Love Shot-EXO Kai-One shot

56 4 1
                                    

Na na na na na

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na na na na na... it's the love shot
To su bili stihovi pesme koja je celo veče obavljala svoj obrt tokom večerašnje zabave na kojoj se trenutno nalaziš. Muzika sa laganom melodijom, hrpa ljudi odevenih u svečanim krpicama koje su isticale njihovo bogatstvo i bonton kao i čaše viskija,raznih koktela,vina i šampanjaca koje su nonšalantno držali u njihovim rukama, asocirale su na to da se trenutno nalaziš u jednoj ogromnoj sali u kojoj se večeras održava jedna veoma važna svečanost. Ali, ti veštački osmesi koji su veoma primetno ocrtavali lepe konture lica su zapravo pokriće jedne velike tajne koju u ovoj prostoriji zna samo nekoliko vas. Tajna koja svakog časa može osvanuti na belom platnu i ovo veče dovede do kolapsa. Mada, o kojoj je tajni reč? Otkriće vam sami akteri ove priče.

Sa crvenom dugom haljinom koja je padala do samog poda, i čašom šampanjca čije si gutljaje ispijala sa vremena na vreme, trenutno stojiš u jednom uglu sale dok vodiš razgovor sa jednim od najvećih preduzetnika Južne Koreje Lee Soo Man-om koji je i organizator ove svečanosti povodom 30 godina postojanja njegove kompanije na kojoj leže mnoge generacije KPOPa.
Y/N, mnogo mi je drago što si prihvatila poziv za ovo veče. Sve se promenilo otkako si napustila SM.
Rekao je sa osmehom na licu u kome su se prelamale note nostalgije. Da, i ti si bila nekada član SMa kao jedna od solo pevačica sa anđeoskim glasom čiji su vokali osvajali mnoge dvorane i pozornice, kao i srca mnogih ljudi. Međutim, sva ta idila je pala u vodu onog trenutka kada si napustila tu kompaniju koju si napustila ne samo zbog jednog, već milion razloga. Jedan od njih je naravno bio kriterijum samog Soo Man-a koji je iz tebe crpio poslednji atom snage i zaradio brdo miliona kao i saznanje da je SM samo maska onoga šta on radi, a pravi razlog je bio on..Kim Jongin, u pevačkom svetu poznatiji kao Kai. Neko ko je u početku tvoje poslednje dane u SMu održavao koliko toliko podnošljivim, ali razlog zbog kojeg ti je pomagao, jeste kako bi srušio tvoju slavu, kao i prezime tvoje porodice, ali si svojim napuštanjem to uspela da sprečiš. Da, večeras je i on tu ali ne sam. Već sa celom grupom koja je poznata pod imenom EXO. I ta grupa iza sebe krije ogromnu tajnu. Ona nije obična kpop grupa za kojom se čuje vrisak mnogih devojaka čiji su mozak mediji preokrenuli za 180 stepeni , već zapravo mafija koja nije znala za reč "milost". Razorili su mnoge srećne porodice, ubili mnoge nedužne duše, slomili srca mnogih anđeoskih devojaka, kao i snove mnogih ljudi. Pa, kako priča nailazi nisi ovde bez razloga. Ovde si kako bi prekinula lanac tog zla i time sačuvala mnoge živote.
I meni. Nekako, vratila su se mnoga sećanja. Što dobra što i loša. Nadam se da ste se nakon samoubistva Jonghyuna bar malo opametili, ili čekate da se nešto baš ogromno desi kako bi uspeli u tome?
Upitala si sa malom dozom cinizma u glasu što je Soo Man-a zaustavilo u nameri da uzvrati argument, koji, verovatno nije ni imao. Tvoje oči su na trenutak bacile pogled preko cele sale i primetila si da je Kai večeras tu. Na sebi je imao odelo boje krvi koje je savršeno isticalo njegov savršen izgled, zbog kojeg je malo falilo da oko tebe sve stane, ali tvoje misli su uvek radile brže od srca što te je sačuvalo u krugu realnosti.
Mlada damo, moram sada ići. Nadam se da ćemo imati neke saradnje sa vašom filmskom produkcijom.
Klimnuo je glavom u znak pozdrava i svoje noge uputio ka strani sale koja te i nije baš zanimala, dok si tu i dalje stojala posmatrajući Kaia kako vodi, po njegovom izrazu lica, pozitivan razgovor sa svojim kolegama. Njegov zanosan pogled je ubrzo završio na tebi.

Evo ga ovaj se opet nešto zaneo hahaha.
R

ekao je Sehun koji se,blago rečeno valjao od smeha.
Čoveče, kako je lepa.
Rekao je Kai potpuno očaran tvojom lepotom.
I?Nećeš valjda da odeš do nje ko i svaku koju vidiš?
Upitao je Baekhyun koji je držao pogled u telefon, međutim, Baekhyun je dobio itekako potvrdan odgovor pre samog pitanja. Kai se već našao ispred tebe, sa pogledom koji te je odmeravao od glave do pete.
Dobro veče mlada damo.
Nakon čega si skapirala da se upravo našao ispred tebe, na šta si ispružila ruku napred, na šta je to uradio on i rukovali ste se u znak nekog ponovnog susreta.
Dobro veče, Kai.
Rekla si sa lažnim osmehom na licu.
Nisam te video, ima 5 godina. Drago mi je što si uspela u filmskoj industriji.
Rekao je dok je i dalje držao pogled odmeravajući te istim. Pošto je njegov prilaz bio i više nego pun pogodak za kraj njegovim zlodelima, odlučila si da ovo klasično elitno veče pretvoriš u zabavu.
I meni, što si sa svojim bandom uspeo u tako gadnoj industriji. Pa, šta kažeš da malo izađemo na čist vazduh?

Note dosade su se ocrtavale na tvom licu, a on je, kao šlag na torti izlazak prihvatio bez problema, nakon čega ste se našli na balkonu, koji je imao ogradu koja je svojim stilom odisala estetikom, a u svežem vazduhu su se već mogle osetiti prve čari jeseni.
I dalje si najlepša.
Rekao je blago ugrizavši svoju donju usnu.
Prošlo je brzo ali ipak se i dalje čini kao večnost. Prošlo je dosta vremena otkako nisi okusila njegove usne i čula njegov lep glas, ali ne možeš preći preko zla i nepravde. U sebi si bukvalno odbrajala njegove poslednje sekunde života.
Jel?Moram priznati da si se i ti dosta prolepšao.
Udelila si mu kompliment čisto kako bi probudila tenziju pred sam kraj, na šta ti se približio do te mere da vas je delilo samo nekoliko centimetara.
Ta kosa, iz svetlo smeđe, poprimila je crni sjaj.
Prstima je uhvatio tvoj pramen.
Parfem si promenila. Nije ovo orhideja sa notama cimeta.
Njegovi prsti su se već našli na tvojim usnama.
Pitam li se, da li je ove usne neko okusio nakon mene?
Odgovor je,naravno,bio odričan. Zbog filmske karijere koja je bila san od kako je tvoj um shvatio da postoji, nisi imala vremena, a ni interesovanja za ikakvu vezu.
Hm, koliko je devojaka probalo ove usne nakon mene?Verujem, previše jer si ti jedan običan gad. Gad, koji pevačkom grupom krije svoje zlo. Zlo koje je mnoge srećne porodice razorilo...
Na šta je samo stajao i slušao šta pričaš jer si ti i dalje bila osoba kojoj nije imao načina na kojem bi mogao da ti se suprotstavi.
...Zlo koje je odnelo živote mnogih nedušnih duša, zlo koje je lomilo snove mnogih ljudi, kao i srca devojaka, pa se pitaš, zašto sam otišla?
Ton tvog glasa je zvučao potpuno normalno, ali prošlost koja je svoju traku počela da odvija u tvojoj glavi,pokušavala je da te uneravnozeži.
Otišla sam kako ne bih bila još jedna u nizu koja spaja komadiće svog nežnog srca i kako ne bih gledala razor svoje porodice koja je planine pomerila kako bih došla do uspeha.
Pištolj koji se nalazio ispod postave tvoje haljine, sada se već našao na njegovom levom krilu, čekajući trenutak da okonča njegov život.
Kai, da li ti je ovo trebalo?
Iz njegovih ustiju nije izašla ni reč, već je samo obavio ruku oko tvog struka, kako bi te još više približio ka sebi.
Ako je ovo moj kraj, mogu li učiniti nešto pre nego što moje lice postane izbrisano sa lica zemlje?
Na šta si potvrdno klimnula glavom. Ubrzo si osetila mekan poljubac na svojim usnama, koji si uzvratila, blago rečeno, bez ikakve prisebne kontrole. Prstom si povukla okidač, nakon čega se njegovo telo ubrzo našlo na podu, a ti svoje noge polako uputila ka ulazu sale.
It was a shot of love...

AU: Hm, kako vam se čini EXOv One Shot sa vajbom Love Shot ere?Želite li još EXO imagine-a?🤗

~Andjela🥀

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 17, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kpop ImaginesWhere stories live. Discover now