Pohled Itachi:
Už hrozně dlouho přemýšlím jak se tomu zmetkovi pomstit. Jak ho úplně znemožnit. Jak ho potrestat za to co dělá se Shiraki.
Napadla mě jen jedna věc zítra jde Shiraki s Peinem a Konan do deštné. Mohl bych Deidaru utrapit a mučit dokud se ti tři nevrátí.
Další den ráno kdyš byli všichni na misi a já zůstal s Deidarou sám v doupěti vrazil jsem do jeho pokoje jako velká voda.
Lekl se a chtěl se posadit a to se musí s bolestí podařilo. "Co máš s Shiraki? " nechave se na mě podíval. " No stejně by ti to řekl Hidan, miluji ji! ".
V sekund jsem ho držel pod krkem prirazeneho ke zdi " Za to budeš pikat, ale dám ti ještě jednu šanci či k ní cítíš?" zakňucel bolesti a s klidným hlasem řekl "Moje odpověď se nezmění".
Ja už mám teď slzy na krajicku a nevím jak tohle psychicky zvládnu. Já mám Deidaru fakt hodně hodně ráda.
Pohled Deidary :
Všechno mě hrozně bolelo. Doufal jsem že mi neudělá nic hrozného ale ještě víc jsem doufal že neudělá nic Shiraki.
Hrozně jsem se lekl když jsem ucítil jak mi ten zmrd sundával kalhoty. Takže mě chce znásilnit.
Začal jsem malem brečet protože jsem chtěl aby moje poprvé bylo se Shiraki ale naštěstí jsem si uvědomil že by mu to jen hrálo do karet.
Když mi ale rychle strhl boxerky příšerně mě začala bolet jizva na mém břiše. Slzy mi vtrhly do očí (no to mě už taky při psaní tohohle).
Začal mě tam dole dráždit "Máš poslední šanci aby změnil odpověď". Věděl jsem že tohle moje cest nikdy nedovolí a navíc mi ani smrt nezabrání ve vztah se Shiraki.
Jenom jsem zavrtěl hlavou.
Prosím domislete si jak ho znásilní protože kdybych to psala skončila bych v Bohnicích. Jinak mám v myšleno jak to dopadne. 😎 Tak to tipuji ještě tak na 7 dílů. 😋
Jinak chtěli by jste takové ostřejší akatsuki jednodilovky?
ČTEŠ
Nechci Se Vracet
AdventureCo se stane když se Irukova mladší sestra přidá k akatsuki? A co když se do jednoho zamiluje?Opustí svou vesnici navždy a nebo se jednou vrátí?