Selam. Ben Bull. Colt'un evinde kaldıktan sonra ne olduğunu merak ediyorsunuz, biliyorum.
Günlerimizi onun evinde mutlu bir şekilde geçirdik ve ben liseden mezun olunca bir ev aldım fakat beraber yaşamak için Colt liseden mezun olana kadar bekledik.
Colt liseden mezun olunca evlenmek için hazırlıklara başladık. Ve bugün evleneceğiz.
Çok heyecanlıyım. O kadar heyecanlıyım ki odaya giren Frank'i fark etmedim bile.
Bana elini uzattı ve dedi ki "Lütfen bugün tüm yaptığım şeyleri bağışla. Ve arkadaş olarak kalalım. Özür dilerim." Gözleri dolmuştu. Elini sıkmadım, ona sarıldım. Bi süre ne olduğunu anlamaya çalıştı sanırsam. Sonra o da bana sarıldı.
Kaç yıllık arkadaş sayılırdık. Gerçi beni arkadaşı olarak görmediğini biliyordum. Ama herkesin ilk aşkına veda etmesi gerekn bi zaman vardir😭🙁😲😢(allah kahretsin cok kotu LDÖAPDÖWPLDPWLS neyse arkadaskar anladınız siz yani.)
Frank'le ayrıldıktan sonra bana gülümsedi. Daha sonra bir anda ağlamaya başladı ve koşarak odadan çıktı.
Mortis de gelip özür diledi ve onunla da barıştım. Gelelim Bibi'ye. Mortis çıktıktan sonra odama o girdi ve bir anda yere çöktü. Bibi'yi tanırdım. Nasıl özür dileyeceğini bilemezdi.
"B-bull.. Ben çok--"
"Bibi." sözünü kesmiştim. "Biliyorum." diyip ona gülümsedim. O, yerden kalkınca onu da kucakladım ve "Teşekkür ederim." dedim. O olmasa Shelly'e bunu nasıl açıklayacağım konusunda hiçbir fikrim yoktu. Şaşırmıştı fakat bir şey demedi. Mutluluk dileyip odamdan ayrıldı.
İçimden sonunda diyip kendimi koltuğa attım. Kapı yine açıldı.
"Bu sefer kim?" diye döndüm.
Colt'tu. Bana gülümsedi. "Onlarla ne konuştun? Frank hala ağlıyor. Kocaman adamın içinden minik bi bebek çıktı yahu."
-
Sonunda evlenmiştik. Shelly düğüne gelip bize kızgın bakışlarını yollarken ona orta parmak çektik. Artık onun beni evden atmasının veya beni kardeşi olarak görmemesinin çok büyük bir şey olmadığını anladım. Çünkü yanımda Colt vardı.
| final gibi gözükse de değil arkadaşlar.
balayı için türkiye turu yapcaklar. ilk ayasofya camii'ne götüreyim diyorum ŞFÖAĞÖFĞALFĞAÖFĞSMFĞAMFĞÖS hepimiz hapse giricez amk PÖDAĞMFĞAÖFĞALXPKZPSLSPSKS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK - BİR BRAWL STARS ÖYKÜSÜ
HorrorBULL x COLT Yasak bir aşk ve aşılması gereken zorlukar şaka şaka ⚠️TAŞŞAK GEÇME AMACIYLA YAZILMIŞTIR⚠️