Pohled Deidary :
Sasori mi všechno dopodrobna vysvětlil. Ležel jsem vedle spící Shiraki. Sice už jsem nebyl v bezvědomí ale pořád jsem se nemohl hnout. Jen tak jsem tam ležel ( co jiné jsem měl taky dělat). Když začalo zapadat slunce já i Sasori jsme usnuli.
Vzbudilo mě pohlazení po tváři. Otevřel jsem oči nade mnou se skláněla Shiraki .Nic neřekla a dala mi pusu na čelo.
"Jak se cítíš?" zeptala se ." Nemůžu se hýbat mám rozbodané záda, rameno a břicho ale jinak je mi na 100% dobře. " "Promiň špatná otázka" Přišel k nám Sasori up doufám že neviděl tu pusu. "Jak je na tom? " položil svou první otázku a následovala spousta dalších.
"Je na tom dost špatně, bude moct chodit tak nejdřív za měsíc . A já vůbec nevím jak ho dostaneme zpátky do doupěte!" dořekla a málem se rozplakala. "Budeme muset něco vymyslet musí být způsob jak se odtud dostat " řekl klidně Sasori a odešel.
Pohled Shiraki :
Zůstala jsem tam sama s Deidarou. Odkryla jsem deku a chtěla sundat obvazy na jeho břiše. Položila jsem mu ruku na břicho a chytla konec obvazu.
Lekla jsem se protože mě chytil za ruku . Přitáhl si mě k sobě. Dal mi pusu nejprve jednu pak se odtáhl a čekal na moji reakci. "Co to děláš Sasori nás uvidí ?"
"To je úplně jedno" " Ale mě ne" Sundala jsem mu obvazy a vyčistila rány. "Jak se odsud chcete dostat s takovým břemenem jako jsem já?" Dalo jsem pusu , usmála jsem se a řekla "Nejsi v žádném případě břemeno, navíc Sasori a já něco vymyslíme . Když byl ( na to v jaké situaci jsme byli) dobře ošetřený přikryla jsem ho přikrývkou. Ještě jsem mu dala pusu .Otočila jsem se a začala jsem se červenat jako ještě nikdy předtím . U vchodu jeskyně stál
on všechno viděl úplně ale jako úplně. " Tak jo jdeme my dvě holubičky Pein má celkem nervy" řekl až moc úchylně Hidan . Tak aspoň něco.
Tak jo ahojky. Tenhle díl je takový kratší a úplně o ničem ale snad se líbil. XDDD Jinak moc díky za všechnu podporu těch pár lidí co tenhle nesmysl čtou. A ještě do konce týdne nová knížka.
ČTEŠ
Nechci Se Vracet
AventuraCo se stane když se Irukova mladší sestra přidá k akatsuki? A co když se do jednoho zamiluje?Opustí svou vesnici navždy a nebo se jednou vrátí?