sonunda cuma, diye geçirdim içimden. kollarımı kavuşturmuş skor tablomun önünde dikiliyordum. çetelemde iki beşlik vardı.
"kendimle gurur duyuyorum." diye mırıldandım.
okul kıyafetlerimi giyip kahvaltıya indim."merhaba sevgili ailem ve küçük cadı." dedim gür bir sesle.
babam gazetesinin üzerinden bana baktı ve,
"hayırdır can? pazartesi ağlıyordun. yeni okulunu sevdin herhalde."aklıma hafta boyu yattığım kızlar geldi ve yüzümde yayvan bir gülüş belirdi.
çok bekletmeden babamı cevapladım."evet baba. bu okul bana gerçek hayatı öğretti. kolejler fazla yapmacık. sana minnettarım." dedim. dalgayla karışık teşekkür ettim.
annem de telefondan başını kaldırdı ve,
"bu gece ablamlar londra'ya uçuyorlarmış. onlara bi uğrayayım." dedi....
okulda garip bir heyecan vardı. koridordaki kızlar bana bakıp aralarında fısıldaşıyorlardı. erkekler de kızlara bakıp sohbet ediyorlardı.
sınıfa girer girmez berk'in yanına gittim.
"okul bugün niye böyle?" diye sordum.
berk,
"okulun ilk haftası cuma günü akşamı her zaman yeni gelenlere parti düzenlenir.""çömezleri mi?"
"ya sözde onlara ama bir kaç kişi gelir onlardan. amaç burda parti abi."
"tamam ne güzel işte." dedim gülümseyerek. parti benim uzmanlık alanımdı.
"ama işte mekan yok. kimse üstlenmiyor. bu sefer parti yok herhalde." dedi üzüntüyle.
"hadi be. yazık olmuş." dedim iç çekerek.
berk,
"anlamıyorsun. skor tablosu olanlar için parti müthiş bir av mekanıdır. yani daha önce partide 15 skor birden yapan oldu. rekor aslında. daha kimse kıramadı."gözlerim büyümüştü yani bunu hissedebiliyordum.
"o zaman parti olmalı. çünkü yeni bir rekor gelecek." dedim düşünceyle.
berk'in yanından ayrıldım ve direkt batuhan'ı aradım.
"alo batu."
"buyur kuzen."
"ya parti mekanı lazım bana acil."
"neresi peki?" dedi.
"annenler bu akşam londra'ya kaçta uçuyor?"
"7de."
"seni seviyorum kuzenim. akşam sekize evi hazırla. parti var."
...
derse başlamıştık. hoca yoklamayı almaya başladı. berk'i mekan bulduğumu söylemek için yanıma davet ettim.
hoca,
"meryem yok mu?" dedi hoca.berk,
"hocam bu hafta hiç gelmedi ama kaydı hala var. belki haftaya gelir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSAL BAKİRE (+18)
Romance"kutsal bakire mi?" dedim gülerek. "evet. ona daha önce kimse ulaşamadı çünkü."