House of Cards-Jeon Jungkook-Part 1

60 1 0
                                    

"Dance of cards"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Dance of cards"

Noć je već odavno ovladala Seulskim nebom, što je nateralo da ulična svetla zasijaju u potpunom sjaju i mnoga zabavna mesta ispuni osmehom mladih, ali isto tako, ta noć je donela mnoge pobede koja je, čoveka koji je do sada vodio tipičan rutinski život, podigla na rank milionera, i gubitci koji su najprofitabilnije ljude bacili na prostački štap. U ovoj igri, tačnije spletu nekoliko igara, sve je to zavisilo od jedne karte, a čovek koji je držao ovu kuću od karata, je bio onaj koji je držao konce njihovih života u rukama. Ali, koliku opasnost je držao taj kovrdžavi crnokosi čovek, sa tamnim očima čiji je pogled unosio strah i trepet, u kežual crnom odelu koji je savršeno iscrtavao svaku liniju njegovog tela, znali su ljudi koji su svake večeri kročili halama ovog ogromnog kazina koji se nalazio na samom kraju grada.
I ti se večeras nalaziš ovde. Ne kao igrač, niti kao njegova marioneta, već osoba koja će poseći sve te konce koje trenutno drži, kao i to da ćeš razbiti njegovu zastrašujuću auru. Od malena si mrzela zlo i štetu koje to zlo čini zbog čega si odlučila da postaneš detektiv koji promišljeno i lukavo obavlja svoj posao.
Trenutno sediš za jednim od stolova ispijajući viski, dok pomno posmatraš svaki deo ovog kazina. Ali, to posmatranje te je ubrzo smorila pa si odlučila da posmatraš tok igre na stolu za kojim se nalaziš, a to je bio poker. Igra koja ti je veoma poznata i koju igraš bez ikakvih problema. Igra u kojoj onaj koji ima najjaču ruku je onaj koji ima Asa,Kralja,Žandara,Kraljicu i Pik Desetku. Diler je igračima podelio po dve karte koje su u pokeru poznatije kao Hole Cards, nakon kojih su igrači iz špila koji je diler rasterao na sred stola, uzeli pet karata i od njih napravili kombinaciju koja predstavlja jačinu njihove ruke. Izrazi lica igrača su ti bili i više nego jasni da bi prepoznala o kojoj je jačini reč.
Fold!
Nervozno je rekao igrač koji je bacio karte na sto i besno odšetao od stola.
Ima li da još neko želi da ode iz igre?
Upitao je diler kako bi se uverio da može da podeli žetone. Naravno, kao odgovor je dobio tišinu, što mu je dalo znak da lagano može pripremiti hrpu žetona koji su bili uredno poređani u kutiji.
Bet! Ulažem 40 žetona!
Rekao je visoki prosedi muškarac, nakon što je diler pored njega stavio 40 žutih žetona, koji su predstavljali vrednost od 20.000 dolara. Po načinu pokreta moglo bi se reći da ovaj čovek ima prevelikog znanja što se tiče sveta pokera. Ostala tri igrača, koja su po izgledu, mlađa od njega, takođe su uložili isti ulog, nakon čega je diler na stolu priložio pet karte koje igrači mogu jasno da vide, a kasnije i iskoriste. Od tih pet karata, diler je izdvojio tri, a jednu, blago rečeno spalio, što je označilo novu rundu betovanja. Vreme je prolazilo a kombinacije igrača su se smenjivale s vremena na vreme. Iako je prosedi čovek izvlačio kombinacije koje su bile srednje jačine, preokret koji se desio je, pored ostala tri igrača koji su imali malo jaču kombinaciju, šokirao i tebe. Taj prosedi čovek je nekako prineo pobedu u svoje ruke i time duplirao svoje, već ogromno bogatstvo, nakon čega se pojavio on. Crnokosi kovrdžavi čovek, tamnijih očiju. Što se izgleda tiče, moglo bi se reći da je izgledao poput najdivnijeg anđela, što je nateralo da sve oko tebe stane na trenutak. Na sreću, svest koja ti uzastopno govori da se ne upuštaš u igre đavola koji, radi svoje koristi, manipuliše sve što mu padne pod ruku. Pored ovog ogromnog kazina, punog muškaraca u elegantnim odelima, kao i ženama u raznim duhim haljinama koje su dodavale još veći sjaj njihovoj lepoti, pod njegov uticaj, pao je čitav sistem grada, a možda čak i same države. Dok je, sa širokim lažnim osmehom na licu razgovarao sa večerašnjem pobednikom, i dalje si sedela za tim istim stolom posmatrajući halu, ali više si posmatrala njega i njegove pokrete koje je mahinalno pravio tokom razgovora.
Hvala gospodine na večerašnjem dolasku. Vidimo se nekom drugom prilikom.
Rekao je Jungkook, dok se pozdravljao sa prosedim čovekom, koji je nakon pozdrava kulturno otišao,a preostala tri igrača su otišli na drugu stranu hale kako bi našli idealnu igru u kojoj bi mogli da ostvare svoju pobedu, ostavljajući tebe, sa ovom tihom zveri.
Izvinite, nisam Vas primetio mlada damo.
Rekao je Jungkook pomalo zbunjeno što je ugledao, za njega misterioznu devojku koja na sebi ima crnu dugu haljinu, ali ipak toliko usku koja je ocrtavala tvoju savršenu liniju, na šta je došetao do tebe i isturio ruku napred.
Ja sam Jeon Jungkook. Vlasnik ovog kazina.
Naravno, njegov ceo identitet je tebi bio nadaleko poznat, ali pošto je ovo igra u kojoj moraš sabotirati jednog od najvećeg manipulatora igre,odlučila si da i ti malo zaigraš i time ovo dosadno detektivsko veče pretvoriš u zabavu. Na svom licu si formirala široki osmeh i ustala kako bi se rukovala.
Baš mi je drago. Ja sam Y/N.
Nakon lažnog upoznavanja, tišina, u kojoj se mogla osetiti mala doza napetosti, vladala je među vama, dok on nije odlučio da je prekine.
Hm, primetio sam da niste igrali igru.
-Nisam, jer mi sami igrači nisu bili zanimljivi.
Izraz na tvom licu je bio i više nego jasan.
Pa, da li ste raspoloženi da odigrate jednu partiju pokera sa mnom, madam?
Upitao je ispružavši ruku koja je pokazala prema stolu. Ipak, radi se o nekome ko manipuliše velikim spletom igara, ali igra sa ovim čovekom zvučala ti je kao veoma primamljiv izazov kao i dobra etapa u kojoj ćeš moći saznati dosta o njegovim strategijama i planovima.
Zašto da ne?

Kpop ImaginesWhere stories live. Discover now