9.

366 21 54
                                    

Pov. Matyáš

Od kdy jsme si se Samem vyznali lásku tak se toho stalo hodně. Začal jsem se Samem oficiálne vážne chodit, byli jsme na rande u jezera, Samovi rodiče zrazu byli doma, nikdo neví kde byli, hráli jsme minecraft, stihli jsme si zahrát pár takzvaných dirty games, osprchovali jsme se a počas sprchování sme si spívali random songy.. A byla tu noc. Oba sme se k sobe přitulili. A ja měl vážne divný sen tak jsem se probudil.

„Co to kurva bylo?"

„Stalo sa niečo?"

„Ne jen jsem měl fakt retardovaný sen tak jsem se vzbudil."

„Poď sem."

Řekl a objal mě. Já jsem se hrál s jeho vlasy dokud jsem nezaspal.

Ráno jsem natočil krátkou storku jak Sam spí a napsal jsem že ten kokot je mega cute. Určite mě zabije když se zobudí protože teď mám plný instagram toho že proč proste neřekneme že spolu chodíme a tak. No nic nechtělo se mi nic dělat tak jsem se k němu přitulil a dál spal.

Když se vzbudil tak mě skoro zabil moji vlastní croscou, a jako odplatu mě kousl na krk. Tentokrát udělali snídani Samovi rodiče, my sme jim řekli že spolu chodíme, vzali to v pohode. Pak jsme řekli celému internetu že je to oficiální. Volali sme s klukama, kecali s Klárkou pak sme s klukama hráli na počítači a Klára se přidala. Taky jsem byl znova na rande se Samem a pak jsme šukali. No co? Je to normální! Pak jsem odcestoval domů a skoro vkuse jsem volal se Samem. Přešlo pár měsícú a my se nastěhovali do nového domu. Nevím co ješte říct. Mám ho rád máme spoustu zábavy a točíme na youtube. To by bylo asi všechno..













Pozerala som sa do monitoru na svoj perfektný výtvor.

„Si nechutná. Fanfikcie o youtuberoch? Vážne? A ešte k tomu tak divná?"

Odpovedala mi moja nádherná priateľka a venovala mi jednu pusu na líco.

„Veď je to perfektné!"

„Silvi.. Veď ani poriadne po česky nevieš."

„Mhmm.."

Zaklapla som počítač a pozrela sa do zeme. Má pravdu tá fanfikcia je asi naozaj o ničom.

The End.








698 prečítaní!? 43 hviezdičiek!?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

698 prečítaní!?
43 hviezdičiek!?

VY STE SPADLI Z JAHÔD VY DEMENTI TO ČO JE!? PREČO!? ODKIAĽ!!?? Ja ten váš spawner nájdem.. A ste vybavený 😂. Veľmi pekne ďakujem!! 💞💞💞💫💫💫✨.

Sorry že kapča vyšla tak neskoro v noci 🙃🌙. Gn everyone! ⭐💫💤✨🌙🌟.

*User FuckMyPerfectLife is disconnected now*

Stop looking at me like that Where stories live. Discover now