Okul başlayalı 1 ay oluyordu ve Colt'la daha çok yakınlaşmıştık. Her gün okul bahçesinde beraber gezip konuşuyor, yemekhaneye beraber inip yemeklerimizi yiyorduk.
Tabii bunları yaparken benim eski arkadaş grubum bize rahat verir mi? Hep beni izliyorlardı. Cidden onlara inanamıyordum. Sadece mutlu olmak istiyordum.
-
Bir gün okul çıkışı, Colt ile okuldan çıkmış arabaların olduğu yere doğru yürürken Bibi önümüzü kesti.
Ağzında sakızını şişirip patlattıktan sonra "Demek artık çocuklardan hoşlanmaya başladın. Ne o Frank seni tatmin edemedi mi?" dedi.
Sinirlenmek istemiyordum. Bibi'nin bunları sadece sinirden söylediğini düşünmek istiyordum ve onun kalbini kırmak istemiyordum.
"Colt, gidelim." dedim ve Bibi'nin yanından sıyrılacakken Bibi kolumu tuttu.
Bir anda kızgın bir volkan gibi patlayıverdim. "Benden ne istiyorsun? Paramı mı? Al. Popülarite? Senin olabilir. Ne istiyorsun benden? Ne istiyorsunuz? Frank, Mortis, sen. Sizi atlattıktan sonra yeni hayatımı kurmaya çalışıyorum." dedim.
Bibi şoka uğramışken Colt kolumdan tutup Bibi'yi ittirdi ve yürümeye başladık.
Hiç konuşmadık arabama gelene kadar. Ona dönüp el sallayıp gülümsedim. O DA AYNISINI YAPTI. TANRIM KALBİM. HAYIR REZİL OLAMAM. İFADESİZ BAKIŞ. BİN ARABAYA BB.
Arabaya bindim. Colt camı tıklattı. Camı açtım.
"Ş-şey ımm.. Az önce Shelly aradı da beni davet etti. Gelebilir miyim senle?" dedi.
"Tabii ki, atla." dedim.
-
"Hey! Selam Colt. Selam Bull. Nabersiniz?" dedi Shelly mutlu sesiyle.
Colt, Shelly'ye kaygılı bakışlar atıyordu ama umursamak istemedim. Shelly bize güzel kurabiyelerinden yapmıştı. Kokusundan bile tanırım bu kurabiyeleri.
"Yaşasın!" diyerek mutfağa girdim ve kurabiyelerden yemeye başladım. Colt'a "Sen de gelsene, ablamın kurabiyeleri bir efsanedir." dedim.
Shelly geldi ve omzumu tuttu. "Bull sana bir şey açıklamamız lazım." dedi mutlu bir şekilde. Colt ise yanakları al al yere bakıyordu.
"Biz Colt'la çıkıyoruz."
|BUM
HADİ ŞİMDİ UYU UYUYABİLİYOSAN AMK KIZI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK - BİR BRAWL STARS ÖYKÜSÜ
HorrorBULL x COLT Yasak bir aşk ve aşılması gereken zorlukar şaka şaka ⚠️TAŞŞAK GEÇME AMACIYLA YAZILMIŞTIR⚠️