Haru pov
Au trecut câteva minute de când butonez telofonul şi sunt atât de plictisit!Las telefonul pe plapumă şi îmi întorc fața la el.
-Şi,de ce m-ai trezit din somnul meu mult prea iubit?Întrebarea mea l-a pus pe gânduri câteva secunde bune.Îşi lasă şi el telefonul jos pe pat şi trage aer în piept.
-Pentru că mă plictiseam singur acasă.M-am gândit că tu încă dormi,dar totuşi te-am trezit.Gesticulează cu ajutorul mâinilor şi vorbeşte ca un copilaş cu zâmbetul pe buze.Îmi dau ochii peste cap făcând o față de "vei plăti pentru asta!",la neațenția lui,îi dau cu o pernă în cap acesta căzând din pat făcându-mă să râd cu mâinile pe burtă şi cu lacrimi.
-Te doare?întreb printe hohote.Makiro face o față de câine mic bosumflat.
-Uite,doale aici.Se întoarce cu spatele şi arată cu degetul arătător spre fundul lui.Fără nicio reținere îi dau una bună peste locul în care arată el.Se întoarce instatnt cu fața spre mine,eu izbucnind iar în râs.
-Te-am făcut să plăteşti pentru faptul că m-ai trezit sâmbăta din somnul meu dulce.Şi aveam un vis atât de frumos..Spun eu zisător.El se bagă înapoi în pat.
-Ai visat cumva cu mine şi fundulețul meu bombat?Zice el zâmbind drăceşte.
-Doamne fereşte!Nu am zis că am avut coşmar!Îmi fac cruce şi încep să râd şi eu împreună cu el.
-Eşti atât,dar atât de rău!Exlamă el.
-Dar ştiu cum acesta poate să te înveseleze?Îşi arcuieşte o sprânceană privindu-mă atent.
-Poți vorbi.Ascult şi sunt ochi şi urechi.
-Cum ar fi să mergem jos ca să luăm micul dejun?Instant,fața lui se luminează şi sare pe mine cu un zâmbet uriaş.
-TEEEE ADOOR!HAI CE MAI STAI?HAAAAI CĂ MI-E FOAME!!Exlamă el mai fericit ca înainte.
-Şi eu te ador.Dacă te-ai da jos de pe mine,cu siguranță aş merge.Se ridică imediat,imitându-l şi eu.Din bucătărie vine un miros de mâncare cate îți lasă gura apă.Am mărit viteza paşilor şi i-am zărit pe mama şi pe tata dansând în timp ce găteau.
-Aşa fac şi ai mei.Îmi şopteşte la ureche,amândoi chicotind.Se pare că îmcă nu ne-au observat ce este bine.Avem show gratis.Tata cum este mai "jucăuş"de fire,îi dă o palmă peste fund mamei.
-Dragă,ştii cât eşti de sexy în pantalonii mei?O întreabă tata.
-Da dragă,ştiu.Mi-ai mai zis de o sută de ori în acestă dimineață.Spune mama.
-Oh,am uitat..
-Da bine că costume nu uiți să cumperi din când în când.Spune mama amuzată.
-Chiar vrei ca monstrul de sub patul lui Haru să se trezească care acum se odihneşte în pantalonii mei?Întrabă tata pe un ton pervers,mama chicotind.Eu şi cu Makiro ne ținem cu greu ca să nu râdem.
-Hei!Să ştiți că nu e amuzant!Scap cuvintele din gură,ei întorcându-se simultan cu fața la noi.Makiro nu îşi mai ține râsul şi dă drumul râsului.
-Scuze scumpule,dar altceva nu mi-a venit în minte.Spune tata râzând şi el.Acum nu ştiu sigur din ce cauză.Ori din cauza mutrei mele,din cauza lui Makiro care acum se află pe gresie râzând cu lacrimi sau de fața uşor încruntată a mamei.
-De cât timp stați şi vă holbați la mine şi la perversul de taică-tu şi de unchiu-tău?întreabă mama.
-De ajuns ca să ştiu ce primeşti în coletele "misterioase" de la o rudă pe care eu nu o cunosc,şi ca să ştiu că aveți o mică mare problemă în pantaloni.Mama roşi atât de tare încât nu poți deosebi fața ei de o roşie coaptă.Tata în schimb,el s-a prăpădit pe jos de râs ca şi Makiro care deaba mai poate respira.Încep a râde şi eu,mama încruntându-se mai tare dar în colțul gurii zâmbea şi ea de situația actuală.
-Scuze mamă,dar serios,este prea amuzantă situația asta.Continui eu.Mama se întoarce la gătit nebăgându-ne pe niciunul în seamă.Tata şi Makiro încă nu s-au ridicat,ba mai mult de atât când se uită unul la altul pufnesc din nou.
-Uită-te la taică-tu care se poartă ca un adolescent în călduri în timp ce voi sunteți acasă.Spune mama cu un glas jucăuş.
-Mamă,nu avem 10 ani ca să vă fie ruşine de noi.Spun eu destul de serios,mama a scăpat un oftat.
-Uneori chiar mă întrebi cu cine semeni.Spune mama sec.
-Cum adică?întreb eu confuz.
-Bine,mai mult semeni la comportament ca şi mine dar mai ai momente când semeni cu tatăl tău.Simt două mâini pe umerii mei şi că sunt tras în spate.Nu este nevoie să mă întorc pentru că ştiu că este Makiro.Îi cunosc prea bine parfumul care mă înnebuneşte mereu când îl simt.Anul trecut de ziua mea chiar mi-a cumpărat o sticlă de parfum din care foloseşte el.
-Mătuşă,vă zic eu că seamănă mult mai mult cu dumneavoastră.Intervine Makiro.Îmi las capul pe spate ca să îi pot vedea fața,dar nu văd mare lucru.Reuşesc să văd doar puțin din gât,bărbia nasul şi genele.Blestemat să fie pentru că este cu mult mai înalt decât mine.Are 1.74..
-Haru,ajută-mă la aranjatul mesei,te rog.Îmi întrerupe mama gândurile.
-Sigur mamă.Ăăm,Makiro,mă poți ajuta cu dulapurile de sus?Makiro vine în spatele meu şi se întinde după farfurii.Mama a scăpat ceva jos,iar eu mă întorc cu fața la ea dar îi văd numai abdomenul lui Makiro.Înghit în sec,el mergând la masă cu cele patru fatfurii.Tata ia din mâna mamei un bol mai mare în care este pusă puțin mai mult din oala în care era mâncarea.
-Haideți la mâncare până nu se răceşte.Se face vocea mamei.Ne spălăm fiecare pe rând pe mâini şi ne aşezăm la masă.A trecut ceva timp şi am terminat masa cu toții.Masa deja am strâns-o.Vreau ca mama şi tata să stea puțin singuri că prietenaşul lor s-a trezit.Din nou.
-Mami,noi mergem puțin pe afară după care la o prietenă.Makiro aprobă ca să pară credibil minciuna noastră.
-Bine dragilor,dar nu stați până târziu!Ne avertizează mama.Dăm din cap şi ieşim pe uşă,mergând la Maki acasă.