Bull'un ağzından:
Lanet alarmın lanet sesiyle lanetler okuyarak uyandım ve aklıma lanet 11. sınıfın ilk günü olduğu geldi.
Üzerimi giyip aşağı indim ve tabii ki zengindim. Dedem öldükten sonra onun sayesinde çok büyük bi miras üstlenmiştim. Ayrıca babamın holdingi vardı ve büyüyünce oranın CEOsu olacaktım. Okula niye gittiğimi bile anlayamıyordum.
Kahvaltımı hızlıca edip, çantamı alıp çıktım. Özel şoförüm kapıda bekliyordu. Kulaklıklarımı takıp arabaya bindim ve başımı lanet cama yasladım. Bir an önce bu günün bitmesini diledim. Bu sırada playlistimden XXTentacion çalmaya başladı.
Okula geldiğimde şoför durdu. Arabanın penceresini açıp ordan atladım. Ne diyebilirim aksiyon seven bir adamdım. Pencereden atladıktan sonra kızıl saçlı bir çocuğun baştan aşağı beni süzdüğünü gördüm sonra gözlerimiz kesişti.
Ondan sonra ise aptal kızlar üzerime atladı. Hepsi para peşinde koşan gıcık kızlardı.
Onları aşıp ilk dersime girdim. Hocanın anlattıklarını umursamıyordum bile. Teneffüse çıktığımızda koridorda Emz'e el sallarken bir anda bir beden bana çarpıp yere kapaklandı ve bu tabii ki salak bir 9. sınıftan başkası olamazdı.
Gözlerimi devirip elimi ona uzattım. Kızıl saçlı çocuk elimi tuttu ve ayağa kalktı.
"Ş-şey teşekkür ederim." dedi, bu garip ortamdan bir an önce sıyrılmak istiyordum.
"Ne demek." dedim ve yoluma devam ederken arkamdan "Ben Colt bu arada!" dedi. Ona dönüp "Bull. Memnun oldum." diyip yoluma devam ettim.
Bu kırmızı saçlı çocuk da neyin nesiydi?
|ARKADAŞLAR
TAMAMEN DALGA AMAÇLI YAZILMIŞ BIR KITAPBULL VE COLT BC BU ARADA
ĞFÖSĞVLSĞFLSĞLEĞWLG9WPA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK - BİR BRAWL STARS ÖYKÜSÜ
HorrorBULL x COLT Yasak bir aşk ve aşılması gereken zorlukar şaka şaka ⚠️TAŞŞAK GEÇME AMACIYLA YAZILMIŞTIR⚠️