"Juyeon! Cepatla!!" teriak Haein di hadapan pintu rumah. Lambat betul Juyeon ni bersiap. Haein melirik jam tangannya, aku kira sampai sepuluh, Juyeon tak keluar memang aku pergi sendiri, omelnya. Juyeon berlari pantas keluar rumah.
"Lambat lah awak ni," omel Haein. Juyeon menutup pintu rumah, membetulkan rambutnya dan terus memegang tangan Haein. "Okay, jom." ajak Juyeon. Hari itu genap lapan bulan usia kandungan Haein, Juyeon melengahkan masanya untuk bertemu doktor.
:)
what if our purple don't really appealing to others? would you help to lend more red?
"Hello?" Haein menjawab panggilan telefon daripada ibunya, "Ya, eomma.. Bila-bila masa je cucu eomma nak keluar."
"Juyeon? Juyeon kerja.. Haein yang tak bagi dia cuti."
"Yalah eomma, masa awal-awal pregnant dulu, dua minggu dia amik cuti."
"Tak apa eomma, Haein okay."
"Okaylah eomma, Haein letak dulu, ya?"
Telefonnya diletakkan di atas meja. Perutnya dipegang, "Haih rasa macam craving stawberi,"
:)
"Wow strawberi ini terlihat lazat-" Haein berjalan keluar daripada kedai serbaguna tersebut, menuju ke arah pejalan kaki untuk pulang ke rumah.
Sebuah kereta hilang kawalan menuju ke arahnya, kakinya tidak mampu bergerak lagi apabila terdengar jeritan orang ramai terhadapnya.