"Efendim sevgilim?"
Colt bi an durdu ve dudakları aralandı. "Ne?" diyebildi.
Bibi aşağıya gelmem hakkında bir şeyler zırvalayıp kapadı. Colt hala duvarla aramdaydı ve şok olmuş gibi gözüküyordu.
"Ne o? Sen sevgili yapabilirsin de ben yapamaz mıyım? Sana sonsuza kadar sana bağlı kalacağımı düşündüren nedir, merak ediyorum." dedim gülerek.
"A-ah Bull ben..." dedi. Biraz tedirgin gözüküyordu. Daha sonra güçlü bir şekilde beni ittirip kapıya yöneldi.
"Sadece kaçmasını mı bilirsin sen?" dedim alaycı bir tonla. Bana dönmeden "Evet, bugün yaşanan her şeyi unut. Bundan sonra da görüşmeyelim lütfen." diyip odadan çıktı.
Odadaki yatağın üzerine yattım ve ellerimle yüzümü kapadım. O Shelly ile çıkarken ben bu triplere hiç girmemiştim. Ona noluyordu?? Aptal diye geçirdim içimden.
Şoförümü aradıktan sonra da o sikik odadan çıktım ve aşağı kata inip yoluma çıkan herkesi ittirdim.
Bir ara Bibi kolumdan tuttu sanırım ama onu da ittirdiğimi hayal meyal hatırlıyorum. O lanet evden sonunda çıktığımda şoförümün çoktan gelmiş olduğunu görmemle açık olan arka camdan içeri atladım.
"Eve gitmek istiyorum." dedim ve şarkı açması için de bir şeyler söylediğimi hatırlıyorum.
En son hatırladığım arkada çalan Billie Eilishin bad guy şarkısıyla Colt'u düşünerek uyuduğumdu.
-
Uyandığımda evde değildim. Araba park halindeydi. Bu nedenle arabadan çıkıp şoförümün yanına gittim. Deniz kenarındaydık. Şoförüm Pam çok iyi bir kadındı. Sigarasını ağzına götürürken "Kim canını sıktı Bull?" dedi.
Pam küçüklüğümden beri şoförümdü bu nedenle onunla pek resmi konuşmazdık. İki yakın arkadaştan pek farkımız yoktu. Bana da bir dal sigara vermesini teklif ettim ama daha lisede olduğumu söyleyip kafama bir şaplak attı.
Bir süre konuştuk. Ona olanlardan bahsettim. Beni dinledi ve sadece "Kimi seviyorsan onunla ol. Hayat böyle şeyleri takmak için çok kısa." dedi.
"Hadi ama bu orta yaşlı kadının klişe laflardan başka diyeceği bir şey yok mu cidden?" dedim homurdanarak.
Kafama bi tane daha geçirip "Sen kime orta yaşlı diyosun lan. Anan orta yaşlı." demesiyle gülmeye başladık. O gece biraz daha konuşup denizi izledikten sonra Pam beni eve bıraktı. Sabah görüşürüz faslından sonra eve girdim.
Yorucu bir geceydi diye düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK AŞK - BİR BRAWL STARS ÖYKÜSÜ
HorrorBULL x COLT Yasak bir aşk ve aşılması gereken zorlukar şaka şaka ⚠️TAŞŞAK GEÇME AMACIYLA YAZILMIŞTIR⚠️