günlerden salı.. sınıfa girdim ve çantamı bıraktım. meryem henüz gelmemişti. etrafıma bakındığımda sınıf hemen hemen tamdı. ancak dün bana tip tip bakan çocuğu görmedim.
herhalde başka sınıftan, diye düşündüm.
zilin çalmasına bir dakika kala sınıfta meryem girmişti. güne her zamanki gibi çok güzeldi. siyah bir t-shirt ve etek giymişti. altındaki file çorapları çok tahrik ediciydi. altında postal vardı. koyu bir ruj sürmüştü ama o kadar. kusursuz teninde daha fazlası yoktu.
"günaydın." dedim gülümseyerek.
"günaydın." dedi soğuk bir sesle ve oturdu.
eteği oldukça miniydi. bacak bacak üstüne attığı zaman sertleştiğimi hissettim. o kadar arzuluyordum ki meryem'i.
ama şimdi kibar olmak zorundaydım. onu yatağıma almalıydım bir şekilde.
ders biyolojiydi. hoca tahtaya gitti ve protein sentezi hakkında bir şeyler anlattı. dinliyormuş gibi yaptım ama aklım meryemdeydi. açık söylemek gerekirse bütün ders onu düşlemiştim.
dersin bitmesine on dakika kala hoca
"bu seneki proje göreviniz herhangi bir bitki hakkında araştırma yapmak. bitki biyolojisinde yardımı olacak. biliyorsunuz bu sene konuları erken bitirmek lazım. dönem sonunda denemeler olacak. sizi tam hazırlamak istiyorum." dedi.sıraların arasında gezerken sözlerine devam etti,
"meryem sence nasıl bir proje olmalı."meryem boğazını temizledi ve her zamanki gibi kendinden emin bir şekilde,
"hocam öncelikle bir yaprağın enine kesitinin mikroskoptaki görüntüsüne bakabiliriz. burada sünger ve palizat parankimasını, epitel hücreleri ve stomaları görebiliriz." dedi. bütün sınıf hayretler içerisinde bakıyordu tıpkı benim gibi."meryem ne diyorsun?"
"hangi dilde konuşuyor bu kız ya?" gibi sözler yükseldi sınıftan.hoca gülümsedi ve meryem'in omzuna dokundu.
"evladım. senden beklediğim performans da buydu. konuları bitirmişe benziyorsun." dedi.
meryem hiç görmediğim alçakgönüllüğüyle,
"teşekkürler efendim." dedi ve sıraya oturdu."evet meryemi duydunuz. hep beraber laboratuvarda görücez. ama önce bunlar hakkında dosya hazırlayacaksınız. ikili gruplar halinde. herkes yanındakiyle eşleşsin. didem sen de neslihanla. uğraştırmayın lütfen beni." dedi.
ben meryem'le eş olmuştum. bu çok iyi bir fırsattı. onu eve atabilirdim proje bahanesiyle. meryem bana göz ucuyla baktı. ama tereddütle bakıyordu.
"beceriksiz değilim meryem. hem biraz biyoloji bilirim." dedim. ikna etmeye çalışır gibiydim.
başını onaylarcasına salladı.
hoca,
"haftaya dosyayı elimde istiyorum.""bu çıkışta bana gel." dedi birden. şaşkın gözlerle meryem'e baktım.
teneffüs zili çaldı o sırada meryem kalkıp gitti.kapıdan çıkmak üzereyken geri döndü.
kalbim hızla atmaya başladı. elini sıraya vurdu. kulaklığını alıp çıktı.
arkasından bakakaldım. az önce korkudan kalbim hızlı atmıştı resmen. bu kızı çok istiyorum ama bir yandan da korkuyorum.
...
öğle arasında berk'le kantinde oturuyorduk.
"demek evine davet etti. hayatta inanmam can." deri şaşkınlıkla."istersen gidince selfie çekerim ha." dedim gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSAL BAKİRE (+18)
Roman d'amour"kutsal bakire mi?" dedim gülerek. "evet. ona daha önce kimse ulaşamadı çünkü."