Ogarnęłam że ostatnio nie napisałam jednej rzeczy więc teraz napisze bo chuj zapomniałam :'3
Блин - tł. Rosyj. Naleśnik lub można też tłumaczyć jako "kurde" ponieważ jak jest "блать" ("kurwa") więc no to było dla tych którzy mogli nie wiedzieć ^^"
×❤️❤️❤️❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ×~per. Ame c':
Russia poszedł.... Nie maaam co robić... Ciekawe, dlaczego Japan chciała pójść? Hmm... Może pobawię się w nią? Yes, It's great plan ÙwÚ
O 23 pójdę.... Teraz mi się nie chce. Alboooo pobawię się w inną Japonię~Po niedługim czasie byłem ubrany cały na czarno, na mordzie miałem czarną maskę, okularki jakże typowo przeciw słoneczne, długie spodnie i bluza w wspomnianym kolorze.
Spojrzałem na zegar była 20, a za oknem się już ściemniało, więc o 20:30 pójdę udawać tego zjeba...×skip time×
×20:30×Wyszedłem z domu i skierowałem się pod dom Poland, spojrzałem przez okno i... Siedziała z Niemcem. Czyli nie będę musiał się męczyć z tym, aby go tu przytargać. Spojrzałem na dom i myślałem, jak tam wejść by nikt mnie nie zauważył? W pewnej chwili zauważyłem balkon i drzewo, wspiąłem się i wskoczyłem na balkon. Później moje umiejętności włamywacza i magicznie wszedłem do domu, jedyne co mnie najbardziej zdziwiło, jak już podglądałem tą dwójkę, że tak jakby Germany flirtował z Poland. Wyjąłem szybko telefon i zrobiłem kilka zdjęć, niech Japan wie co się dzieje. Skradałem się i robiłem wiele innych rzeczy.
Spojrzałem na godzinę w telefonie i postanowiłem, że będę już wychodzić.
×skip time×
×w domu Ame×
×23:58×Rodziny nie będzie jeszcze jakoś z około tydzień... Kanada postanowił, że zacznie już pracować chociaż iż jest młodszy ode mnie, więc jego nie będzie z około miesiąc, a reszta pojechała załatwiać jakieś inne sprawy nie wiem jakie...
Nagle zadzwonił nie spodziewanie telefon, a sam ja się w chuj wystraszyłem (dop. Aut. Miałam tak ostatnio i wyjebałam się na krześle XD). Spojrzałem kto dzwoni i jakże kto inny jak ten zjeb. Odebrałem.
Ame - Halo?
J - AME ZABIJE CIE!
Ame - Za co?
J - BO MI SIĘ CHOLERCIA NUDZI, WIESZ?! ZA TO ŻEEEE....
Ame - Że?
J - Zapomniałam już za co... Kurde no
Ame - Okay? No to bay-
J - A i zaczekaj!
Ame - No czego?
J - Wiesz co~?
Ame - No nie wiem, a skąd mam wiedzieć? I nie pasuje mi to jak mówisz, ale dobra no co?
J - Rosja-kun prosił o twój numer telefonu od Polski~
Ame - Really?!
J - Tak~
Ame - Wait- Skąd wiesz, że prosił od Poland?
J - Eheheh... No bo wiesz... My laski i mówimy sobie o wszystkim...
Ame - Dobra? A dlaczego od Poland? I skąd oni się znają? Wcześniej nie widziałem tu Rosji, bo chyba nie dawno się przeprowadził do tego miasteczka?
J - Po pierwsze, od Polski bo oni już wcześniej się dobrze znali i często piją, a zwłaszcza że kochają się jak rodzeństwo i podobnie się zachowują (dop. Aut. Skąd mi się to wzięło? ;-;). Po drugie znają się stąd bo wiesz... Polska i rozbiory... Tata Rosji, ZSRR to zrobił.. No i jeszcze Rzesza była, ale mniejsza... Po trzecie, tak nie dawno się przeprowadził, a z Polską to już mówiłam jak się poznali.
Ame - Okaaaaaay, Japaaan~ Słuchaj~ A wiesz, że Germany nie dawno flirtował z Poland~? Byli w jej domu~
J - *gasp* SKĄD TO WIESZ?! BAWIŁEŚ SIE WE MNIE?
Ame - Yes.. But było fajnie UwU
J - Tylko następnym razem dawaj ze mną będzie ciekawiej, uwierz ja bardzo wprawiona jestem~
Nasza rozmowa się dalej pociągnęła, kiedy już kończyliśmy rozmawiać była już 00:46 (dop. Aut każdy tak miał chyba xD)
J - Dobra papatki *ziew* ja idę już spać.. ~
Ame - Bayo
×❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ×
Phi... Daje rozdziały raz na ruski rok... Wsumie trochę prawdy jest ;-;
Ali sisi moja zamknij mordę ty o nie prawda >:v (miła ja)
Postaram się aby rozdziały były częściej, a wczoraj nie wstawiłam bo była i neta wyjebało ._.
Pisać co zmienić czy coś TwT
(ruchanka nie będzie tak szybko hje hje~ Zua ja~)
Dam jeszcze jeden rozdział dzisiaj uwu
A teraz bayoo~Nie no chyba pojebało cie? Oczywiście pierdolnę tu takie gówna bo bez nich nigdzie c:<
YouTube
Xx KimsiaUwU xXTikTok
Dabioszka
xxkimsiauwuxx_ytDiscord
Dabioszka#6660
(liczby z piekła rodem tylko bez 0 -ω-")
CZYTASZ
×Zawsze razem× {RusAme}
FantasyNie napiszę, że nie ma opisu, ponieważ jest i brzmi tak: kot zjadł kota, który wcześniej zjadł też kota, a poprzedni zjadł kolejnego kota, następny zjadł trzy koty, po tym zjadaczu trzech kotów, zjadł kota Władysława, a przed tym Władysław zjadł sze...