9

1K 61 22
                                    

Haru pov

    Încă puțin şi sunt acasă!Asta îmi repet de când am ieşit pe poarta liceului acela.Makiro este lângă mine cerându-mi atenție pe care nu i-o acord de vină fiind fapta sa  de dimineață când m-a muşcat de năsuc.
   -De țe eşti lău cu mine?întreabă el cu o voce de copilaş.
   -Pentru că m-ai muşcat de năsuc azi dimineață.Face o față de copil vinovat.
  -Hai că n-am muşcat atât de tare.
  -Poate te iert,poate nu.
  -Haru,sper doar să fie nişte tipe bune pe acolo.Hmm,deja salivez doar gândindu-mă la formele lor.Îmi dau ochii peste cap şi lui una bună după ceafă.
   -Doar la prostii te gândeşti!Acum grăbeşte-te dacă nu vrei să întârzii.Drumul a fost liniştit niciunul nu a scos un sunet.
    -În jumătate de oră aici la tine?Întrabă el când am ajuns în fața casei mele.
   -Bine.El pleacă la casa lui,eu intru la mine în casă.
  -Bună ziua!Îi salut pe ai mei care duc o luptă de priviri ucigătoare.Oare ce a mai făcut de data asta tata?
  -Bună puiule.Mă salută mama.
  -Dar ce faceți?
  -Nimic important doar hai să zicem că taică-tu este atât de încăpățânat.Spune mama.
  -Haru,ai vrea un frățior sau o surioară?mă întreabă tata.M-am înncat cu aerul când am auzit.
  -Sincer,nu ştiu..Dacă voi vreți încă un copil,eu nu am nimic împotrivă.Acum mă scuzați,eu trebuie să mă pregătesc.
  -Dragă,chiar nu vrei un al doilea copil?O întreabă tata.
   -Nu.Uite,avem deja 29 de ani,suntem bătrâni deja.Be ajunge o bucată.Spune mama chicotind.
   -Offf..bine!Astea fiind zise,am urcat sus pentru a-mi face un duş scurt şi pentru a mă pregăti.Nu mă îmbrac în cine ştie ce costum elegant.O pereche de blugi rupți negrii,un tricou roşu mai larg şi o pereche de tenişi albi.Ca accesorii,mi-am pus la pantaloni un lanț şi o geacă de blugi.Mă uit fugitiv pe ceasul telefonului,observând că mai am 5 minute până trebuie să ne întâlnim.Iau punga decorată cu trandafiri,înauntr fiind cadoul...cadoul..la naiba!nici nu mai ştiu cum o cheamă.Camera mea are mirosul specific lui Makiro.Ador parfumul lui.Dacă cineva m-ar auzi,ar spune că sunt o fetiță îndrăgostită de unul care are dublul anilor ei.Tsk..Verific dacă nu îmi lipseşte ceva şi o tulesc în jos pe scări.
   -Eu am plecat!Paaa!Strig eu,nelăsându-i măcar să îmi răspundă.Makiro este deja afară.Nici el nu este îmbrăcat elegant,ci aşa leger ca şi mine.
   -Prințesa este gata?Mă întreabă el amuzat.
   -Dap.Hai să mergem.

    -LA MULȚI ANI!Îi urăm fetei,căruia i-am uitat numele.Sunt demn de milă.
   -Mulțumesc băieți!Dar nu trebuia să vă deranjați cu cumpăratul cadourilor.Spune ea luând cadourile de la noi."Ştii îmi voi lua cadoul şi îl voi îmbrăca"gândesc eu.Acum chiar mă întreb cum aş arăta în rochie.

    Prietena noastră purta o rochie elegantă cu pantofi cu toc care au 30 de metrii sau mai mult.Cu o găleată de machiaj pe față şi părul aranjat frumos.Nu sunt în măsură să judec pe cineva,dar niciodată nu mi-a plăcut când văd o fată cu atâta machiaj pe față.Părerea mea este că naturale arată mai bine,poate cu puțin machiaj ca să îi contureze fața.Cu privire la tocurile foarte înalte,am impresia de parcă ar cădea în orice moment.Dar amuzante sunt acele fete care nu ştiu să umble pe tocuri şi au un mers de găină care îşi face treburile în timp ce se plimbă în curte.Dar fata este, şi, mereu a fost frumoasă.
    -Alo!Pământul către Haru!Vocea lui Makiro m-a trezit din visare.
   -Hă?Ce e?
   -Iar visezi cu ochii deschişi?întreabă el cu o sprânceană ridicată.
   -Eu?Ămm..nu.
   -Băieți!Haideți aici pentru a face cunoştință cu prietenii mei!Strigă fata.Mergem acolo şi ce să vezi?15 fete,şi doar noi suntem băieții aici.Presimt că timpul va trece foarte greu aici.

   Fetele stăteau lipite de Makiro care nu avea nimic împotrivă.Au încercat să facă asta şi cu mine dar le-am ignorat.Văzând că nu au cu cine,au mers la Makiro.Este deabea ora 5:26 pm,dar mă plictisesc al naibii de tare aici.Mai bine rămăsesem acasă naiba cu mine.Restul se distrau,eu doar stau pe canapeaua din sufragerie uitându-mă la ei şi bând suc.Nu sunt prieten bun cu alcoolul,asta fiind observat de fete.
    -Ce ziceți să jucăm adevăr sau provocare?Spune o fată.Toți suntem de acord,aşa că am format un cerc destul de mare.
   -Bun,încep eu!Ce alegi Makiro?întreabă entuziasmată sărbătorita.
   -Adevăr.
   -E adevărat că ai avut mai mult de 10 iubite într-un an?
   -Da.Toți ochii au fost ațintiți spre el.
   -Ok,nu ne aşteptam la asta..Haideți să continuăm!

    Jocul a mai continuat aşa timp îndelungat,chiar şi acum.Am aflat informații de la fete,cât şi ele despre noi.Acum,o fată Amia dacă nu mă înşel punea întrebările,începând cu Makiro.
   -Bun Maki drăguțule,ce alegi?"Drăguțule"? "Maki"? Cine se crede asta?Pff!Nu poate să îi spune aşa mai ales că îl cunoaşte de câteva ore!
   -Provocare.
   -Te provoc să o săruți lung pe Maya.Arată spre o fată brunetă cu ochii verzi.Fata a roşit teribil când a văzut că Makiro se apropie de ea.Când buzele lor au făcut contact,parcă milioane de ace mi-au străpuns pieptul.Cu fiecare secundă trecută,cei doi sărutându-se cu foc,îmi venea să mă omor.Nu îțeleg de ce dar mă doare văzându-i.Când s-au desprins din sărut,cei doi respirau săcădat,fata fiind mult mai roşie.
    -Ăm,mă scuzați,dar eu trebuie să plec..mă scuz,ridicându-mă.
   -Nu mai stai puțin?Nici măcar tortul nu a sosit.Spune sărbătorita.
   -Îmi pare rău,mă simt rău şi chiar nu vreau să stric atmosfera plăcută de aici..Aşa că,la mulți ani încă odată,şi ne mai auzim.
   -Mulțumesc mult Haru!Ai grijă de tine.
   -Da..

    Am părăsit casa ei,mergând singur pe trotuarul gol în întunericul ei.Mă simt..Cum mă simt defapt?De ce m-a durut acel sărut?Nu mai contează..A trecut şi asta..

____________________________

Bun,ce ați citit mai sus despre machiaj şi ținută vreau să zic că nu am intenția de a jigni pe nimei.Fiecare este cum vrea el,şi nu vreau ca să vă simțiți jignite.Dar cunosc multe persoane de genu şi mi se par amuzante mai ales  cu mersul lor de găină😂

Este Permis Aşa Ceva?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum