House of Cards-Jeon Jungkook-Part 3

28 1 0
                                    

Izgleda da smo stigliRekao je Jungkook,dok je njegov pogled i dalje bio prikovan za prozor,u trenutku kada je auto stao

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Izgleda da smo stigli
Rekao je Jungkook,dok je njegov pogled i dalje bio prikovan za prozor,u trenutku kada je auto stao. Čovek koji je stajao ispred velikih vrata, čija je pozadina vodila u dvorište u kome se nalazila velika kuća obložena belom fasadom, sa ponegde plavim tonovima kako bi razbilo tu belu montoniju,otvorio je vrata limuzine iz koje ste upravo izašli. Jungkook je istog sekunda namerno ispustio čašu, koja je sada upravo pretvorena u nekoliko delića polomljenog stakla, kao i njegova pobeda koju si mu vrlo rado uskratila. Likovi koji su te pod punom prisilom naterali da uđeš u auto, čekali su trenutak da njihov šef, protiv kojeg si upravo pustila konce zavere, samo klimne glavom.
Ne trebate je držati. Nasilje ne liči na nas
Cinizam koji u tebi podiže nivo besa, osetio se u njegovom glasu. Sa prevelikom dozom šarma, čiji je eksplicit bio itekako vidljiv, pružio je ruku napred.
Gospođice Y/N, dobrodošli u vilu Jeon-ovih
Samo prezime Jeon tebi je predstavljalo nešto čega se treba itekako gaditi. Svoju majušnu, ali ruku koja ima tako veliku rukovodilačku moć, položila si na njegovoj, i svoje noge, koje su na sebi imale crne cipele sa štiklom, koja je izražavala tvoj neustrašivi stav, spustila na zemlji. Njegov pogled, na kome se mogao videti itekako ciničan kez, držao je na tebi. Vrata su polako krenula da vam oslobađaju put,prema kome ste se naravno i uputili. Betonska staza koja je pored svojih krajeva imala ruže koje su ispuštale itekako divan miris, mada atmosfera koja je neprestano vladala oko tebe i Jungkook-a, ne bi se mogla nazvati "prijatnom". Vaša kratkotrajna šetnja završila se onog trenutka kada je Jungkook stao ispred vrata i povukao kvaku istih, nakon čega ih je široko otvorio. Odmahnuo je glavom likovima koji su stajali iza vas, na šta su oni uzvratili isto I svoje noge uputili ka, tebi baš i ne tako poznatom pravcu. Stajali ste tako još koji trenutak dok na svojoj ruci nisi osetila bolan stisak zbog kojeg su sekunde falile da tvoje usne ispuste vrisak, umesto čega si samo stisla zubima. Povukao te je za ruku i uveo u unutrašnjost kuće koja se nije mnogo razlikovala od spoljašnje estetike iste. Svoju ruku je privio ka sebi, dok je njegov ciničan pogled i dalje, poput pištolja, držao uperenim ka tebi. U tebi su se već javila mnoga pitanja na koja nisi, pored toga što si detektiv koji od miša uspe da napravi slona i time dođe do ključnog traga,uspela naći odgovore na ova pitanja. Mada, to nije značilo da odgovori neće doći kasnije. Bez ikakve reči vas je odveo u jednoj velikoj prostoriji, koja je po raskošnom uređenju već asocirala na veliki dnevni boravak. Polako si zalazila u svaki ćošak istog, ali stvar koja je tvoje oko itekako zapazilo, bio je jedan veliki sto na kome su se nalazile karte koje su bile razbacane preko cele površine istog. Mislim da su pitanja koja su ti se vrzmala u glavi još koji trenutak, polako počela da pucaju sa odgovorima koje si upravo našla.
"Kuća od karata" to je nešto što je glavna asocijacija ove kuće.
Rekao je Jungkook dok je čvrstim koracima odlazio ka stolu, pored kog je stao i sa kog je uzeo nekoliko karata, što ti je već ukazalo na to da je tvoja otmica zapravo poziv na revanš.
Hoćeš revanš zar ne?
Upitala si dok si na tvom licu nabacivala osmeh u kojem su se prelamale note sarkazma i cinizma.
Znao sam da je tvoj koeficijent inteligencije nenadmašiv, ali do te mere da me neko provali, ne bih mu verovao. Apsolutno sam šokiran, a pomalo i zadivljen.
Odgovorio ti je dok je zamahivao rukom u kojoj su mu bile karte, a njegova ekspresija na licu je i uvereno potvrđivala njegovu šokiranost.
Hm, izgleda da ti mene znaš od ranije, Jungkook.
Pa, bilo je i tako. Sa jedne strane, koja je tebe njemu predstavila kao opasnu pretnju koju ne može izbeći, sa druge strane, predstavljala si mu i savršenstvo koje nije uspeo da dobije kad je to i poželeo.
Neću pitati otkud, kada znam da i to znaš. Ti si bila ta koja je našla putanju broda koji je išao ka Japanu u kome je bilo na tone droge,Hah. Uništila si udvostručenje mog bogatstva.
Na šta si ponovo nabacila svoj ciničan osmeh, dok si uzimala karte sa stola.
Možda i ne bih da si taj novac zaradio, recimo time što si uložio u nekoj dobrotvornoj firmi?
Bes koja je polako počela da ključa u njegovom venama, sprečila ga je u odgovoru, koji bi možda uspeo da poklopi tvoje, već unapred spremne argumente.
Pa, da. Želim revanš, ali nagrada nije ovde novac...
Tenzija, koja je tiho vladala između vas, njegovom neizrečenom ponudom je polako počela da povećava svoj intenzitet,kao što je razbila i veliku dosadu.
...Već beneficije poput toga da ako ja pobedim,razbićeš svaku sumnju o meni i praviti se da me ne znaš.
Prevelika doza samouverenosti se osetila u njegovom glasu, na šta si se samo nasmejala.
Okej. Ali, ako ja pobedim,predaćes se rukama zakona.
Znači tako, draga Y/N?

AU: Pa koji vam je trenutno omiljeni imagine iz knjige?🤗

-Andjela🥀

Kpop ImaginesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora