Какво?! Как е възможно?! Не може това да са чужди кодове! Какво да правя? Като за начало, трябва да се върна при групата незабелязано. Започнах да търся пътя наобратно през лабиринта от коридори. Всички изглеждаха толкова еднакви! Погледнах часовника си. Беше минал цял час. По програма сега трябва съучениците ми да са близо да изхода. Нямах много време. Огледах се за някакви знаци. Към края на коридора видях малка табелка. Изтичах при нея. Пишеше "Изход - 500 метра, право напред". Побягнах със всичка сила натам. Скоро се блъснах в един пазач.
- Хей! Тук е забранена зона!
Не му обърнах внимание. Знаех, че ще тръгне да ме гони, но по-лошото беше, че той можеше да има оръжие. Просто бягях със всичка сила и не спирах. Попаднах на нова табела. Пишеше "Изход: 10 метра." Вече го виждах. Скоро щях да изляза... Но точно пред вратата нещо ме задържа. Беше някак странно. Лигаво. Изведнъж то ме пусна. Обърнах се за миг и видях познато лице. В този момент не можах да го разпозная. Изскочих през вратата и попаднах на открито. Пред мен точно тогава излизаха моите съученици. Побързах да се слея с тях. Реших да потърся Дан в тълпата. Скоро го мярнах.
- Дан, няма да пов...
- Добре ученици, хайде! Обиколката за днес свърши. Качвайте се!
Не можах да си довърша разговора, защото Дан седна някъде далеч от мен. Скоро се унесох. Тепърва щях да анализирам случилото се.