You are beautiful, you know that? (Ďalší cringe názov do zbierky...)
Pov. Matyáš
„Kdy už tam budem?"
„Už tu sme."
„Louka? Ješte k tomu plná květin?“
„Ľahni si na zem a pochopíš.“
„Fuj ješte dostanu klíště.“
„Ver mi.“
„Fajn..“
Tak jsem si lehl a koukal na oblohu.
„Ty vole to je matroš."
Samo se zasmál. Ta obloha byla nádherná. Ty oblaky, i ta louka byla fakt nádherná.
***
Leželi jsme na trávě a koukali se na všechny hvězdy.
„To je nádhera. Jak si na tohle místo přišel? Vždyť je jako úplne skryté.“
„Nejak som to tu našiel. Chceš vidieť ďalšiu nádheru?"
„Jo jasně."
Samo mi podal ruku na pomoc, aby mě zvedl ale nejak jsme si to neuvedomili a kráčeli sme ruka v ruce celou "cestu". Vlasně sme jen šli na kraj louky. Sedli jsme si na kraj. Pod námi byli autá budovy a všechno takové. Nad námi byla krásna fialovo a jemne rúžová obloha plná hvězd. Jak jsme si povídali, podíval jsem se na Samův úsměv s vyceněnými zuby. Byl sakra roztomilý a hezký ako vždy. Podíval jsem se do jeho očí. Šel jsem se z neho roztopit. Čekal jsem kdy příjde ten pocit. Ten pocit kdy mi buší srdce a mám motýlky v bříšku. Ale ten nikde. Sklamalo mě to.
„Maty? Si v poriadku?"
Možná fakt miluju i Sama. Ale nemůžu být zamilován do dvou lidí na jednou. Tak si vyber Matteme. Dejzr, který je hetero anebo Samo, který možná není úplne hetero a naozaj se o mě zajíma a vždy je se mnou.
„Mattem?"
„Samo víš o tom že si strašne hezký?"
Začal se smát
„Počkaj. To ako vážne?"
„Jo.. Vážne."
„Čo si dneska vypil Mattem?"
„Kávu, vodu, asi všechno."
„Aha, tak teda... Ďakujem za kompliment."
Malinko se usmál, postavil se a znova mi podal ruku. Tenhlekrát jsme nezapoměli že se držíme za ruky. Samo se na mě usmál. Pak jsem se na neho usmál taky. Jsem sakra zmatený. Nevím co to semnou je.
***
U Mooniska v pokoji„Tak, čo budeme robiť? Natočíme nejaké video?"
„Dobře. Musí to být Minecraft?"
„Nie nemusí. Pamätáš sa na (domyslite si čo chcete)"
„To jo."
Zasmál jsem se. Nemůžu přestat myslet na to jak (znova si domyslite čo chcete)
„Natočíme ďalšie časti?"
„Tak dobře."
„Tak tedy pojďme točit. Jen si dojdu pro notebook."
*Vo videu*
„Takže čaute ja som Moon..."
„Prečo máš tak divný hlas keď hovoríš po Slovensky?“
„Ja neviem.“
Zasmiali jsme se
„Každopádne dneska budeme (vieš čo máš robiť). Ďalšia časť bude u Mattema, ako minule. Samozrejme daj odber Mattemovi inak skapeš do rána.... A asi sa na to môžeme pustiť."
***
„Tak tohle bude asi konec videa, určite se podívej na kanál Moona kde sme točili minulou část. Dejte mu tam odber... To je asi všechno. Mějte se a čau!"„Uff. To byla stranda."
Vypnul jsem notebook a uklidil ho do kufru. Mobil jsem si nechal na Samovem stole. Teď jsem chtěl být jen s ním
„Čo je?"
Objal jsem ho.
„Čo je?"
Řekl starostlivým hlasem
„Nic. Jenom si ta nejlepší osoba kterou mám. Vždy zjistíš kdy jsem smutný a kdy ne. Akceptuješ že pokud něco nechci tak ne. Vždy stojíš při mě a staráš se o mě. Proč to všechno pro mě deláš?"
„No to je jednoduché. Mám ťa rád, naozaj."
„Já tě mám taky rád. A hodně."
Objímali jsme se tam ješte dlouho. Až dokým jsem neusnul.
YOU ARE READING
Stop looking at me like that
Fanfiction❗Vopred sa chcem ospravedlniť za moju Češtinu. Som slovenka tak asi nebude všetko gramaticky správne❗