Yavşak Brock

191 9 62
                                    

ABİ KİTABI BEKLEDİĞİMDEN FAZLA KİŞİ OKUYOR. brn sadece defne ve ben mutlu bi sekilde bunu yazip gul gibi gecinir gideriz diye dusunmustum. ama simdi okuyan 2-3 kisi daha oldugu icin yazmam gerek gibi hissediyom. KAOS OLSUN KAOS MAOS DA NE OLSUN... kaos çıkarma konusunda pek başarılı değilim arkadaşlar.

Barda Pam ve Brock'tan uzak bir masada oturup konuşmaya başladık.

Bi süre konuştuktan sonra çişim geldi ve tuvalete gitmek için ayaklandım. Tuvalete girdim ve geri döndüğümde NE GÖREYİM?

Brock denen yavşak Colt'umun çenesini tutmuş resmen göz önünde taciz ediyor. Elime kenardan geçirdiğim ilk boş şişeyi alıp Brock'un kafasında parçaladım.

Colt'u bileğinden tutup hemen bardan çıkarırken Pam de yeni tuvaletten çıkmış ne olduğunu anlamak için etrafa bakıyordu. Peşimden bağırdı ama umrumda değildi.

Bizim başımıza niye hep böyle şeyler geliyordu(ırospu defne yüzünden)

"Bull..Bull!" Colt'un sesiyle kendime geldim. "Elin kanıyor." dedi sakin bir tonla. Ve hemen yanımızdan geçen taksiyi durdurdu. Daha sonra taksiye binip onun evine döndük.

Annesi 2 dakika boyu okula gitmediğimiz için bize nutuk çekse de yaşadıklarımızı özet geçince bizi bir süre yalnız bıraktı.

Colt elime pansuman yaparken dişlerimi sıktım. "Sen iyi misin?" diye sordum.

O da "Ş-şey evet.. Sıkıntı değil merak etme." Elime bandaj sardıktan sonra ilk yardım kitini yana koyup bana dönerek bağdaş kurdu. Bir süre öyle durduk. Garip bir andı.

Colt bir anda bana döndü ve "Bull, seni seviyorum. Bunca zaman yaşadığımız kötü şeyleri görmezden gelemeyiz biliyorum ama lütfen yeni bir başlangıç yapmaya çalışalım." dedi.

Şok içinde Colt'a bakarken ben nasıl oldu anlamadan dudaklarımın üzerinde bir baskı hissettim.(tövbe🤫) Ve yine ben nasıl oldu anlamadan Colt bir anda üzerime çıkıp beni öpmeye devam etti. Ona karşılık vermeye başl-

ODANIN KAPISI KIRILIRCASINA AÇILDI. ALLAH KAHRETSİN. NE DİYCEZ diye düşünürken BİR ANDA odaya giren kişi mutluluk çığlıklarıyla geri çıktı.

Colt elini alnına vurmuştu. "K-kimdi?" diye sordum. "Jessie. İkiz kardeşim."

"NE?! SEN ŞAKA YAPIYORSUN. Geçen günkü partide ben full onunla konuştum." dedim. Yani şimdi bakınca Jessie ve Colt'un benzerliklerini anlayabiliyorum(sadece saçları aynı renk mesela şdmwğglwitpwlgpld).

"Basıldık." dedim gülüp. YANAKLARIMIN KIZARDIĞI UMARIM ÇOK BELLİ DEĞİLDİR.

"Yok yok Jessie mutlu bile olmuştur. Şu anda içeride ikimizin fanficini yazıyordur muhtemelen. Kendisi gay çiftlere kafayı takmış biri." dedi. YOKSA SONUNDA AİT OLDUĞUM AİLEYİ BULMUŞ MUYDUM?

"Annen ne diyor bu işe?" dedim. Anlayışla karşıladığını anlattı. Baya bir gülüşüp konuştuk. Sonra annesi akşam yemeği hazır diyince aşağı inip akşam yemeğini yedik. Eğlenceli bir akşamdı. Colt'un annesi evlerinde birkaç haftalığına kalabileceğimi söyledi ve bana göz kırptı.

Bana Colt'un babasının birkaç pijamasını verdi sağ olsun. Salondaki koltukta uyuyordum. Bu gece de böylece bitmiş oldu.

Derken... Colt bir anda gelip üzerime yattı.(😍😍😍😘💍) Tmm bölüm bitti hadi gidin artık.

YASAK AŞK - BİR BRAWL STARS ÖYKÜSÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin