House of Cards-Jeon Jungkook-Part 2

32 1 0
                                    

Zašto da ne?Kao odgovor si dala pitanje koje mu je dalo do znanja da je i više nego potvrdno, dok si i dalje držala široki osmeh koji je dobro ocrtavao konture tvog lica

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zašto da ne?
Kao odgovor si dala pitanje koje mu je dalo do znanja da je i više nego potvrdno, dok si i dalje držala široki osmeh koji je dobro ocrtavao konture tvog lica. Ponovo si sela na istoj stolici, za istim stolom, šta je uradio i on, ali sa strane naspram tvoje, što je bilo pogodno za uvid u njegove radnje tokom igre. Jungkook je uputio pogled dileru, na šta je diler samo klimnuo glavom i pripremio špil karata, kao i žetone. Pored toga, diler vam je podelio dve karte, a rasterao ostatak špila kako bi ste od njih napravili najbolju moguću kombinaciju. U tvojim rukama su se nalazili Pikov As i pikova desetka, što je i samo po sebi, ubistveno za neprijatelja ako, u kombinaciji sa onih pet kojih izvučeš budu dobre karte. Laganim pokretima si uzela pet karata. Svaku od njih si brzim pogledom detaljno proučila i da je ovo dobar početak za tebe,ali to je znak da ne smeš da se zaletiš, jer svaki bet donosi drugačiju kombinaciju.
Imala si trefovog žandara,hercovu kraljicu, hercovu desetku, kao i dva Kralja, što je bila jačina druge ruke, ali svoju sreću nisi htela da otkriješ protivniku, pa si tu pobedničku sreću zamenila hladnim pogledom, koji nije pokazivao apsolutno ništa, što je Jungkook-u predstavljalo specifičnu misteriju, dok je njegov izraz lica govorio da svojom kombinacijom i nije baš zadovoljan.
Dame prve moliću.
Što je bio znak da ti pokreneš bet.
Bet!40 žetona!
Rekla si kao iz topa, na šta je Jungkook uradio isto. Prva runda betovanja je krenula u potpuno mirnoj atmosferi. Karte si polagala na sto potpuno mirno, dok je svakim betovanjem Jungkook postajao sve nervozniji i nervozniji. Kada god bi se pokrenula nova runda betovanja, ulog ti je uvek bio isti, kao i to da te je sreća obasjala, pa je svaka kombinacija bila takva da Jungkook nije mogao ništa, osim da svoj bes još više ispoljava, a stvar koja je tu bes sve više širila u njegovim venama,nisu bile loše kombinacije, niti gubitak uloga koji je išao tebi, već ta tvoja smirenost koja te ni u jednom trenutku igre nije napustila. Smirenost zbog koje u tebi, nije mogao da pronađe ikakav prag slabosti kako bi prikovao njegove konce i krenuo da te kontroliše u igri, kao i sam tok iste.
Bet!10 žetona!
Obično, u poslednjoj rundi, svi ulažu najviše što im profit može omogućiti, međutim, ti si odlučila da u igri ubaciš mali plot tvist u kome ulažeš najmanji broj, što je samom Jungkook-u bilo neobjašnjivo.
Budala. Na samom kraju je uložila najmanji ulog. To bi je moglo koštati svih ovih 190 žetona koje je osvojila.
Pomislio je Jungkook, jer je njegova sreća uvek dolazila onog trenutka kada njegovi protivnici na samom kraju ulože najmanje što mogu, ali bes i nemir, kao i prevelika napetost mu nisu davali mira. Tvoja kombinacija je dosegla nivo Rojala, što je najjača ruka u celokupnoj igri. U trenutku kada je Jungkook priložio svoju kombinaciju, dok je držao pobednički kez, jer mu je tvoja staloženost delovala kao da mu govori da je svejedno i da je ovo tvoj kraj, međutim, ti si, i dalje držeći tu hladnokrvnost priložila svoju kombinaciju, koja je, njegov kez pretvorila u nemi pogled koji je njegovo zaprepašćenje ispoljilo na videlo.
Oh, ne verujem da sam pobedila samog vlasnika kazina. Izgleda da za sve postoji prvi put.
Rekla si, pretvarajući se potpuno iznenađeno, kako bi proširila bes koji trenutno ključa njegovim venama.
Drago mi je što sam igrala sa vama. Doviđenja.
Ustala si sa stolice, uzela svoju tašnicu sa stola i opuštenim koracima napustila mesto u kome se dešava obrt najvećih igara. Iz tašne si izvadila dugme za otključavanja auta koje si pritisla iste sekunde i ušla u auto, stavila slušalice u uši i uputila se ka svom domu. Tokom vožnje, koja je bila veoma prijatna jer na putu nije bilo gužve, uz laganu muziku koja je svirala na radiju i dodavala toj prijatnosti još veći sjaj, prekinulo je zvono telefona, koje je bilo veoma iritantne prirode, na šta si samo pritisla dugme slušalice i time odobrila poziv. Na vezi je bio Kim Jongin, tačnije predsednik detektivske agencije za koju trenutno obavljaš zadatak, a taj zadatak je i više nego jasan.
Čudo pa da se ti prvi javiš.
Započela si razgovor sa prevelikom dozom sarkazma u tvom glasu, kao i uvek, jer je sam Jongin osoba koja je priča za sebe.
Čuo sam da je Jungkook baš sjeban.
Što ti je samo nagovestilo da je bio upoznat sa situacijom u kazinu.
A ti baš moraš da zabadaš nos na mestima gde moja noga zakorači?Pa da i to poprilično. Najviše ga je iznervirala moja smirenost i hladnokrvnost.
-Radoznalost. Inače, nemoj da te ta pobeda ponese, jer Jungkook svakog minuta može da iskoči sa svojom bandom i kidnapuje te.
Nagovestio ti je opasnost, ali ta otmica bi bila i više nego pogodna kako bi otkrila njegov pravi identitet. Jedino što bi mogao da uradi jeste da ti ispali metak po sred čela jer nemaš ni jednu tako blisku osobu sa kojom bi mogao da te drži u šaci i time dobija ono što poželi.
Pripremi patrolu za jedno par sati i prati moje kretanje putem GPS-a. A sad odoh.
Prekinula si poziv i zamenila trenutni mobilni telefon sa drugim, na kome je praćenje bilo uključeno ali ne i vidljivo, a sitni prisluškivač si sakrila na postavi haljine i auto uputila ka smeru koji, skoro pa uopšte nije bio osvetljen. Nije bilo ni traga ni glasa dok se ispred tebe nisu stvorila dva auta ispred kojih su stajali ljudi u crnom, a ispred njih sam Jungkook, držeći pištolj uperen pravo ka tvom autu. Zaustavila si auto, koji je udaljenost od njih delilo par metara. Izašla si iz istog, lupivši njegova vrata u isti.
Vidi, vidi, cela banda na jednu običnu damu.
Držala si zbunjen pogled, koji si lažirala kako bi prekrila svoj opasan plan.
Ruke u vis!Ni korak dalje!
Naredio ti je Jungkook, dok se njegova besna aura širila celim putem. Podigla si ruke u vis, dok si nepomično stajala na istom mestu.
Okej. Samo se pitam šta sam skrivila.
Znala si da tvoj sarkazam ima preveliki uticaj nad Jungkook-om, što ga je razbesnelo još više. Bes mu je buktio poput lave koja nestrpljivo čeka da ispolji na površinu i razara sve što joj stane na put.
Znaš ti dobro, malena.
Glavom je mahnuo, na šta su dva lika u crnom dotrčala do tebe i obuhvatila tvoje ruke, nakon čega su te odveli u crnoj limuzini koja je išla u, tebi ne tako poznatom smeru. U limuzini je vladala potpuna tišina, dok je Jungkook, držeći svoj podli smešak na licu, ispijao belo vino, dok je njegov pogled odmeravao tvoje telo od glave do pete.
Onaj koji izigrava je postao izigran. Sada ćeš za to i platiti, malena.

AU: Pa ljudi evo ne na wattpadu nakon dugo vremena i pošto svi znamo situaciju oko trenutnog COVIDa19 aktiviraću se maksimalno 🥰

-Andjela 🥀

Kpop ImaginesWhere stories live. Discover now