House of Cards-Jeon Jungkook-Final

33 1 0
                                    

Ali ako ja pobedim, predaćeš se rukama zakona

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ali ako ja pobedim, predaćeš se rukama zakona.
Kada si ti, po kezu koji ti se nalazio na licu, svoj veoma očigledan uslov postavila toliko cinično da se izraz lica, do sada samouverenog i neustrašivog manipulatora svake igre u kojoj karta vodi glavnu reč, promenio u izraz besne zveri koju su naglo prekinuli u njenom zimskom snu.
Znači tako, draga Y/N?
Ova misao mu je prostrerila njegovim umom dok je njegov pogled,iz kojeg je ispoljavala samo pohlepa i bes, odmeravao tebe i tvoje pokrete kao zver dok na svom planu traži najpogodnije mesto za početak masakra.
Um, kada mislite da počnemo?
Upitala si dok si olovku koja se, igrom slučaja našla na stolu, tiho udarala o isti, što je nateralo da se aura Jungkook-ovog besa još više raširi. Bez ikakve izgovorene reči je na stolu između vas rasporedio pet potrebnih karti.
Pošto ovde nemamo ni žetone a izgleda ni novac, igraćemo tako da ako jedno od nas dvoje ima sve tri bolje ruke od drugog, taj pobeđuje.
Na šta si samo nabacila svoj osmeh koji je bio poput čistih bisera.
Meni je apsolutno svejedno.
Dodala si na šta je Jungkook pripremio karte.
Bet!
Rekao je dok je čudnim izrazom lica posmatrao svoje karte. Što se tvoje ruke tiče,tu su se nalazile karte srednje jačine, na šta si samo i ti pokrenula bet. Karte ste položili na sto i po realnim pravilima igre, prva runda je dovela sreću na tvojoj strani. Naravno,to si, blago rečeno 'proslavila' bez ikakve reakcije, jer tvoje nereagovanje je baš to što njega izbaci iz samog takta. Ali, nije kao da to nije davalo ikakav efekat i ranije. Ovaj čovek, do skoro čovek koji je vukao konce svih igara u kojima su karte vodile glavnu reč, a sada besni poput zatvorenog lava, bio ti je poznat i ranije.

-FLASHBACK-
Školsko zvono čiji zvuk svakog učenika iritira do te mere da mu ubije volju za život, kao i grupice devojaka koje može svako videti od jednog do drugog kraja hodnika kako vode razne tračeve o osobama koje su u svakom pogledu bolji od njih, kao i grupice likova koji stoje pored svakog ormarića i odmeravaju svaku devojku koja prođe jeste da se trenutno nalaziš u srednjoj školi. Kao u većini filmova, uglavnom su glavne uloge neko ko je povučen i ćuti dok ga svako gazi dok mu ne prekipi, već si bila, blago rečeno, ženski intelektualac zbog kojeg su devojke odmah navlačile prve naznake mržnje, a dečaci kompleks zbog razloga što nisu mogli da te imaju kad god su to oni to želeli. Među njima je bio i Jungkook. Tipičan tatin sin koji je uvek ponižavao slabije od sebe i lomio srca mnogim nedužnim devojkama. Doduše, vi ste jedno za drugo bili samo poznanici dok se nije u školskom hodniku desila neka tuča.
Buka dece koja je bila okupljena i napravila ring oko kruga ti je privukla pažnju, što je nateralo da došetaš do istih i vidiš šta se dešava. Naravno, u duelu su bili Jungkook i siromašan lik kojem ništa nije preostalo sem da uči i trudi se za sebe. Pošto si jedna od onih koja ne ćuti na nepravdu, bez ikakvog oklevanja si prišla njima i već raskrvarenog lika odvojila od alarmantno besnog Jungkook-a kojeg si, rukama ga hvatajući za kragnu podigla s poda, kao i sada, njemu uputila hladan pogled, nakon čega je tvoja ruka ošamarila njegov obraz.
Ovo ti je za nauk da ne smeš da ponižavaš slabije od sebe jer zbog te slabosti nisu krivi.
Odvojila si svoje ruke od njega, okrenula svoja leđa i uputila, ka samo tebi poznatom pravcu dok su iz njegovih usta izlazile samo pretnje.

-END OF FLASHBACK-

Izgleda da su bili u pravu kada sve što je pokvareno može da se popravi a samo pokvaren čovek ne može.
Rekla si dok si i dalje držala moton izraz lica koji mu je spaljivao svaki živac koji su ga, bar donekle, držali strpljivim.
Kao i tvoja nemost i tvoja drskost draga Y/N. Još pamtim taj dan kada si me osramotila pred celom školom i da si se, izuzev mojoj imućnosti, pokačila sa mnom.
Možda je istina da je to stvar koja je njegove ruke oduvek vezivala, ali je to donekle i stvar zbog koje si njegovom oku oduvek bila privlačna. Tačnije, ti si za njega karta koja bi mogla da mu donese ogromnu korist, a tako neosvojiva.
Drugi Bet!
Pokrenula si drugi krug igre koji je tekao, na prvi pogled normalno, međutim napetost u Jungkook-ovim venama je rasla da se čak i aura iste odrazila na atmosferu koja je, zbog tvog izraza, bila potpuno monotona. Složila si kombinaciju svoje ruke koja je, ne znajući,bila zapravo najjača u igri, dok si primetila kako se na Jungkook-ovom licu ocrtao kez u kojem se prelamaju note sreće i zla.
Postavili ste svoje ruke na sto i tek si tada shvatila da si osvojila ovu igru i da se pobeda osmehnula tvojoj strani. Dok je on i dalje parao od besa, izvadila si pištolj koji se nalazio skriven iza haljine i uperila ga ka njemu, sa sada izrazitom ozbiljnošću.
Ruke u vis.
Odjednom, kao da je postao beživotna lutka koja je gledala u pod.
Jel ti mene čuješ?
Upitala si malo oštrijim tonom. Reakcije nije bilo.
Šta izvodi?
Pomislila si u sebi, dok si i dalje ostajala bez ikakve reakcije pa si odlučila da mu postaviš lisice dok Jongin sa ostalim detektivima kao i jednom patrolom policije polako približavali ka njegovoj kući, čije karte su polako već krenule da gube svoj uticaj i polako se, jedna preko druge, taložile na dnu. U trenutku kada si drugi deo lisice trebala staviti na njegovog drugoj ruci, desilo se nešto što si i najmanje očekivala. Pištolj koji se nalazio u tvojim rukama našao se odbačen na podu, lisica koja je trebala u potpunosti da onesposobi pokrete njegovih ruku, to nije uspela, a ti si se našla na podu, a Jungkook iznad tebe vidno besan,kako drži pištolj prislonjen na tvoje čelo.
I?Šta sad?
Upitala si i dalje koristeći svoju monotoniju koja je njegovu bes oterala do maksimuma. Možda jeste da si Jonginu rekla da dođe za oko  tri sata , ali tvoja intuicija kao i brza pobeda je samog Jongina i ceo odred digla na noge pa njihov dolazak deli samo par kilometara, kao i Jungkook-a da nešto uradi. Očekivala si i metak,kao i par šamara koji bi tvoje lice prebacivali sa jedne na drugu stranu, pa čak i najgore mučenje,ali osetila si njegove usne boje vina kako agresivno ljube tvoje. Jeza i šok su, poput munje, zajedno prošli tvojim telom, zbog čega si Jungkook-a refleksno odgurnula rukama i dotrčala do pištolja koji si ponovo uperila ka njemu.
Kao i tada zar ne?
Upitao je Jungkook dok je sporim, ali vrebajućim koracima išao ka tebi.
Da, kao i tada. Uvek i zauvek. Na zlo nikad nisam ćutala i niti ću.
Odgovorila si iako je odgovor bio već odavno poznat. U trenutku kada je između vas bilo samo par milimetara, zvuk sirena kao i čvrstih koraka su već dali znak u pozadini, što je tebi dalo znak da dopustiš kartama da završe svoj pad.
Jeon Jungkook, ruke u vis!
Rekli su policajci koji su držali pištolje uperene ka njemu, kao i ti.
Ne verujem da sam ja taj koji je doživeo a i prouzrokovao pad ovako jake karte.
Rekao je Jongin koji je sa pobedničkim izrazom lica stajao ispred naoružanih policajaca. Jungkook je nabacio slabašan kez i podigao ruke u vis, nakon čega su mu se lisice našle na rukama. Zajedno sa policajcima, Jungkook-a ste izveli iz kuće i uveli u auto.
Dobro obavljeno kao i uvek Y/N.
Rekao je Jongin sa ponosom i srećom koja se mogla osetiti u njegovom glasu.
Znaš me. Ako je određeno da sam ja ta koja mora da sruši karte, srušiće ih.
Prebacila si svoj pogled na mesečinu koja je na letnjem vedrom nebu imala predivan sjaj. Ovo je vreme kada se u ovom gradu polako vraćaju mirne vibracije zbog koje će mnogi ljudi moći mirno da ostvaruju svoje milionske snove. Ovo je veče kada si spasila mnoge ljude od bankrota kao i prevelike zamke i sebe od loše ljubavne priče.

THE END

AU: Želite li drugu sezonu?🤔

-Andjela 🥀

Kpop ImaginesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora