A nap épphogy Jakku forró, homokos pusztái fölé emelkedett, mikor Ben elindult a Niima-bázis felé. Alig aludt valamit, elméje egyszerűen képtelen volt leállni az éjszaka, kitartóan ugrándozott gondolatról-gondolatra. Életben volt. A nulláról kezdte újra az életét roncsvadászként. Kapcsolata az Erővel sokkal gyengébb volt, mint emlékezett rá, de még így is el tudta érni Reyt. Ő pedig el fog jönni érte. Rey...
Még ha a lány alakja homályos is volt, boldognak és megkönnyebbültnek tűnt a hírre, hogy Ben él. Nem jönne el érte, ha nem örülne neki... ugye? A legkínzóbb gondolatokat Rey reakciója keltette benne, mikor személyesen megpillantotta őt. Kit látott vajon, Kylo Rent vagy Ben Solót?
Néhány koránkelő a talált kincseket tisztította még előző fosztogató kalandjából. Unkar Plutt felhúzta a standját elleplező vásznat, ahogy Ben megközelítette. A férfi észrevette, hogy Unkar egyik karja egy fémhulladékokból összetákolt utánzattal volt helyettesítve.
– Korai vagy – morogta felé fordulva.
– Nem tudtam aludni.Unkar újra felmordult. – Nem lep meg. Egy pillanat! – A bódé hátuljába ment, Ben hallotta, ahogy pakolászik valamit. Egy régi, rozsdás ásóval tért vissza. – Tuanul faluba mész. – Egy durva mozdulattal a férfi kezébe nyomta a szerszámot. – Utoljára még azelőtt fésülte át valaki, hogy Kylo Ren és az Első Rend elpusztították volna, de még mindig bőségesen akad ott értékes hulladék, homokviharok által eltemetve. Szedd össze, amit tudsz, és hozd ide vissza! Használd azt a siklót, ott! – Egy piros, leharcoltnak tűnő siklóra mutatott a bázis kupoláján kívül. Egyedülálló darab volt, ugyanúgy fémhulladékból összetákolva, mint Unkar karja. Ben azonnal megérezte Rey jelenlétét, tudta, hogy az övé volt. – Épp elég üzemanyag van benne az oda-vissza útra, szóval nem ajánlom, hogy elkószálj, vagy rövidítő utakat keress!
– Mennyi időbe telik odajutni?
– Egy óra oda, még egy vissza. Attól függően, mennyire értékes, amit visszahozol, megtérítem neked ételadagokban. – Ben aprót biccentett, majd a siklóhoz fordult. Képtelen volt nem arra gondolni, milyen alja munka volt ez olyasvalakihez képest, mint ő. Nemrég még Legfőbb Vezér volt!
Nagy levegőt véve aztán emlékeztette magát, hogy Kylo Ren volt a Legfőbb Vezér, nem Ben. Ez is olyasmi, amit elölről kell kezdenie. Meg aztán ez egy lehetőséget adott belekóstolni, milyen volt Rey korábbi élete. Egy dolog a sok közül, amivel tartozott neki.Ben felszállt a siklóra és elindult Tuanul maradványai felé.
YOU ARE READING
Második esély {SZÜNET}
Fanfiction[FORDÍTÁS] [REYLO] [STAR WARS] [ALTERNATÍV FOLYTATÁS] Ez egy fordítás az eredeti író, washurocket engedélyével! A történet a Star Wars IX. epizódja, a „Skywalker kora" után játszódik, ennek értelmében SPOILER-veszélyes! ,,A végén nem látjuk Ben So...