Per. Ame~
×skip time (w szkole)×
Jak przyszedłem do szkoły od razu podbiegła do mnie Japonia. Jednak spojrzała na mnie zdziwiona, ponieważ nie byłem sam tylko z jakimś wieżowcem.
J(aponia)-Koni'chiwa! Ame to twój chłopak? - spojrzała tymi swoimi przesłodzonymi oczkami-Chcę wiedzieć wszystko!
Ja i Rosja spojrzeliśmy na nią czerwoni.
Ame-Japan! Nie! Nie jesteśmy razem.
J-Ale i tak piękny ship~ *lenny face dla ubogich*
R-Um... Japonia, tak?
J-We własnej osobie!
R-To Japonio.. My nie jesteśmy razem, dopiero się poznaliśmy.
J-Ale będziecie razem, wcześniej czy później!
Ame-*myśli* mi to nie przeszkadza, jest piękny, miły, odważny i ma piękny uśmiech*myśli*
R-A co wy na to, aby po szkole się spotkać?
J-Miałam iść z Korea Południową na randkę... Ale możemy zrobić podwójną!
Ame-Japan!
R-Nie musi być to koniecznie randka, możemy pójść jako przyjaciele z Ameryką. A ty z Koreą pójdziecie jako para.
J-*depression* Ale ja chcę was spiknąć TwT
Ame-Fuck you Japan!
J-Uwierz mi... Nie długo będziesz mówić do Rosji w łóżku "Fuck me daddy".
Rosja i ja mocno zarumieniliśmy się.
R-Япония! (czyt. Japonja, j.Pol. Japonia)Dobra spokój! To na którą i gdzie idziemy?
Ame-Po szkole czyli ooo... 14... To na 14:30 i w parku. Może być?
J-Jasne!
R-Spoko.
Ame-To zajdę po ciebie i pójdziemy razem? Okej?
R-Dobra, a wiesz gdzie mieszkam?
Ame-Chyba ta, to tam co rano z domu wybiegłeś?
×skip time (po szkole)×
~Per. Rosji~ (nareszcie ktoś inny ;-;)
R-*myśli* spoko ten Ame... Tylko dlaczego go wcześniej bili...? Dobra ubiorę się i będę czekać na Ame. *myśli*
Po czym ubrałem czarną bluzkę na krótki rękaw z napisem "Not your Problem" i jasne niebieski dżinsy.
Potem usłyszałem głos taty z dołu i zszedłem piętro niżej.
R-Pa tato!
ZSRR-Pa.
Wyszliśmy z domu i szedłem obok Ameryki.
Ame-Rosja, mam pytanie...
R-Hm? Jakie?
Ale-Dlaczego twój tata ma jakieś dwa i pół metra a ty dwa?! Jak wy jesteście tacy wysocy?!
Trochę się z niego zaśmiałem.
R-Sam nie wiem.
Ame-Ja też taki chce być!-powiedział to takim słodkim głosikiem, że zrobiłem się trochę czerwony-Ja nigdy nie będę wysoki!
R-Nie musisz być wysoki, ale możesz być wysoko.
Po tych słowach wzialem go na barana i go tak niosłem aż do parku
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Koni'chiwa!
Mam nadzieję że się podobało. Jak masz jakieś pomysły to pisz do mnie na Discord'dzie.Discord
Dabioszka#6660Tik Tok
DabioszkaYouTube
Xx KimsiaUwU xX
CZYTASZ
×Zawsze razem× {RusAme}
FantasyNie napiszę, że nie ma opisu, ponieważ jest i brzmi tak: kot zjadł kota, który wcześniej zjadł też kota, a poprzedni zjadł kolejnego kota, następny zjadł trzy koty, po tym zjadaczu trzech kotów, zjadł kota Władysława, a przed tym Władysław zjadł sze...