Haru pov
Acum am dat-o în bară pot spune. Maki m-a văzut cu unul dintre hanoracele lui preferate pe care nu m-am obosit să i le înapoiez,pentru mai multe motive.În momentul de față mă aflu în pat uitându-mă la un film găsit la nimereală.Maki se pune şi el lângă mine,cum el este obişnuit cu acțiunile mele,îmi pun capul pe pieptul lui.El se joacă cu părul meu uneori mai trăgând de el "din greşală" cum se scuză el.
-Maki?
-Hm?
-Uneori stau şi mă gândesc la tine.Spun şi îl privesc atent.
-Deci deja am şi admirator băiat.Spune el zâmbind în colțul gurii.
-Te-ai tâmpit?!Nu îmi place de tine nici dacă viața mea ar depinde de asta!Revnind,când mă gândesc la tine şi te imaginez ca fată.Îşi ridică o sprânceană şi mă loveşte peste cap.
-Asta a durut puțin..Deci tu ai fantezii cu mine fată,interesant.Poate mă fac fată.
-Stai,stai,stai!Nu vreau să mă îndrăgostesc de tine fată.Spun dintr-o suflare.
-Atunci fă-o aşa cum m-a născut maică-mea,adică băiat.Îşi apropie fața de a mea spațul micşorându-se.Îl împing,arătându-i o față încruntată.
-Tu chiar te-ai tâmpit Maki.
-Dar măcar arăt bine fată?întreabă el fixându-mă cu privirea.
-Ai cur şi tâțe mari,ochi la fel şi buzele la fel de ma- stai!Nu e frumos!Reacția mea l-a determinat să râde. Roşesc puțin,dacă stai să te gândeşti cum mi-l imaginez eu fată,este de vis.STAI!Ce gânduri nebune am?O fi pus ceva drog pe trandafiri ăia!
-M-ai făcut fata perfectă pentru tine deci?
-Nu e vina mea!E vina plictiselii care m-a forțat să fac asta. Dar chiar ai arăta bine aşa.Hei!De ce îmi faci asta!Nu îți mai spun nimic.Mă bosumflez,revenind la filmul la care nu am fost atent.
-Nu e vina mea că tu vorbeşti despre mine,eu doar ți-am spus ceea ce gândesc.Mă întoarce cu fața spre el pentu a-l privi.Îmi oferă un zâmbet inocent şi drăguț.Ufff!Nu ai cum să stau supărat pe el nici dacă vreau..
-Uneori îmi vine să te bat.Îi spun şi îl îmbrățişez.
-Alteori îmi cer atenția disperat.Spune el strângându-mă de nas.
-Dal dacă Halu ubeşte Maki ce este gleşit?Fac voce de copil,ştiind că cu asta obțin mai mereu ce vreau de la el.
-Cică nu eşti pe invers.Îmi ciufuleşte părul,care acum are mult volum.
-Dal nu am zie că eu te ubesc ca un iubit.Işi dă ochii peste cap privindu-mă serios.Asta nu e de bine.
-Şi cum iubeşti tu pe mine?Ce?Doar atât?Mă aşteptam la altceva din partea lui.Îmi făceam deja vise despre cum îmi va arăta înmormântarea.
-Ca pe un verişor şi frate mai mic,logic. Nu am încetat să îl privesc şocat,el observând asta.
-De ce te uiți la mine de parcă ai vedea o stafie?Sau am eu mutră de stafie?Întreabă el.
-Nu..Doar când ai făcut fața aia serioasă mi-a fugit lumea de sub picioare,credeam că îmi vei face ceva,sau îmi vei ține o morală de două zile.Îți cunosc acestă privire şi pare atunci când ceva e grav.Mă uit ca prostul la ea în timp ce el râde de mine.
-Nu cred că am spus vreo glumă sau ceva amuzant mai devreme.Spun confuz.
-Acum ştiu că fața asta a mea nu mai trebuie s-o arăt din joacă pentru că te sperii de mine.Şi nu ai spus nimic amuzant.Amuzant ai fost tu.
-Oh,în acest caz,sunt un om foarte amuzant.Restul zilei ne-am plimbat cam peste tot,în parcurile în care am fost am glumit şi râs. Câteva fete,mai bine zis multe fete au venit la noi pentru a face poze împreună şi chiar unele ne-au rugat să ne sărutăm.Eww.Le-am explicat că noi nu suntem împreună dar,Maki spunea mereu "Eşti sigur că nu suntem împreună?", "Nu îl ascultați că minte.Sunt iubitul lui de mult timp dar îi este ruşine să recunoască în public" sau "Nu mai minții fetele,iubire sau nu mă mai iubeşti?"şi tot feluri de prostii de genul acesta.Simțeam că fierb de furie şi de jenă.Nu mai am chef de nimic.Vreau să dorm dar nu pot..Ce viață crudă..
-Haru dragule,astăzi vom cina la Makiro,schimbă-te te rog!Spune mama din partea opusă a uşii. Când o fi ajuns ea acolo?Murmur un 'bine'.Mă ridic din pat destinația mea fiind dulapul în care sunt aşezate hainele mele.Nu mi-a luat mult să găsesc ceva acceptabil să port. Tinuta mea fiind compusă dintr-un pulovăr subțire portocaliu,blugi albi şi tenişi negrii. M-am dat cu parfum şi am coborât.Nici ai mei nu s-au îmbrăcat cine ştie cum.Ne-am asigurat că totul este stins şi am mers la Maki acasă.Odată intrați pe uşă,deferite mirosuri îmi fac burta să zâmbească. Cu toții eram îmbrăcați lejer,dar stilat.
Masa era împodobită cu mâncate delicioasă,ştiind deja cum găteşte tuşi Yuta. Eu stăteam lângă Maki şi tata restul în fața noastră.Cina a decurs pe cinste.Povestind lucruri amuzante şi jenante pentru mine şi pentru Maki că dar nu există moment în familie când să nu vorbească despre lucruri jenante despre ce făceam când eram mai micuți.Într-un fel e şi amuzant,dar să fim serioşi când suntem mici,suntem atât de prostuți,naivi şi creduli.
-Haru,vrei să dormi aici?Mă întreabă Maki.
-Sigur.Partea amuzantă este aceea că nu ne cerem voie să dormim unul la celălalt doar îi anunțăm.Fiind târziu,şi mâine este luni şi avem liceu,ne ducem sus în camera lui.I-am luat din dulap un hanorac care mi-a venit în mână prima data,el scâmbându-se în pijamale.Mă simt de parcă sunt într-un film cu adolescenți care dorm prima dată împreună. Creier tâmpit.Ne-am băgat ambii în pat îmbrățişandu-l şi cuibărindu-mă la pieptul lui.Nu ştiu exact cât timp a durat,dar Maki a adormit deja.Eu nu pot să-mi închid niciun ochi. Inima îmi bate cu viteză,sper să nu audă să îl trezesc.Mă holbam la chipul lui frumos şi la,la buzele lui care parcă mă chemau să le gust.Nu ştiu ce este asta dar nu îmi place.
-Numai rezist,trebuie să o fac.Spun în şoaptă.Îmi apropii buzele de ale lui.Se potrivesc perfect.El continuă să doarmă este bine.Nu va ştii nimeni niciodată ce tocmai am făcut.Am tras plapuma mai bine peste noi,acum pot să dorm împăcat.