Pohled Deidary :
"Tofle mě nikdy nepřestane udivovat!" konečně něco co mi zvedlo náladu .Shiraki je jediný člověk na světě který uznává moje umění. V duchu jsem si začal říkat že jsem na ni udělala dojem.
Skočil jsem na umění a podal ji ruku. Chytla ji a přitáhla se ke mě. Chtěl jsem ji obejmout ale ona sebou škubla málem spadla. Přitáhl jsem ji rychle k sobě. "Všechno v pořádku ?" "Když jsem s tebou tak je vždycky všechno v pořádku!". Chytla se mně kolem pasu. Pustil jsem ji a velká bílá "sova" se vznesla.
Začal jsem být na pochybách když jsem ji držel cítil jsem něco víc , je pro mě dražší než cokoli na světě. Mám ji dokonce radši než moje umění. vždycky jsem myslel že nejvíce miluji svoje umění."Co se ti zase nezdá" "Já....nic všechno je v pořádku nic" položila svojí ruku na moje rameno.
"Deidaro něco ti je a neříkej že je vše v pořádku když jasně vidím že není. Deidaro znám tě celkem dlouho ne tak dlouho jak bych si přála ale už je to nějaká doba. Znám tě dost dobře na to abych věděla že tě něco trápí!"
" To není tvoje starost " "To si nemyslím" otočila mě tak že jsme si viděli přímo do očí ( Ano jsme stejně vysocí ). "Miluji tě Deidaro"vykřikla a začala plakat. Odejmul jsem ji a přitáhl ji tak že se naše rty spojily. Pustil jsem ji a řekl "Já tebe taky"
ČTEŠ
Nechci Se Vracet
AventurăCo se stane když se Irukova mladší sestra přidá k akatsuki? A co když se do jednoho zamiluje?Opustí svou vesnici navždy a nebo se jednou vrátí?