jsem jak se taky usmíva.
Jsem rád když jse usmíva. Sebral jsem mu ruku a propletl si s ním prsty. Když jsme prišli k nemu tak jsem si jen sedl na postel a byl ticho.„Idem ti pre ten čaj."
Řekl Samo. Chtěl pustit mou ruku ale já jsem nepovolil.
„Nemusíš jít. Já nechci teď čaj.“
„A je niečo čo chceš?“
„Ani ne.“
Pustil jsem mu ruku a sebral mobil. Dlouho jsem nebyl na mobile. Nic také tam nebylo. Tak jsem si sebral notebook a koukal jsem na něj. Na skypu sem měl jsem jeden změskaný hovor. Od Dominika. Zavolal jsem mu spátky.
„Čau Dejzre."
Samo seděl hned při mě.
„Oh, Ahoj Domčo."
„Hezký videa na youtube kluci."
Dal ten svůj úchylný face.
„Ale drž hubu úchyláku. Proč si nám volal?"
„Jo tak už nám?“
„Drž píču už. Proč jsi mi volal?"
„Nevím. Jen tak pokecat. Neuvěříte so se mi stalo s Tami."
„No mluv.“
„Takže. Začalo to tak že jsme....
Jenom jsem se roztálpěl nad jeho očima a sledoval jak se jeho rty pohybují, ale nevěděl jsem, co říkají. Ani jsem se nenazdal a Samo vypl skype.
„Co?"
„No konečne si sa vzbudil. Nad čím si premýšľal? A vlasne načo sa vôbec pýtam."
„Ale když on má tak krásny oči, roztomilý pihy, nos a nadýchaný rty. Jak dva polštářky."
Pov. Samuel
Pousmial som sa nad ním a pokrútil hlavou
„A sme znova na začiatku."
„Promiň Same.
Same? To bude asi nová prezývka
Nemůžu si pomoct. Chtěl bych toho nechat a nevěříš jak moc ale ono to proste nejde. Je to jako závislost. Moone já se té zamilovanosti nikdy nezbavím."
„Ale zbavíš. Krok číslo jedna je že si musíš priznať že je hetero a že ťa berie iba ako kamaráta. To máš za sebou. A teraz sa s tým musíš iba vyrovnať."
„Same ale to momentálne není jediný problém co mám. Je tu ješte jedna osoba. Nejsem si jistý co k ní cítim. Občas to vypadá že je do mě zamilován. Občas vůbec."
„Kto to je?"
Som to ja?
„To ti nemůžu říct."
„Dobre. Ty moje vysoké trdlo. Vždy si vyberieš zlú osobu."
"Padol" som do postele a čumel naňho.
„Same?"
„Áno?"
„můžu si dát sprchu?"
„Jasné ale trochu si švihni lebo aj ja chcem ísť do sprchy."
„No jo jasně."
YOU ARE READING
Stop looking at me like that
Fanfiction❗Vopred sa chcem ospravedlniť za moju Češtinu. Som slovenka tak asi nebude všetko gramaticky správne❗