Efendim s e v g i l i m ?

162 15 16
                                    

Colt odada turlar atıp neden böyle bi şerefsizliği yaptığını anlatırken onu izliyordum.

"Aptal olduğumu biliyorum. CİDDEN MALIN TEKİYİM. Hislerini umursamadan ablanla çıkmamam gerekirdi. Özür dilerim, ciddiyim."

"Seni affedeceğimi düşündüren nedir anlamıyorum, Colt. Şu an bile ablamla sevgilisin ve bana gelip bu salakça bahaneleri sunuyorsun, aynı zamanda benden hoşlandığını ima ediyorsun. Beni rahat bırak artık."

Soğuk bir sesle verdiğim bu cevaptan sonra Colt biraz durdu ve ellerini yüzüne kapadı. Bir süre öyle kaldı ve düşündü sanırsam. Sonra yüzünü açtı ve bana baktı.

"Shelly ile ayrılırsam bana bir şans verir miydin?" dedi.

"Saçma sapan konuşma. Sen o gün Shelly ile çıktığını açıkladığın an dünya başıma yıkılmış gibi hissetmekten kendimi alamadım. SENİN DEDİĞİNE BAK. Cidden malın tekisin. Shelly senin gibi birini hak etmiyor fakat onunla çıkmaya devam edeceksin çünkü 'bin kimsiyi izmik istimidigim icin ininli ciktim' tarzı aptal aptal kelimeler sarf ettin. Ablamı asla üzme o zaman. Açık konuşmak gerekirse UMRUMDA BİLE DEĞİLSİN."

Bu cümleyi kurduktan sonra sanki omuzlarımdan bir yük kalktı sonra ona baktım. Yıkılmış gibi gözüküyordu. Üzgündü ve çaresizdi.

"Bak Bull.. Lütfen biraz da mantıklı yaklaşmaya çalış. Tamam belki yaptığımın mantıklı bi yanı yok fakat şu an şımarık bi çocuk gibi dav-"

Sinirden gülümsedim ve sözünü keserek "Sen cidden bunu mantıklı buluyor musun?" diyerek üzerine yürümeye başladım.

Sonunda duvarla aramda kaldığında duygusuz gözüktüğünü düşündüğüm gözlerimi ona diktim ve "Aptalın tekisin. Bana bulaş-" derken telefonum çalmaya başladı.

Arayan Bibi'ydi. Açtım ve Colt'un gözlerinin içine bakarak şu cümleleri söyledim.

"Efendim sevgilim?"

| off bu ne cok cringe nbr

sadece defne icin bi not:
pipi🤨

YASAK AŞK - BİR BRAWL STARS ÖYKÜSÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin