Makiro pov
Crăciunul s-a sfârşit, a fost unul dintre cele mai reuşite. Pe cine încerc să mint, fiecare clipă cu Haru este minunată. De Revelion vreau să facem un adevărat spectacol de lumini pe cer. Am rezolvat asta deja cu tata şi am cumpărat multe artificii colorate şi diferite modele. Din fericire au mai plecat din rude, doar bunicii au rămas. Îi iubesc pe toți însă este foarte greu să-mi împart timpul în aşa fel încât să petrec suficient timp cu toții, mai ales cu mama şi Haru. Chiar dacă tata este 24/7 cu ochii pe ea, iubesc să petrec timpul cu mama şi tata. De multe ori când stau cu ei în cameră îmi povestesc diferite întâmplări de când eram eu în pântecul ei. Am şi aflat că am fost îmbrăcat în rochiță, au făcut şi poze, atât de jenant.
În momentul de față este aproape doisprezece după-masa, aştept să ne vină mâncarea pe care am comandat-o. Mama şi tata s-au dus la cumpărături pentru Revelion şi eu am rămas singur pentru că bunicii s-au dus la ceva prieteni vechi. Haru la fel şi el este la cumpărături cu ai lui. Doar eu am rămas acasă şi mă plictisesc de moarte. Acum parcă chiar mi-aş dori să fi mers şi eu împreună cu ei, dar la naiba cu mine, sunt atât de deştept încât am zis că stau acasă sau la Haru, mai petrecem timpul împreună chiar dacă în fiecare zi ne vedem şi stăm aproape tot timpul împreună nu-mi este de ajuns, aş vrea să-l am lângă mine tot timpul. Chiar dacă suntem împreună, mai avem şi treburi prin casă sau cine ştie ce, mai puțin timp petrecut împreună. Eu deştept fiind nu l-am întrebat înainte să spun că stau acasă, după ce au plecat i-am scris că sunt singur la care el mi-a spus că este la cumpărături cu părinții lui. Mi-a pierit tot cheful pe ziua de azi şi nici mâncare pe placul meu nu am mai avut, viața-i prea crudă cu mine.
Da, sunt foarte lipicios şi dacă ar fi după mine m-aş muta împreună cu el pentru a fi lângă el, sau chiar peste el( asta cu ocazii speciale) tot timpul. Am ajuns dependent de el, de îmbrățişările sale, de buzele sale moi, dulci care mă strigă să le gust. Nu-mi pot explica cum, însă eu sunt cel care are nevoie de multă atenție din partea lui. Înainte când vedeam un cuplu sau auzeam dulcegării din partea cuplurilor de vârsta mea îmi venea să borăsc. Mi se părea atât de scârbos şi mă întrebam cum să devi atât de obsedat de cineva, acum ştiu cum e... Eu am moştenit comportamentul lui tata, mi-a spus când era el tânăr iubea să fie în centrul atenției al mamei. Voia ca el să fie mai presus de orice pentru ea şi că sunt prieteni de când erau mucoşi. Nu glumesc, chiar aşa mi-a spus.
Aş vrea ca timpul să se oprească ca să pot sta o veşnicie alături de el, îl iubesc nespus de mult. Sunt foarte gelos şi posesiv, dacă cineva necunoscut mie îl atinge, mă controlez cu greu să nu sar la gâtul lui, şi să nu uităm de Shiro, pe el am o ură de nedescris. Îl urăsc din tot sufletul meu şi nu, nu am trecut peste! Aş putea aşa uşor să-i dau mai mulți pumni în moaca sa de încrezut că nimeni nu-l va putea recunoaşte. Poate sunt nebun dar îl iubesc prea mult ca să îl văd suferind sau atins de cineva. El iubitul meu, nimeni altcineva nu are dreptul să încerce să-l cucerească sau să-i facă ochi dulci. Nici măcar în trecut nu am fost atât de gelos cu fostele mele iubite. Aveam un strop de gelozie dar e nimic pe lângă ce am acum. Nu vreau să-l pierd, nu vreau să-l fac să sufere, îl vreau lângă mine, în brațele mele zâmbind şi râzând. E raza mea de soare.
****
Cobor leneş din patul meu drag şi moale pentru a deschide uşa camerei mele. Am încuiat-o deoarece nu doream să fiu deranjat din somnul meu dulce. Persoana din partea cealaltă a uşii este atât de insistentă încât îmi vine să strig să mă lase în pace că vreau să dorm. Cu ochii încă pe jumătate închişi, descui uşa apoi o deschid şi îmi văd raza de soara cu un zâmbet până la urechi şi entuziasmat. Îmi sare în brațe luându-mă prin surprindere şi dezechilibrându-mă astfel ajungând pe jos cu el în brațele mele. Decid să nu dau importanță durerii de spate şi-l strâng în brațe la rândul meu. Habar n-am cât am dormit sau cât e ceasul, cert e că după ce au ajuns bunicii acasă m-am băgat în pat fiind plictisit iar cea mai bună idee pe moment a fost să trag un pui de somn. Ne ridicăm de pe jos şi-mi scutur praful care cu siguranță este pe jos. Nu sunt eu cel mai mare fan al curățeniei, dar o fac când este mare nevoie, asta o dată la o săptămână sau mai aranjez câte ceva când ştiu că am să-mi petrec ziua cu iubirea mea la mine acasă şi nu vreau să-i fac vreo impresie proastă despre mine.
-Ce ți-a luat atât de mult timp să-mi deschizi uşa? Şi mai important, de ce o ai încuiată? De când te ştiu eu nu te-am prins cu uşa încuiată...Spune nedumerit. Îmi lipesc uşor buzele de ale lui formând un sărut gingaş.
-Dormeam şi nu voiam să fiu deranjat de cineva. Îi spun după ce cu greu îmi dezlipesc buzele de ale sale.
-În cazul ăsta, scuze că te-am deranjat, chiar nu voiam...atunci eu voi pleca şi te las să dormi în continuare. Îmi dau ochii peste cap şi îi lipesc corpul de al meu.
-Tu te auzi? Cum să mă deranjezi? Eşti foarte prostuț, ştiai asta? Îl pupăcesc pe toată fața în aşteptarea răspunsului său dar şi este o mică pedeapsă, dacă pot să-i zic aşa.
-Hey, nu sunt prostuț, dar ştiu că tu iubeşti somnul.
-Ba da eşti, pe tine te iubesc mai presus de orice, nu uita asta! Şi apoi, am timp seara să dorm. Eu m-am culcat pentru că nu erai cu mine şi mă plictiseam singur. Te vreau lângă mine nonstop. Îi mărturisesc înainte de a-l ridica el fiind nevoit să îşi încolăcească picioarele de mijocul meu. Inițiază un sărut, pe care eu normal îl transform într-unul pasional şi umed. Îl muşc uşor de buza de jos, cerându-i permisiunea în lăcaşul lui umed. După ce primesc permisiunea, limba mea o caută disperată pe al lui. Mâinile mele îi explorează spatele, uneori încercând chiar să-l lipesc mult mai mult de mine, dacă măcar e posibil aşa ceva. Rupem sărutul zgomotos aşteptănd câteva secunde după care înițiez altul la fel de pasional. Îi dau puloverul jos, aruncând-ul pe undeva în cameră, el efăcând la fel cu al meu. Nici nu mi-am dat seama când am ajuns în pat deasupra lui. Îi privesc ochii care mă farmecă, îmi cobor privirea spre obrajii lui care au prins un roşu foare aprins. Îi mângâi delicat obrazul drept, îşi pune mâinila după gâtul meu trăgându-mă mai aproape de fața lui. Îi sărut delicat buzele sugându-l pe cel de jos. Cobor cu săruturile până la maxilarul lui, când ajung la gâtul lui nu ezit mult pentru a-i lăsa semne.
-Agh! Geme scurt. Zâmbesc peste pielea lui fină şi albă cu gust de vanilie de la gelul lui de duş. Nu mă opresc la doar un semn ci îi fac cât mai multe. Mă frec uşor de el cu partea de jos primid mai multe gemete drăguțe de la el. Pielea lui dezgolită sub corpul meu mă face mult mai dornic decât eram înainte. Ajuns la sfârcurile lui întărite, încep a le plasa câte un sărut după iau una şi mă joc cu limba pe ea. Am procedat la fel şi cu celălat.
-M-Maki, eu nu sunt pregătit s-o facem... spune uşor ruşinat. Râd scurt şi în clipa următoare geme lung semn că a ejaculat. Îşi pune o pernă peste față când ejaculez şi eu.
-Iubire, nu-ți fie ruşine, vom aştepta până te simți pregătit. Îi spun zâmbind. Deşi el nu îmi vede zâmbetul din cauza pernei, continui să zâmbesc la opera mea de artă de care sunt foarte mândru. Pur şi simplu e mult prea drăguț cu semnele acelea pe gâtul lui. Îi iau perna de pe față pentru că vreau să-l privesc în ochişorii lui minunaţi. Perna este uşor umedă, nu-mi spune că a plâns.
-De ce plângi? Refuză să-mi răspundă şi să mă privească, oftez lung şi-l iau în brațe. Îi mângâi părul moale până ajung cu mâinele pe spatele lui dezgolit.
-Eu nu sunt pregătit încă pentru a face aia, îmi pare foarte rău! Poate tu vrei să o faci şi eu ți-am distrus şansa, iartă-mă, te rog! Izbucneşte în lacrimi, îl strâng în brațe strâns.
-Doar ți-am spus că voi aştepta până eşti pregătit. Cum să o fac dacă tu nu eşti pregătit şi fără voia ta? Se numeşte viol, iar eu nu vreau să fac asta cu tine. Nu am de ce să te iert, prostuțule, nu ai făcut nimic greşit. Îşi ridică făța plânsă privindu-mă cu un mic zâmbet.
-Nu eşti supărat pe mine? Vocea îi este puțin răguşită, nici nu mă miră.
-Cum aş putea fi supărat pe cineva atât de drăgălaş? Eşti foarte prostuț pentru că crezi că sunt supărat pe tine.
După ce s-a mai liniştit Haru după ceea ce s-a întâmplat în camera mea, i-am spus că ştiu să fac cartofi prăjiți. Da, atâta pot face şi eu.
-Mhm, să zicem că ți-au ieşit cam prea arse, dar de aceea sunt bune. Acum că mă uit mai bine chiar sunt arse.
-Într-o zi voi reuşi şi eu să le fac bune, doar aşteaptă să vină ziua aceea. Spun uşor îmbufnat.
-Dacă va veni acea zi. Îmi dau ochii peste cap la corecția lui, făcându-l să râdă.
-Cât de amuzant, dar să nu vi la mine dacă copiilor le va fi foame.
-Ce copii, Maki?
-Păi viitorii noştrii copii, doar nu vrei să îmbtătrâneşti singur fără copii şi nepoți. Vorbesc la modul cel mai serios, chiar îmi doresc o familie împreună cu el.
-N-Nu mai spune lucruri de genul, suntem încă tineri. Îşi acoperă fața drăguță cu mâinile.
-De ai ştii cât de drăguț eşti, te-ai îndrăgosti de tine însuți.
-Hai mai bine la mine acasă, mama a făcut ceva de mâncare, cred.
-Hmm, dar dacă nu, cu ce mă vei hrăni?
-Nu ştiu ce ai visat, chiar nu vreau să ştiu, cert e că ai devenit un pervers, unul mare. Zâmbesc drăceşte chiar dacă nu am cel mai mic habar dacă am visat sau nu. Îmi țugui buzele şi-mi închid ochii aşteptând un mic pupic de la el dar care întârzie să apară. Curios din fire îmi mi-i deschid şi dau de Haru zâmbind larg. Îi fur un pupic înainte de a-i devora buzele moi şi dulci. Îl aşez pe insula din bucătărie. Mă trage mai aproape de el, şi-şi pune mâinile după gâtul meu. Şi încă chiar mă întreb cum reuşesc să nu sar pe el, dar după îmi amintesc că nu vreau să-l fac să sufere. Rup sărutul în momentul în care aud un tuset forțat. În tocul uşii stă bunica cu telefonul în mână, cred că ne-a fotografiat sau ceva de genul. Nu s-a schimbat deloc.
-Îmi pare rău că sunt nevoită să vă stric momentul, dar trebuie să-mi iau pastilele şi am nevoie de apă pentru asta. Puteți continua după ce plec._________________________
Scuze de întârziere cu postatul, dar am fost azi la un coleg acasă şi ne-am uitat la filme şi nu am avut cum să scriu. Apoi mi-a fost şi puțin lene după ce am ajuns acasă. Sper să vă placă şi acest capitol cu puțină acțiune între cei doi.