"Lee Seowoo! Tunggu eomma!"
Seowoo lantas berhenti berlari, menunggu ibunya mendekatinya sebelum meraih tangan ibunya dan berjalan bersama. "Cepatlah eomma, nanti appa tunggu kita!"
"Sedap?" soal Haein. "Hm" jawab Seowoo, menyuapkan aiskrim ke dalam mulutnya. "Eomma dah agak, appa tak tunggu eomma pun. Appa kan lambat." omel Haein. Dia tersenyum kecil, "Tapikan Seowoo."
"Eomma nak terima kasih dekat Seowoo dengan appa. Sebab tunggu eomma."
Anak kecil bernama Seowoo itu tersenyum nipis memandang ibunya sebelum perhatiannya teralih disebabkan loceng di pintu. Juyeon melangkah masuk ke dalam kedai kecil tersebut, Haein terus bangun dari kerusinya, "Awak lambat."
"Maaf."
"Dah cepatlah! Seowoo nak balik rumah ni!"
:)
Juyeon baring di sofa sambil memerhatikan Seowoo menonton rancangan kanak-kanak di televisyen. Haein yang baru tiba di ruang tamu memandang gelagat anak dan suaminya. "Lima tahun saya jaga dia, jaranglah tukar channel saya. Asyik channel dia je." rungut Juyeon.
Nasib baik Seowoo tu tak faham. Haein melabuhkan punggung di sebelah Juyeon. "Tadi kata penat, pergi lah tidur dulu, nanti saya suruh Seowoo masuk tidur." beritahu Haein. Juyeon menjelirkan lidahnya sebelum menarik lengan Haein, menyebabkan wanita itu terbaring disebelahnya.
Juyeon mengemaskan pelukannya kepada Haein. "Ee awak ni, Juyeon!"
"Lee Juyeon, awak tutup mata saya!"
"Eomma! Appa! Seowoo pun!!"