10

1K 52 1
                                    

Yuko pov

   Stau pe canapea împreună cu Niko uitându-ne la un film de acțiune,când uşa este trântită cu putere,făcându-ne să tresărim.Haru pare nervos.Ce a pățit oare?
    -Scuze..
    -Haru,eşti bine?îl întreb mergând spre el.
    -Da..presupun.Sunt doar obosit.Mă duc să dorm.Nopate bună!
    -Bine puiule.Noapte bună!Îl pup pe frunte şi o tuleşte sus în camera lui.
   -Dragă,sigur a pățit ceva.Încă azi dimineață parcă zbura de fericire.Spune Niko.
   -Ai dreptate.El nu are ieşiri violente,aşa cum a trântit uşa.Spun şi îmi las capul în jos.Ştiu că ceva s-a întâmplat cu el,îmi cunosc fiul dar tot odată nu vreau să mă creadă prea băgăcios în viața lui personală.Vreau să simtă că mereu îi suntem aproape,să simtă iubire părintească.
   -Ştiu,acum hai să continuăm filmul până nu se face prea târziu.Mergem înapoi la canapea pentru a continua filmul.

Makiro pov

   Ce l-a apucat pe Haru dintr-o dată?Bănuiesc că s-a simțit rău pentru că nu are o iubită.Da,cu siguranță asta e.
   -Maki,drăguțule,ai iubită?întreabă Maya.
   -Spre bucuria tuturor,nu am una încă.Îi fac cu ochiul fetei.
   -Ştii,ai vrea să fi împreună cu mine?Spune ea pe un ton atât de lent şi de provocator.
   -Nu am cum să refuz această şansă la o domnişoară atât de frumoasă şi sexy.
   -Mă bucur atunci, iubitule.Eu acum trebuie să plec,dar uite aici numărul meu,sună-mă oricând.Mă sărută scurt pe buze după care placă.
   -Să ştii că Maya te place de anul trecut dar nu a avut curaj să îți spună.Spune fata care m-a provocat să o sărut.
   -Meh,acum suntem împreună.Spun simplu.
   -Să ştii că Maya nu este ceea ce pare a fi.Spune o altă fată cărui nume nu îl mai ştiu.
   -Cum adică?O întreb eu.
  -Poartă masca fetei bune şi drăguță,dar niciodată nu ştii la ce să te aştepți de la ea.Este o psihopată.Atât te avertizez,ai mare grijă.Spune aceasta abținându-se din a plânge.
   -Stai,la ce te referi?Acum sunt mult mai confuz.
   -Uite cicatricea asta.Îmi face semn la o cicatrice destul de mare.
   -Ea mi-a făcut-o în urmă cu 2 ani,pe motiv că frate-miu a înşelat-o.Continuă ea.
    -O fată atât de drăguță şi inocentă nu are cum să facă un asemenea lucru.Spun eu puțin nervos.
   -Crezi ce vrei.Eu te-am avertizat în privință cu ea.Nu eşti obligat să mă crezi,eşti liber să faci ce vrei.Spune ea după care pleacă.
    -Eu mă duc acasă.Spun eu plecând.

   Tsk.Fata aceea exagerează.Cum ar putea o fată ca Maya să facă aşa ceva?Acum trebuie să ajung acasă şi în pat mă arunc direct.Bine că nu m-am făcut mangă,şi beat şi fără Haru nu ştiu cum aş fi ajuns acasă.Totuşi,se simte mai bine?Sigur că da!

 
  Haru pov

    Stau de jumătate de oră sub duş.Nu voi ieşi prea curând de aici..Asta a fost tot ce mi-a lipsit:un duş lung şi fierbinte.Azi am mai făcut unul dar acela a fost foarte scurt.Oare..Oare ce?Acum sunt sigur că ei râd în hohote de mine că nu am o iubită.Mi-e frică de ziua de mâine.Sunt mai mult ca sigur că s-au făcut mangă fetele,poate şi Maki..Cum azi este vineri,şi primim vacanță oare mama şi tata ce vor zice de o mică excursie la o mătuşă?Voi vorbi cu ei după ce ies.

   Am terminat,sunt îmbrăcat acum mai rămâne să vorbesc cu ai mei.În sufragerie nu sunt,atunci sunt în camera lor.Bat uşor în uşă pentru a primi permisiunea de a intra.
   -Intră Haru dragă.Spune tata.
   -Mă scuzați că vă deranjez,dar am putea vorbi puțin..Mă pun între ei în pat,ei mă învelesc cu plapuma ca atunci când eram mititel.
   -Sigur.Spune.Spune mama şi mă mângâie pe cap.
   -Cum primim o săptămână vacanță şi voi primiți concediu de mâine,am putea să mergem la mătuşa Mina?Întreb cu puțină frică.
   -Stai să o sunăm dacă este liberă săptămâna viitoare şi dacă este şi ea de acord,mergem.Spune tata.Îşi i-a telefonul şi o sună pe tuşi.
   -Bună!...Bine mulțumim.Voi?...Mă bucur să aud...Da,eşti liberă săptămâna viitoare?...Lui Haru i s-a făcut dor de voi...Da,normal că şi nouă.Bine atunci,pornim mâine seară.Noapte bună Mina!
   -Yeyyy!Mergem!Voi putea să mă joc cu micuțul meu verişor.Spun fericit.
  -Altceva?Spune mama zâmbind.
  -Sunteți cei mai minunaț părinți şi vă iubesc foarte mult!Spun şi ei mă pupă pe frunte,după care se pupă şi ei scurt pe buze făcându-mă să chicotesc.
   -Şi noi te iubim voinicul lui tati.Spune tata.
   -Vrei să dormi aici noaptea asta?Nu ne deranjează o pufoşenie între noi.Mă uit la mama de parcă aş vedea stele în fața mea.Mereu mă fac fericiți,şi în cele mai rele clipe.
   -Chiar pot?Înreb eu fericit.
   -Desigur.Spun ei la unison.
  -Noroc că patul este mare şi închepem cu toții pe el.Acum hai aici pufoşenia lui tata.Mă trage mai mult spre el acum brațul lui fiind sub capul meu şi mângâind părul mamei.
   -Noapte bună!Le spun şi închid ochii.
   -Noapte bună puiule.Spune mama.
   -Noapte bună.Spune şi tata.

Yuko pov

   Stau de ceva timp treaz şi îmi privesc puiul dormind pe brațul tatălui său.Sunt fericit.Poate chiar avem nevoie de o scurtă vacanță în familie.Haru s-a întors cu tot curpul spre mine şi m-a îmbrățişat.Un gând m-a făcut să îmi pierd zâmbetul. "Ce fac părinții mei?Cum sunt?Sunt mai fericiți fără mine?" Probabil că da.Mai bine mă culc şi eu până nu mă prinde dimineața.

Yuta pov

   -Mark?
   -Hmm?
   -Sunt fericit.
   -Mă bucur!Acum dormi.Spune el
   -Bine o voi face dar nici nu mă întrebi de ce?Nesimțitule!Spun şi îl lovesc cu perna.
   -Bine,de ce eşti fericit?Mă întreabă el.
   -Pentru că tot ceea ce am clădit până acum merge bine şi avem o viață frumoasă.El doar oftează şi îmi prinde mâinele.
   -Şi eu sunt.Dar te rog eu dormi ca sunt al naibi de obosit.Spune el adormit.
   -Mă scuzi?Eu sunt cel care a fost sub,tu ai fost deasupra,deci eu ar trebuii să mă plâng!El râde.
   -Dar nu o faci!Acum noapte bună iubire.
  -Uhh!Noapte bună!Mă cuibăresc în brațele lui adormind nu după mult timp

 

Este Permis Aşa Ceva?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum