İBLİS YÜZÜNDEN ŞEHİRDEN KAÇIŞ

70 2 2
                                    

12.05.2009
14:40

Bu gün aylarca yeni insan ırkı ile ilgili çalışmamızın sonucunda iblis virüsünü elde ettik bu virüsü canlı deneklerimizden 2 sine enjekte ettik vücütlarında terleme idrar çıkışı gibi tuzu ve su karışımlarının çıkışı onları yakıyor bunun yanısıra kasları belirginleşti renkleri yeşil ve sarımsı bir renk aldı bu salgını enjekte ettiğimiz iki denekten biri 2 saat içinde öldü bundanda anlışılacağı gibi zayıf bir bünye bu virüsü kaldıramıyor.

13.05.2009
13:25

Bu gün iblis virüsünü enjekte ettiğimiz deneylerden biri kaçtı bu virüs iblisin normal bi insanı yaralamasıyla kolayca insanın iblise dönüşmesine ve ölmesine neden olabilir.Bu virüsü deaktivite etmek elimizde ama oldukça zor himalayalarda bulunan akut taşı olmadan asla deaktivite edilemiyor ve şimdiden bi çok insana iblis virüsü yayıldı bile önlem almak için çalışmalarımız devam ediyor.

14.05.2009
00:00

Bu gün şehir boşaltıldı sadece ben DR.JOSEF SLODER şehirde bırakıldım deneylerime devam edeceğim olağanüstü korumalarla evim ve laboratuarım korunuyor eşim ve çocuklarımdan ayrılmak beni çok etkiledi ve küçük kızımın bana verdiği kolye beni ebediyen koruyacakmış hiç bir bilimsel kanıtı olmasa dahi öyle olacağına dağir bi his var içimde.

Büyük salgınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin